 |
|
 |
Ostatnio dodane gry |
|
|
 |
|
 |
|
 |
Solucja, przewodnik |
|
 |
A.D. 2044 Wersja do druku
Poniższa solucja została sprawdzona przeze mnie (grałem wg własnej solucji) i wszystko działa poprawnie.
Jeśli nie potrafisz wziąć przedmiotu być może trzymasz jakiś inny w ręce, odłóż go, a potem weź kolejny.
Podejdź do stolika. Na nim otwórz jabłko i zjedz z niego pastylkę. Spróbuj zjeść zupę obok, ale nie masz łyżki. Zejdź do widoku pod stołem i kliknij lupką po lewej od nogi krzesła, a znajdziesz łyżkę. Weź ją i użyj na zupie na stole. Po prawej od miski z jabłkami znajdziesz zapałki. Obok krętych schodów w górę naciśnij przycisk i wejdź nimi do łazienki. Obok muszli klozetowej znajdziesz gazetę, za gumowcami znajdziesz żeton. Weź lusterko ze ściany. Zejdź na dół. Obok hibernatora naciśnij przycisk na filarze i zbliż się lupą na materac obok ściany, aby znaleźć papierosy. Weź papierosy i naciśnij oko, aby uzyskać powiększenie. Weź papieros z paczki i odłóż go do inwentarza. Weź papieros i zrób zbliżenie okiem, użyj na nim zapałek, aby go zapalić. Zapalonego papierosa użyj na czujniku nad drzwiami. Kiedy wejdzie kobieta pocałuj ją szybko w usta. W korytarzu użyj lusterka na laserach (na ich słabym miejscu), wyjmij maskę gazową z apteczki. Naciśnij na przycisk przy metalowych drzwiach i wejdź do pomieszczenia ze zsypami. Tam weź szpulkę nici z pudełka "suchy chleb dla konia". Załóż maskę, otwórz klapę zsypu na stare szmaty i wskakuj. Na dole zbliż się do wagonika i zajrzyj do niego, weź pogrzebacz. Na wagoniku zwolnij hamulec. Przejdź na drugą stronę wagonika i popchnij go. W miejscu gdzie stał wagonik podnieś kamień i weź myszkę. Wejdź w brązowe drzwi naprzeciwko pieca. W następnym pomieszczeniu pod schodami leży wiadro (widok od strony biurka), weź z niego bolec. Z szuflady biurka weź młotek. Zobacz wiertarkę, włącz ją i użyj na wiertle żeton "A", aby zrobić w nim dziurkę. Wejdź schodami w górę. Tam w dolnej szufladzie szafy znajdziesz rękawiczkę, a pod szafą kluczyk. Otwórz kratę kluczykiem i wchodź. Zobacz okiem żeton i użyj na nim szpulki nici. Wskocz ponownie do zsypu na szmaty (z maską). Na dole używając rękawiczki otwórz piec i wrzuć do niego osobistego strażnika (rzecz z jaką zaczynasz grę). Wyjdź ponownie w górę i wróć do miejsca z apteczką na ścianie, obok są drzwi MO. W dziury w drzwiach wrzuć myszkę. Na posterunku podejdź do biurka z lampką, przeczytaj dokumenty leżące na stole. Wyłącz lampkę i otwórz szufladę, z niej weź kluczyk. Kluczykiem otwórz zieloną osłonę kraty więzienia. Zbliż się do kraty i pogrzebaczem podsuń kartkę z ziemi. Odczytaj kod 3871. Idź do drugiego biurka w tym pomieszczeniu i na drzwiczkach użyj kodu z kartki. Wewnątrz ustaw obie dźwignie do góry. Wyjdź. Wejdź do drzwi naprzeciw MO. Użyj szafki po lewej. Wrzuć żeton na sznurku do otworu i używając klawiatury wklep imię DANKA. Idź do windy, otwórz ją przyciskiem po lewej. W windzie nad lusterkiem na gzymsie weź śrubokręt. Użyj szafki po lewej i jedź na I piętro. Na I piętrze podejdź do zielonej kabiny, otwórz ją przyciskiem po prawej i wewnątrz weź z niej sznurek. Wróć do windy i jedź na piętro 3. Wyjdź z windy i przywiąż sznurek pomiędzy dwoma kolumnami i idź w przód. Rozpięta linka zatrzyma robota. Idź do przodu i połóż gazetę na krześle po prawej, wejdź na nie i weź klucz z futryny. Kluczem otwórz drzwi i wejdź do muzeum. Obok płaskorzeźb znajdziesz dłuto. W szufladzie biurka jest przepustka - weź ją i użyj na stemplach na biurku, aby ja podbić. Na drzwiczkach biurka użyj dłuta i weź legitymację partyjną. Teraz użyj przepustki na maszynie obok płaskorzeźb i użyj żetonu na sznurku w slocie, aby podbić maszyną kolejny stempel. Weź przepustkę, wróć do windy i na 1 piętro. Tam idź do zielonego teleportu, wejdź do niego, spójrz na panel. Na panelu użyj śrubokrętu na śrubce i wewnątrz weź kolejny żeton. Oddal się i idź w drugi korytarz. Tam zapukaj w okienko i strażniczce pokaż legitymację partyjną i przepustkę. Wpuści cię do środka. W środku użyj pogrzebacza na lewym pojemniku i weź rękawicę. Z kieszonki skafandra zabierz pilota używając nowej rękawiczki. Użyj pilota na panelu obok drzwi. Z lewego panelu zabierz 2 złączki. Złączki wsadź w panel po prawej w odpowiedniej kolejności i naciskaj po kolei figury zwiększając ilość boków - trójkąt, kwadrat, pięciokąt.... Wejdź do środka, na drzwiczkach windy użyj młotka. Obok panelu na zewnątrz windy na ziemi po lewej znajdziesz klucz a po prawej kamień. Klucz użyj na szafce nad silnikiem i naciśnij zielony przycisk. Wejdź do windy i rzuć kamieniem w zielony przycisk "do góry" (jeśli nie trafisz powtarzaj operację). U góry na klapie użyj bolca, przekręć i wejdź w klapę. Zobaczysz ciemność, użyj na niej zapałek. Na panelu naciśnij zielony przycisk. Wejdź w górę, użyj młotka na dużym kamieniu na ziemi, a po jego rozsypce zabierz żuka. Otwórz szafkę pod kamerą, na lewej butelce użyj pogrzebacza, prawą zabierz. Wróć do windy i zjedź na dół. Wyjdź całkowicie do pierwszej windy, pojedź na 3 piętro. Zabierz linę z kolumny i gazetę z krzesła. Idź do drzwi w głębi, otwórz obraz nad biurkiem. Na czujniku sejfu użyj fosforu i z sejfu zabierz zapalniczkę. Wróć do windy, jedź na 2 piętro. W komisariacie MO użyj żuka na wlocie i wejdź do środka. Z szafki w biurku zabierz nóż wojskowy. Jedź windą z powrotem na 1 piętro, tam drugą windą do włazu. Po wejściu ikonka nóżki na środku ekranu, lupa na szafkę i ikonka nóżki na środku ekranu, aby zobaczyć interesującą nas część krajobrazu. Na nim użyj noża i wyjdź na zewnątrz. Na ostrokole muru użyj liny (lewy górny róg ekranu) i wespnij się. Za ogrodzeniem podejdź do ławki i stamtąd na lewo od mostku (ale nie idź na mostek). Przejdź pod mostkiem, cofnij się do tyłu i obok paprotki zabierz drewno. Idź na mostek, z lewej donicy zabierz klucz i wejdź do budynku. Wejdź do pokoju po prawej, zbliżenie na stolik, nóżki na sofę, zbliżenie na nogę krzesła - zabierz drucik. Wyjdź z pokoju i będąc w widoku na drzwi do pokoju lupka na bok fontanny. Użyj klucza sześciennego na zaworze i z fontanny zabierz nabój. Zbliż się do tarcz wiszących na ścianie, z jednej zabierz latarkę, w drugiej zabierz bezpiecznik. Użyj na bezpieczniku drutu w inwentarzu i wstaw bezpiecznik na miejsce. Idź do salonu po prawej i zobacz kominek. Wrzuć do niego drewno, gazetę, zapal papierosa i wrzuć zapalonego do kominka, aby rozpalić w nim ogień. Z salonu przejdź do następnych drzwi po prawej. W gabinecie zbliżenie na taboret, obrót w prawo i obok stojaka znajdziesz baterie. Wsadź baterie do latarki. Wejdź ikonką bucików na taboret (od strony ściany), obróć się i zabierz dubeltówkę. Pod biurkiem oświetl przestrzeń i naciśnij przycisk. Z regału weź książkę, w inwentarzu ją otwórz i wyrwij kartkę. Wyjdź z domu przez salon, idź do ogrodu i tam podejdź do altanki. Przesuń stoliczek, wejdź na niego i zabierz linę z dachu altanki. Idź do bramy ogrodzenia, otwórz ją wyjdź. Z ostrokołu zabierz linę, której wcześniej używałeś. Wróć z powrotem do domu przez bramę i idź do salonu. Na kominku obok zdjęcia po prawej połóż mokry nabój. Oddal się, ponownie zbliż i zabierz suchy nabój. Zobacz w inwentarzu dubeltówkę, otwórz ją i włóż do niej suchy nabój. Na ogniu z kominka użyj wyrwanej kartki z książki a następnie spójrz na nią a zobaczysz szyfr. Wróć do czerwonego gabinetu - zbliż się na dziurę w regale po książce. Ustaw szyfr strzałką do góry, a następnie przekręć zgodnie z opisem na kartce. Zapisz grę. Wejdź do windy i zjedź na dół. Do strażniczki strzel z dubeltówki. Przywiąż 2 liny do dwóch dźwigni przy drzwiach. Wejdź do laboratorium. Po prawej ustaw licznik na 100%. Po lewej są 3 liczniki: X i Y ustaw na 50%, a odpady na 0%. KONIEC
Autor solucji: adam
|
|
 |
 |
|
 |
|
 |
Informacje o grze |
|
|
 |
|
 |
Artykuły |
|
|
 |
|
 |
Przydatne strony |
|
|
 |
|
 |
Ostatnie komentarze |
|
Mariia Life is Strange Witam wszystkie miłośniczki makijażu! Chcę podzielić się moim znaleziskiem, a mianowicie sklepem pla... »
dsad Ceville [url=https://robota.ua/]asd[/url]
asd
[asd](https://robota.ua/)
https://robota.ua/... »
mads943 UFOs [URL="https://vagar.pl/wagi-hakowe/"]https://vagar.pl/wagi-hakowe/[/URL]... »
mads943 UFOs https://vagar.pl/wagi-hakowe/... »
mads943 UFOs Cześć wszystkim, sklep internetowy Vagar zapewnił kompleksową ofertę gdzie kupic wage elektroniczna ... »
rosyjski debil A Trip to Yugoslavia ta jest dobra gra :-)... »
Fajna gierka:) UFOs To była pierwsza gra w którą zagrałam z moim bratem na naszym nowiutkim komputerze...:)Przepiękne,ma... »
wolf666 Syberia nie ma potrzeby tam iść...... »
Remy Gemini Rue Adam z 2014 roku, zastanów się co Ty w ogóle chłopie piszesz! ... »
2020 gra UFOs Czy istnieje możliwość pobrania pełnej wersji tej gry z tej strony?... »
|
|
 |
|
 |
|
 |
SZUKAJ |
|
 |
Wpisz nazwę gry lub część wyrazu np. Sybe
|
|
 |
|
 |
Emulatory |
|
 Emulator starszych gier przygodowych dostępny pod różne platformy... [czytaj]
 Emulator systemu operacyjnego DOS dostępny pod różne platformy... [czytaj]
 Emulator komputera PC, na którym zainstalować można inny system.... [czytaj]
 Emulator komputera Amiga, na który również powstało sporo przygodówek.... [czytaj] |
|
 |
|
 |
Losowe ekrany |
|
 |
Grim Fandango
|

Jack Orlando A Cinematic Adventure: Director's Cut
|

Memento Mori:the Secret of Eternal Life
|

Samorost
|

Myst: Masterpiece Edition
|

Reksio i Skarb Piratów
|

Darkness Within 2: The Dark Lineage
|

Sinking Island
|

Reksio i Czarodzieje
|

Syberia
|

The Feeble Files
|

Broken Sword: The Shadow of the Templars
|

Syberia II
|

Jack Keane
|

Oxenfree
|
|
|
 |
|
 |