Przygodówki, gry przygodowe, solucje, zrzuty ekranu, screenshots, recenzje
spacer Home spacer Home spacerspacerspacer Lista spacer Lista spacerspacerspacer Solucje spacer Solucje spacerspacerspacer Download spacer Download spacerspacerspacer Screeny spacer Screeny spacerspacerspacer Saves spacer Saves spacerspacerspacer Kontakt spacer Kontakt spacerspacerspacer facebook spacer facebook  
Amiga | Atari | Apple | DOS | Commodore | Macintosh | Playstation | Sega | ScummVM | Windows | Xbox
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
spacer
  strzałka Ostatnio dodane gry
spacer
Okładka z gry A Trip to Yugoslavia 2018-03-13
A Trip to Yugoslavia
Rok: 2017
spacer
Okładka z gry Indygo 2017-11-28
Indygo
Rok: 2017
spacer
Okładka z gry Inner Voices 2017-08-16
Inner Voices
Rok: 2017
spacer



Okładka z gry Bohemian Killing 2016-08-09
Bohemian Killing
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Demetrios: The Big Cynical Adventure 2016-06-06
Demetrios: The Big Cynical Adventure
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Jack Keane 2: The Fire Within 2016-05-24
Jack Keane 2: The Fire Within
Rok: 2012
spacer
Okładka z gry Samorost 3 2016-05-09
Samorost 3
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Ceville 2016-04-16
Ceville
Rok: 2009
spacer
Okładka z gry Heavens Hope 2016-03-12
Heavens Hope
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Deponia Doomsday 2016-03-08
Deponia Doomsday
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Anna's Quest 2016-03-04
Anna's Quest
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Paradise 2016-02-22
Paradise
Rok: 2006
spacer
Okładka z gry Agatha Christie - ABC Murders 2016-02-19
Agatha Christie - ABC Murders
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Sinking Island 2016-02-02
Sinking Island
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 4: The Shadow of the Dragon 2016-01-20
Dracula 4: The Shadow of the Dragon
Rok: 2013
spacer
Okładka z gry Undercover Missions: Operation Kursk K-141 2016-01-18
Undercover Missions: Operation Kursk K-141
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dreamfall: Chapters 2015-12-16
Dreamfall: Chapters
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry The Perils of Man 2015-12-13
The Perils of Man
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dracula: The Resurrection 2015-11-30
Dracula: The Resurrection
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Gold and Glory: The Road to El Dorado 2015-11-27
Gold and Glory: The Road to El Dorado
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Stupid Invaders 2015-11-25
Stupid Invaders
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Broken Sword 2,5: The Return of the Templars 2015-11-18
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
Rok: 2008
spacer
Okładka z gry J.U.L.I.A.: Among the Stars 2015-11-16
J.U.L.I.A.: Among the Stars
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry Life is Strange 2015-11-13
Life is Strange
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Keepsake 2015-10-30
Keepsake
Rok: 2005
spacer
Okładka z gry Jack Keane 2015-10-21
Jack Keane
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 2: The Last Sanctuary 2015-10-21
Dracula 2: The Last Sanctuary
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Lost Horizon 2 2015-10-08
Lost Horizon 2
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Armikrog 2015-10-02
Armikrog
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Alpha Polaris 2015-09-28
Alpha Polaris
Rok: 2011
spacer
spacer

ZERO SKILL: For everyone who likes easy video gaming!
spacer
spacer
spacer
spacer
spacer
  domek Recenzja (opis) gry
spacer
Logo gry Myst: Masterpiece Edition

Myst: Masterpiece Edition

Ach, pierwszy “Myst”… od tego wszystko się zaczęło. To dzięki niemu pokochałem tego typu przygodówki. Pamiętam jeszcze jak zafascynowany tą grą siedziałem dwie godziny nad jedną zagadką szukając rozwiązania, które gra mi podawała na tacy od samiuśkiego początku, tylko ja je ignorowałem. Nie wytrzymam, muszę to już na wstępie powiedzieć: ta gra dostaje ode mnie 10/10. Tyle w temacie, koniec dyskusji, a jeśli uważacie inaczej, to… to nie macie racji, bo moja racja jest najmojsza i basta, o!



Dlaczego uważam, że gra ta jest aż tak dobra? Z co najmniej kilku powodów. Jednym z nich jest to, że pierwszy “Myst” przebija poziomem swoich zagadek każdą, absolutnie każdą grę próbującą “Mysta” imitować, nawet te współczesne (a raczej przede wszystkim). Jestem wielkim fanatykiem gier logicznych i po skończeniu wszystkich części Mysta byłem nadal głodny. Szukałem nowych potraw oferujących podobne doznania, ale ku mojemu zdziwieniu, nie znalazłem ich wiele i mimo, że genialny “The Neverhood” i podgrzewający szare komórki do temperatury wrzenia “Rhem” trochę mój apetyt zaspokoiły to nadal czułem głód. Czytając trochę o “Aurze” pomyślałem, że będzie to kolejny smaczny kąsek, ale jak bardzo się myliłem. “Aura” jest świetnym przykładem tego, jak NIE imitować “Mysta”. Podpowiedź ode mnie dla deweloperów: jeśli wasze pomysły na zagadki ograniczają się do ustawiania kolorowych kamyczków w odpowiedniej kolejności i są nielogicznie wplecione w fabułę i świat gry, to proszę was, zanim je tam wciśniecie, zagrajcie jeszcze raz w staruńkiego “Mysta”, a może zrozumiecie, co sprawia, że ta seria jest tak uznana wśród graczy.



W “Myście” rzadko spotkacie się z zagadkami typu “ułóż kryształy” albo “rozwiąż puzzla”. Jeśli już napotkacie jakiś mechanizm, to będziecie rzeczywiście czuli, że próbujecie rozpracować jakiś typ dziwnego urządzenia, a nie bezmyślnie zaprojektowaną łamigłówkę, a czasem trafi się wręcz coś, czego nigdy w żadnej innej grze tego typu nie widzieliście. Oczywiście jest kilka wyjątków, ale nie szpecą one całości, zresztą biorąc pod uwagę to, że była to pierwsza taka gra, to zasługują się jej tylko brawa, bo naprawdę już na starcie ustawiła poprzeczkę bardzo wysoko (a potem przyszedł Riven i ustawił ją tak z dwa razy wyżej, kompletnie niszcząc jakiekolwiek nadzieje innych twórców na przebicie Mysta). Zagadki na początku mogą wydawać się proste, wręcz trywialne, ale to dopiero początek zapoznający nas z grą. W momencie, gdy odnajdziemy pierwszą Księgę Łączącą, służącą jako portal do innych światów, zacznie się robić ciekawie, ponieważ każdy świat jest zupełnie inny i opiera się na własnych zasadach: wypełniony Channelwood pełen jest mostów i przypomina trochę labirynt, Mechanical Age składa sie z wiszącego nad wodą domu, którym możemy obracać, a mój ulubiony Selentic Age to miejsce, w którym kluczem do rozwiązania wielu zagadek jest słuch. Słowo “różnorodność” jest mottem przewodnim “Mysta”.



Teraz trochę o fabule, bo czym byłaby gra przygodowa bez jakiejś historii? Na początek powiem, że sposób w jaki jest opowiadana to według mnie najlepszy wśród możliwych w tego typu grach: w świecie, w którym ląduje gracz nie ma ani jednej żywej duszy, jedynie ślady wskazujące na to, że ktoś tu był i to wszystko zbudował (bądź zniszczył). Dokładnie to samo robi “The Neverhood”, swoją drogą, dlatego jest tak bardzo klimatyczny i tajemniczy (czego nie można powiedzieć o “Armikrogu”). Na początku mogłoby się wydawać, że gra nie posiada fabuły, ale ona tam jest, tylko czeka na odkrycie i to jest jej ogromny plus, ponieważ sprawia, że gra owija nas tajemniczością z możliwie każdej strony. Całą tą tajemniczość dopełnia jeszcze genialnie skomponowana muzyka. Gorąco zachęcam do odsłuchania kilku kawałków na Youtubie lub w innym miejscu, bo to klasa sama w sobie.



O kwestii grafiki powiem tylko tyle: grafika jest jaka jest, nie jest ładna, ale mi nie przeszkadzała, a wręcz pomogła odczuć ten niepowtarzalny klimat starych gier. Jeśli ktoś kazałby mi dziś wybierać między oryginalnym “Mystem” a odświeżonym i trójwymiarowym “realMYSTem”, wziąłbym tego drugiego i wyrzucił przez okno. Prawdziwy “Myst” jest tylko jeden!



Jeśli tak jak ja lubicie głowić się nad łamigłówkami, to bardziej polecić “Mysta” się nie da. Ta gra ma tak dobre i tak różnorodne zagadki, że po prostu grzechem jest ją pominąć. Chyba, że odrzuca was to jak gra wygląda, ale co kogo grafika: zagadki, kurna! Co do oceny, to podałem ją już na początku, więc nie będę się powtarzał. “Myst” is love, “Myst” is life.

Plusy:

- zróżnicowane i pomysłowe zagadki
- ścieżka dźwiękowa
- fabuła ma swój klimacik
- poczucie samotności i wszechogarniająca tajemniczość

Minusy:

- eee, na odczepnego: grafika?

Autor recenzji: grim1234


„Myst” – „przygoda, która zmieni twoje życie” , tak o antologii trzech gier, wydanych w Kolekcji Klasyki przez Ubisoft można przeczytać na pudełku, które po raz kolejny trzymałam w dłoni . Postanowiłam przypomnieć sobie serię „Myst” od początku, aż do ostatniej części. Zacząć więc należało od pierwszej odsłony, jaką jest „Myst: masterpiece edition”. Muszę zaznaczyć od razu, że pierwsza odsłona przygód Atrusa i jego rodziny nie jest moją ulubioną i to z kilku powodów. Ale po kolei.



Pierwszym jest szczątkowa fabuła, której można powiedzieć prawie nie ma. Zaczynamy osobą, która wraz z księgą spada w dół, bojącą się, ba, mającą świadomość, że księga i tak zostanie zniszczona. Jednak tak się nie staje, księga zostaje ocalona lądując przed bliżej nieznanym nam osobnikiem, a w tym przypadku graczem. Odtąd naszym celem jest wydostanie się z wyspy Myst wędrując po czterech Wiekach napisanych kiedyś przez Atrusa. W między czasie czytamy jakieś skromne dzienniki, a kolejnych krainach zbieramy kartki, który umieszczamy w księgach, w których wspomniany już Atrus uwięził swoich synów.



Nuda, potęgowana brakiem fabuły zwielokrotniana jest jeszcze przez statyczne lokacje i pustkę, która nas otacza. Nie ma nikogo i niczego i na wyspie i w kolejnych wiekach. Z nikim nie zamienimy ani słowa, nie powąchamy też kwiatka, nie zobaczymy żadnego zwierzaka, za to zmierzymy się z masą zagadek. Powiecie, że zagadki to istota gier mystopodobnych. Owszem, macie rację. Problem w tym, że w tej odsłonie te zadania są strasznie wymyślne, a wiele z nich jest nielogiczna. Mam wrażenie, że część zadań wymyślono tylko po to, by gra była dłuższa. Taką niepotrzebną czynnością, jaką zmierzymy się podczas rozgrywki jest labirynt, który w pewnym momencie musimy pokonać jadąc mechanicznym pojazdem. Miałam wielki problem z odnalezieniem podpowiedzi dotyczącej kierunków, które mam wybrać, nie mówiąc o tym, że podróż trwa w nieskończoność, a na dodatek musimy ją powtarzać dwukrotnie.Dzięki jednemu z użytkowników naszej strony, który objaśnił mi, gdzie szukać mam wskazówki, teraz wszystko jest jasne, choć nie zmienia to faktu, że mam do wszelakich labiryntów nastawianie takie, jakie mam. Zwyczajnie ich nie lubię i już raczej nie polubię.



Wiele jest też zadań, które wymagają nieludzkich zdolności, na przykład nienagannego słuchu lub też jak to nazywam „siły spokoju”. Już piszę o co mi chodzi. Otóż w pewnym momencie gry, aby móc udać do jednego z wieków musimy zmierzyć się z zagadką muzyczną. Zagrane na pianinie dźwięki należy odtworzyć na panelu z suwakami. Problem w tym, że tonów jest mnóstwo, a różnice między nimi znikome. Ta zabawa to koszmar tej gry, koszmar, który nawet ułatwiony ( chyba tam myśleli twórcy) wcale nie jest bardziej prosty. Możemy bowiem zamiast słuchać dźwięków, przesuwać suwaki o określoną ilość ruchów do góry. I tu potrzebna jest owa wspomniana przeze mnie „siła spokoju”. Jeśli się zdenerwujesz, gdy ręka lekko ci drgnie, nie ustawisz suwaków, nie ma na to najmniejszej szansy. Można się tylko ratować zapisem.



Niestety rodzi się wtedy kolejny problem. Wgrany zapis nie jest prawidłowo przez grę odczytywany. Niby on jest, a tak naprawdę go nie ma. Podobnie ma się sprawa z zapisem. Wielokrotnie zapisywałam grę, ale po jej wczytaniu i tak byłam w tym samym miejscu, obojętnie gdzie robiłam zapis. W wielu serwisach czytałam, że gra jest prosta w obsłudze. Hmm…… Nie mogę tego o grze powiedzieć. Owszem rozgrywkę prowadzimy za pomocą myszy i jej lewego przycisku, ale mamy ograniczoną możliwość poruszania się. Możemy iść tylko tam, gdzie gra na to pozwala. Nie jest to mój ulubiony sposób wędrówki w grze, bowiem z każdym ruchem zaczynam się coraz bardziej gubić. W wieku, w którym trzeba było wędrować po zawieszonych na drzewach chatkach krążyłam w kółko i miałam wrażenie, że nigdy nie znajdę pewnej dźwigni. W końcu zaczęło mi się kręcić w głowie i poczułam się jak na karuzeli, ale nie lubię tego rodzaju rozrywki.



Problem rodzi następny problem w „Myst”. Szybko przekonałam się, że trudne zagadki, które zamierzałam zapisać i uwiecznić w moim poradniku, robiąc zrzut ekranu, programem, który mam na komputerze nie zostają nigdzie zapisane, ba nawet nie da się ich zrobić. Pozostało więc ręczne wykonywanie screenów, ale wymagało to zrzucania gry na pasek, co zaowocowało wieszaniem się gry i wieloma innymi problemami technicznymi. Im dalej brnęłam w grze, tym bardziej miałam jej dosyć. Nie mniej jednak jest uparta i lubię kończyć to, co zaczynam, więc z trudem, ale dotrwałam do końca, które pozytywnie mnie zaskoczyło kilkoma zakończeniami.



Nieco więcej miłych słów mogę napisać o udźwiękowieniu i stronie muzycznej gry, która jak na te czasy, w których gra została wydana jest bardzo dobra, różnorodna i klimatyczna. Złego słowa nie mogę także napisać o polskiej lokalizacji, która jest wykonana bardzo profesjonalnie. Nie znalazłam też błędów w tłumaczeniu teksów w pamiętnikach, czy też nielicznych listach.

Mam świadomość, że pisząc taką recenzję narażam się wszystkim miłośnikom tej serii. To, że pierwszą odsłonę uważam za nudną, za trudną i niezbyt udaną, nie znaczy to, że kolejne są takie same. Cała odsłona jest zdecydowanie bardzo dobra i wciągająca i jeśli tylko przebrnie się przez koszmarny początek, potem będzie tylko lepiej. Nie mniej jednak myślę o grze to co myślę i z bólem serca osoby, która mimo wszystko ceni sobie „Mysty” muszę dać jej 5/10 i to tylko za niektóre zagadki i za sentyment do innych, lepszych pod względem fabuły i grafiki części.



Zalety:

- niektóre zagadki;
- niezła muzyka i udźwiękowienie;
- dobra polonizacja;
- sentyment do serii „Myst”

Wady:

- za trudna;
- nielogiczne zagadki;
- straszne sterowanie;
- problemy techniczne;
- problem z zapisami

Autor recenzji: agusia16

Pobierz grę
lub demo

Utknąłeś w grze? TUTAJ JEST PORADNIK (solucja)

Nadal nie potrafisz przejść? ZAPYTAJ NA FORUM

spacer
spacer
spacer
  domek Inne z tej serii
spacer

Zobacz również:

Okładka z gry Myst: Masterpiece Edition

 Myst: Masterpiece Edition

Producent: Cyan Inc.

Rok produkcji: 1995

Okładka z gry Riven: The Sequel to Myst

 Riven: The Sequel to Myst

Producent: Cyan Productions

Rok produkcji: 1997

Okładka z gry Myst III: Exile

 Myst III: Exile

Producent: Presto Studios

Rok produkcji: 2001

Okładka z gry Uru: Ages Beyond Myst

 Uru: Ages Beyond Myst

Producent: Cyan Inc.

Rok produkcji: 2003

Okładka z gry Uru: To D

 Uru: To D'Ni

Producent: Cyan Inc.

Rok produkcji: 2004

Okładka z gry Uru: The Path of the Shell

 Uru: The Path of the Shell

Producent: Cyan Inc.

Rok produkcji: 2004

Okładka z gry Myst IV: Revelation

 Myst IV: Revelation

Producent: Ubisoft

Rok produkcji: 2004

spacer
spacer
spacer
  domek Myst: Masterpiece Edition
spacer

Komentarze do gry:

user, gość, użytkownik grim1234 2015-09-21 13:17:21
O boże.... kto recenzował tę grę? Do labiryntu nie było podpowiedzi? Serio? Na pewno nie było? Najwyraźniej graliśmy w dwie różne gry.

user, gość, użytkownik agusia16 2015-09-21 22:35:45
grim1234, chętnie poznam podpowiedź, którą znalazłeś, bo mnie się nie udało. Byłoby miło jeśli zechciałbyś ją tu napisać. Przyznam się, że nie cierpię wszelakich labiryntów, więc czekam na Twoje wyjaśnienie. Pozdrawiam :)

user, gość, użytkownik grim1234 2015-09-22 10:32:13
Zauważyłaś może, że na każdym "przystanku" pojawiał się dźwięk? Ten dźwięk mówił, w którym kierunku należy się dalej udać. Wszystkich dźwięków było bodajże cztery i każdy odpowiadał innemu kierunkowi geograficznemu. I tak to, gdy się na to w końcu wpadło, labirynt ten nie był już labiryntem. Wydaje mi się, że nie kręcą cię zagadki, bo ja siedziałem chyba z dwie godziny, kompletnie zafascynowany tą grą, rysując mapę tego labiryntu zanim mnie olśniło :)

user, gość, użytkownik agusia16 2015-09-22 11:58:58
Dzięki za odpowiedź. Masz rację, jakieś dźwięki tam były, ale jakoś nie skojarzyłam je z kierunkami geograficznymi. Co się tyczy, tego, czy "kręcą", czy też "nie kręcą" mnie zagadki, to masz rację, że tak powiem częściowo. Nie bardzo pociągają mnie zagadki w tej odsłonie Myst, czego nie mogę powiedzieć, czy też raczej napisać o kolejnych grach z serii. Być może jestem do niej źle nastawiona, głównie za sprawą problemów technicznych i stąd ta "pomroczność jasna" dotycząca wskazówek. Nie mniej jednak dzięki za wyjaśnienie i sprostowanie. Nie myli się ten, kto nic nie robi. Pozdrawiam :)

user, gość, użytkownik agusia16 2015-09-22 18:09:55
Grim1234, może masz ochotę napisać własną recenzję Mysta? W ten sposób mógłbyś wyrazić swoje zafascynowanie grą i byłaby to zupełnie inna recka od tej, która jest na stronie.

user, gość, użytkownik grim1234 2015-09-22 23:16:18
Pisarzem nie jestem, ale mogę spróbować ;) W wolnym czasie postaram się coś napisać, może nawet odświeżę sobie grę zanim zacznę. Dam znać na priv jak już coś sklecę.

user, gość, użytkownik agusia16 2015-09-23 07:21:17
Super :) W takim razie czekam na wiadomość :)




Dodaj własny komentarz:

Utknąłeś w grze? TUTAJ JEST PORADNIK (solucja)

Nadal nie potrafisz przejść? ZAPYTAJ NA FORUM


Twój podpis (imię lub pseudonim):

 

Treść komentarza do gry:


Wpisz poniżej jakie miasto jest stolicą Polski?:

 
spacer
spacer
spacer
  info Informacje o grze
spacer
Okładka z gry Myst: Masterpiece Edition

Tytuł:
Myst: Masterpiece Edition

Producent:
Cyan Inc.

Wydawca:
UbiSoft

Wydawca PL:
Cenega Poland

Rok:
1995

Platformy:
Windows

Wersja językowa:

Wymagania:
CPU:Pentium II 400MHz,
RAM: 128MB RAM,
32MB akcelerator 3D

spacer

Strona producenta:
kuleczka Przejdź do strony

spacer

Teksty:

kuleczka Recenzja gry

kuleczka Solucja, przewodnik

kuleczka DOWNLOAD (pobierz)

spacer


Zrzuty ekranu:

Screenshot, zrzut ekranu z gry Myst: Masterpiece Edition

Screenshot, zrzut ekranu z gry Myst: Masterpiece Edition

Screenshot, zrzut ekranu z gry Myst: Masterpiece Edition

Zobacz wszystkie zrzuty ekranu z gry

spacer
spacer
  info Artykuły

Jak robić screenshot z gry? Część I - OKNO
Masz problem z wykonaniem zdjęcia ekranu i wrzuceniem go np. na forum? Przeczytaj poradnik. »

Jak robić screenshot z gry? Część II - FULL SCREEN
Zrzuty ekranu z gier uruchamianych na pełnym ekranie. »

Jak robić screenshot z gry? Część III - OBRÓBKA
Ostatnia część artykułu o zrzutach ekranu. Obróbka, zmniejszenie wielkości, zmiana formatu. »

spacer
spacer
spacer
  info Przydatne strony

ZERO SKILL: For everyone who likes easy video gaming! Vote for EASINESS of video games.
[idź do strony]


Relaksująca gra mozaikowo-pixelowa.
[idź do strony]

Steam
System do zakupu elektronicznych wersji gier. Można tanio kupić wersje gier bez pudełek szukając okazji np. na Allegro. [idź do strony]

GOG
Serwis do zakupu elektronicznych wersji starszych gier. Przystępne ceny, duży wybór przygodówek. [idź do strony]

Zaprzyjaźnione strony
spacer
spacer
  info Ostatnie komentarze

user, gość, użytkownik Mariia
Life is Strange
Witam wszystkie miłośniczki makijażu! Chcę podzielić się moim znaleziskiem, a mianowicie sklepem pla... »

user, gość, użytkownik dsad
Ceville
[url=https://robota.ua/]asd[/url] asd [asd](https://robota.ua/) https://robota.ua/... »

user, gość, użytkownik mads943
UFOs
[URL="https://vagar.pl/wagi-hakowe/"]https://vagar.pl/wagi-hakowe/[/URL]... »

user, gość, użytkownik mads943
UFOs
https://vagar.pl/wagi-hakowe/... »

user, gość, użytkownik mads943
UFOs
Cześć wszystkim, sklep internetowy Vagar zapewnił kompleksową ofertę gdzie kupic wage elektroniczna ... »

user, gość, użytkownik rosyjski debil
A Trip to Yugoslavia
ta jest dobra gra :-)... »

user, gość, użytkownik Fajna gierka:)
UFOs
To była pierwsza gra w którą zagrałam z moim bratem na naszym nowiutkim komputerze...:)Przepiękne,ma... »

user, gość, użytkownik wolf666
Syberia
nie ma potrzeby tam iść...... »

user, gość, użytkownik Remy
Gemini Rue
Adam z 2014 roku, zastanów się co Ty w ogóle chłopie piszesz! ... »

user, gość, użytkownik 2020 gra
UFOs
Czy istnieje możliwość pobrania pełnej wersji tej gry z tej strony?... »

spacer
spacer
  strzałka SZUKAJ
spacer
Wpisz nazwę gry lub część wyrazu np. Sybe
spacer
spacer
  strzałka Emulatory

Emulator ScummVM
Emulator starszych gier przygodowych dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator DOSBox
Emulator systemu operacyjnego DOS dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator Microsoft Virtual PC
Emulator komputera PC, na którym zainstalować można inny system.... [czytaj]

Emulator Amigi WINUAE
Emulator komputera Amiga, na który również powstało sporo przygodówek.... [czytaj]
spacer
spacer
  strzłka Losowe ekrany
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Shadows on the Vatican Shadows on the Vatican
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Goblins 3 Goblins 3
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Bud Tucker in Double Trouble Bud Tucker in Double Trouble
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Runaway 2: The Dream of the Turtle Runaway 2: The Dream of the Turtle
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Chłopaki nie płaczą Chłopaki nie płaczą
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Indiana Jones and the Fate of Atlantis Indiana Jones and the Fate of Atlantis
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Full Throttle Full Throttle
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Art of Murder: FBI Confidential Art of Murder: FBI Confidential
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Chłopaki nie płaczą Chłopaki nie płaczą
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Teenagent Teenagent
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Jack Keane 2: The Fire Within Jack Keane 2: The Fire Within
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Curse of Enchantia Curse of Enchantia
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry 1954: Alcatraz 1954: Alcatraz
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry A New Beginning A New Beginning
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Raven: Legacy of a Master Thief The Raven: Legacy of a Master Thief
spacer
spacer spacer
spacer
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer
Notka prawna: Dane o grach oraz zrzuty ekranu pochodzą z opisywanych gier komputerowych, wszystkie teksty jak: solucje, opisy, recenzje są własnością autorów strony i nie mogą być kopiowane ani rozpowszechniane w żadnej formie.
spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer