Przygodówki, gry przygodowe, solucje, zrzuty ekranu, screenshots, recenzje
spacer Home spacer Home spacerspacerspacer Lista spacer Lista spacerspacerspacer Solucje spacer Solucje spacerspacerspacer Download spacer Download spacerspacerspacer Screeny spacer Screeny spacerspacerspacer Saves spacer Saves spacerspacerspacer Kontakt spacer Kontakt spacerspacerspacer facebook spacer facebook  
Amiga | Atari | Apple | DOS | Commodore | Macintosh | Playstation | Sega | ScummVM | Windows | Xbox
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
  strzałka Ostatnio dodane gry
spacer
Okładka z gry A Trip to Yugoslavia 2018-03-13
A Trip to Yugoslavia
Rok: 2017
spacer
Okładka z gry Indygo 2017-11-28
Indygo
Rok: 2017
spacer
Okładka z gry Inner Voices 2017-08-16
Inner Voices
Rok: 2017
spacer



Okładka z gry Bohemian Killing 2016-08-09
Bohemian Killing
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Demetrios: The Big Cynical Adventure 2016-06-06
Demetrios: The Big Cynical Adventure
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Jack Keane 2: The Fire Within 2016-05-24
Jack Keane 2: The Fire Within
Rok: 2012
spacer
Okładka z gry Samorost 3 2016-05-09
Samorost 3
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Ceville 2016-04-16
Ceville
Rok: 2009
spacer
Okładka z gry Heavens Hope 2016-03-12
Heavens Hope
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Deponia Doomsday 2016-03-08
Deponia Doomsday
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Anna's Quest 2016-03-04
Anna's Quest
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Paradise 2016-02-22
Paradise
Rok: 2006
spacer
Okładka z gry Agatha Christie - ABC Murders 2016-02-19
Agatha Christie - ABC Murders
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Sinking Island 2016-02-02
Sinking Island
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 4: The Shadow of the Dragon 2016-01-20
Dracula 4: The Shadow of the Dragon
Rok: 2013
spacer
Okładka z gry Undercover Missions: Operation Kursk K-141 2016-01-18
Undercover Missions: Operation Kursk K-141
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dreamfall: Chapters 2015-12-16
Dreamfall: Chapters
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry The Perils of Man 2015-12-13
The Perils of Man
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dracula: The Resurrection 2015-11-30
Dracula: The Resurrection
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Gold and Glory: The Road to El Dorado 2015-11-27
Gold and Glory: The Road to El Dorado
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Stupid Invaders 2015-11-25
Stupid Invaders
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Broken Sword 2,5: The Return of the Templars 2015-11-18
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
Rok: 2008
spacer
Okładka z gry J.U.L.I.A.: Among the Stars 2015-11-16
J.U.L.I.A.: Among the Stars
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry Life is Strange 2015-11-13
Life is Strange
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Keepsake 2015-10-30
Keepsake
Rok: 2005
spacer
Okładka z gry Jack Keane 2015-10-21
Jack Keane
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 2: The Last Sanctuary 2015-10-21
Dracula 2: The Last Sanctuary
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Lost Horizon 2 2015-10-08
Lost Horizon 2
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Armikrog 2015-10-02
Armikrog
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Alpha Polaris 2015-09-28
Alpha Polaris
Rok: 2011
spacer
spacer

ZERO SKILL: For everyone who likes easy video gaming!
spacer
spacer
spacer
spacer
  domek Solucja, przewodnik
spacer
Logo gry Art of Murder: Deadly Secrets

Art of Murder: Deadly Secrets

Tytuł polski:

Art of Murder: Zabójcze Sekrety

Wersja do druku

Gra polega na odnajdowaniu przedmiotów i rozwiązywaniu kilku zadań logicznych. Akcja toczy się w Nowym Jorku, gdzie dochodzi do serii morderstw antykwariuszy. Do gry wkracza Nicole Bonnet, agentka FBI. Zaczynajmy więc.
Obejrzyj animację.

Animacja

Antykwariat

Agentka FBI Nicole Bonnet, zostaje wezwana na miejsce morderstwa. Przed domem antykwariusza stoi policjant. Porozmawiaj z nim. Dowiesz się, że w trakcie gry możesz przejść do głównego menu i rozmawiać z napotkanymi postaciami. Sygnalizowane jest to przez efekty specjalne, w tym wypadku migoczące gwiazdki. Dodatkowo pojawi się ikonka w postaci „dymku” informująca, że z daną postacią jest możliwość rozmowy. Porozmawiaj zatem z posterunkowym. Dowiesz się, że jedynym świadkiem w sprawie była asystentka antykwariusza, która obecnie stoi przy ambulansie. Zostanie poproszona na górę. W międzyczasie pojawi się informacja, że wszelakie, ważne dla sprawy informacje zapisywane będę w notatniku, który znajduje się w zakładce na dole, z lewej strony. Po skończonej rozmowie wejdź do środka budynku.



Porozmawiaj z asystentką antykwariusza. Po krótkiej rozmowie, twoim zadaniem będzie sprawdzenie, czy coś nie zginęło. Pojawi się informacja, że jeśli jakiś przedmiot wydaje się nie do znalezienia, można skorzystać z zegara, który znajduje się na dole z prawej. Po kliknięciu na niego, szukany przedmiot zostanie zaznaczony. W międzyczasie pojawi się także informacja o ukrytych na planszach małych zegarkach, które po zebraniu, dodają do głównego zegara dodatkową podpowiedź. Zabierz jeden z nich, po czym pozbieraj przedmioty z listy. Ilość i rodzaj przedmiotów może zmieniać się zależnie od instalacji gry. Zegarek zaznaczyłam żółtym kwadratem. Resztę przedmiotów - błękitną obwolutą.



Na koniec zabierz pocisk. Dowiesz się, że każdy z zebranych przedmiotów można obejrzeć z bliska.



Aby obejrzeć przedmiot, kliknij na nim PPM. Weź zatem znaleziony pocisk, by dopasować go do innych.



Musisz chwycić znaleziony pocisk i umieścić go na jednym z już istniejących. Gdy poprawnie wykonasz zadanie, dowiesz się, że strzelano z tej samej broni.



Ponownie porozmawiaj z asystentką, powiedz jej, że nic nie zginęło. Powie, że prawdopodobnie zginęła szkatułka, nowy nabytek antykwariusza. Zawiera ona jakieś notatki i jest schowana w sejfie, który znajduje się na górze. Przejdź zatem do pomieszczenia z sejfem, schodami na górę.



Niestety dostępu do sejfu broni zamek szyfrowy, do którego kodu nie znasz. Zejdź zatem do asystentki i ponownie z nią porozmawiaj, pytając o hasło do sejfu. Nie zna go, ale wie, że jest ono zanotowane gdzieś na kartce, która dla bezpieczeństwa została porwana na kawałki i znajduje się być może w biurku. Kliknij na biurko, ikonka lupy. Zabierz mały zegarek, po czym pozbieraj przedmioty z listy.Po zebraniu przedmiotów, kliknij na szafkę biurka, ale będzie zamknięta. Wróć do asystentki i kolejny raz z nią porozmawiaj. Powie Ci, że klucz może znajdować się za parawanem, między rupieciami. Przejdź zatem w lewo.



Znów pozbieraj przedmioty z listy, zabierz oczywiście mały zegarek. Po zebraniu przedmiotów z listy weź klucz do biurka.



Przejdź do szafki biurka i otwórz ją za pomocą klucza.



Pojawi się zadanie, polegające na odnalezieniu fragmentów kartki. Ilość fragmentów pokazywana jest na liczniku, który znajduje się na dole. W tym wypadku jest ich 8. Zbierz wszystkie. Weź także mały zegarek. Kolejne zadanie polegać będzie na poskładaniu fragmentów w całość. Można je przesuwać, przytrzymując LPM, a obracać PPM. Dobrze połączony fragment nie będzie się dał rozdzielić.



Gdy połączysz wszystkie fragmenty, poznasz kod do zamka szyfrowego w sejfie.



Zabierz kartkę i udaj się na górę, do sejfu. Wpisz do niego poznany kod, przesuwając pokrętło raz w prawo, raz w lewo, po kolei:

2, 3, 0, 8, 1, 9, 6, 0



Gdy usłyszysz kliknięcie, znaczy to, że sejf został otwarty. Pociągnij za rączkę, by dostać się do środka. Niestety szkatułki tam nie znajdziesz. Odkryjesz za to brudnopis z umowami kupna jakiś notatek. Sprzedający nazywa się Edgar Freman i jest majętnym kolekcjonerem. Nicole postanowi udać się do jego posiadłości.

Dom kolekcjonera

Po przemyśleniach ślicznej agentki kliknij na bramę, by znaleźć się w holu.



Porozmawiaj z żoną kolekcjonera. Dowiesz się, że jej mąż zmarł na zawał i został przez nią wczoraj pochowany. Panna Bonet zapyta, czy może obejrzeć jego gabinet. Kliknij zatem na drzwi z prawej strony. Kolejny raz porozmawiaj z wdową, pytając czy zauważyła jakieś zmiany w gabinecie. Zaproponuje Ci porównanie wyglądu gabinetu ze zdjęciem. Odszukaj różnice pomiędzy jednym, a drugim obrazem. Różnic takowych jest 12. Niestety od tego czasu, zacznie ograniczać Cię czas. Po upłynięciu czasu, zadanie będziesz musiał powtarzać.






Okaże się, że brakuje sporej ilości przedmiotów, ale być może, zostały one przez męża kobiety spakowane do wysyłki i znajdują się na sekretarzyku. Przejdź zatem w dół ekranu z prawej strony.



Kolejny raz pozbieraj przedmioty z listy, weź zegarek.



Niestety nie uda się znaleźć nic ciekawego. Kolejny raz porozmawiaj z wdową, tym razem o szkatułce. Jej zmarły mąż podobno trzymał w niej swoje notatki. Zaproponuje sprawdzenie zapisków na kartce terminarza, który znajduje się na biurku. Spójrz więc tam.



Odszukaj 13 kartek w kalendarza zmarłego. Weź również mały zegarek.



Po zebraniu wszystkich elementów okaże się, że na kartce znajduje się interesujący wpis. Porozmawiaj ponownie z wdową, pytając o niejakiego Burke. Znów pozbieraj przedmioty z listy. Weź zegarek. Nicole znajdzie ślady na fotelu. Po chwili odezwie się wdowa, mówiąc że na korytarzu czeka na panią agent policjant. Wyjdź zatem do holu, w lewo i porozmawiaj z policjantem. Niestety, dokonano nowego morderstwa na Deckard Street. Udasz się tam.

Deckard Street

Na miejscu porozmawiaj z posterunkowym, który pilnuje ciała. Po krótkiej wymianie zdań, do twojego ekwipunku trafi lampa ultrafioletowa do badań śladów biologicznych i luminal. Pokrywa się nim miejsca, w których spodziewa się znaleźć ślady krwi. Krew pokryta luminalem świeci. Czas użyć przedmiotów. Wobec tego żarówkę wkręć na górze w lampie, zaś luminalu użyj na podłodze w okolicach ciała.



Zabłyśnie niebieskie światło, a na podłodze pojawią się ślady butów. Pozbieraj 12 śladów odciska buta.



W ten sposób otrzymasz wzór podeszwy buta.



Kolejny raz porozmawiaj z posterunkowym, a dowiesz się, że nie znaleziono pocisku. Pozbieraj przedmioty z listy.



Na koniec zabierz pocisk, który leży przy metalowym włazie.



Znów dokonaj porównania, czyli dopasowania zebranego pocisku z tym w bazie danych.



To łuska z pistoletu, tego samego kalibru co broń, którą zabito antykwariusza. Ponownie porozmawiaj z posterunkowym o ofierze. Nazywa się Paul Smith i był emerytowanym pracownikiem metra. Bonet postanawia przesłuchać córkę zamordowanego.

Komisariat

Porozmawiaj z córką ofiary - Amandą Smith. Dowiesz się, że jej ojciec w młodości został niesłusznie skazany za zabójstwo i przesiedział kilka lat w więzieniu. Przez kilka lat siedział ze złodziejem Frankiem Eatone, który dokonał napadu stulecia. Zamordowany dostał od niego klucz do szyfru. Pani agent postanawia udać się do archiwum więziennego.

Więzienne archiwum

Wejdź do budynku przed Tobą. Porozmawiaj z pilnującym archiwum policjantem. Wejdź do pomieszczenia znajdującego się po prawej stronie.



Porozmawiaj z archiwistą Elmerem Edwadsem. Poproś go o dane denata. Właśnie trwa remont, więc panuje bałagan. Gdzieś zaginął klucz do archiwum. Musisz go poszukać. Spójrz zatem na biurko. Pozbieraj przedmioty z listy.



Znajdziesz klucz, który niestety jest zepsuty. Porozmawiaj z archiwistą, a poprosi Cię o odszukanie duplikatu klucza, który wisi na tablicy z kluczami. Przejdź zatem w prawo.



Z tablicy z kluczami wybierz odpowiedni klucz.



Wyjdź na korytarz i za pomocą duplikatu klucza, otwórz drzwi archiwum - drzwi pośrodku. Wejdź do archiwum. Panuje tu bałagan i aby się dostać do dokumentów, musisz tu najpierw trochę posprzątać. Wobec tego, pozbieraj przedmioty z listy, zabierz mały zegarek.



Na koniec zabierz pędzel malarski i przejdź w prawo.



Trzeba umieścić porozwalane szuflady na swoim miejscu w komodzie, a następnie oczyścić je. Wobec tego, pozbieraj 20 szuflad.






Szuflady automatycznie trafią na swoje miejsce do komody. Oczyść je teraz za pomocą pędzla i spójrz na nie. Niestety nie możesz znaleźć właściwej szuflady. Wobec tego, wróć do archiwisty i zapytaj go gdzie masz szukać litery „E”. Powie Ci, że znajduje się ona w 2 kolumnie i 3 rzędzie. Wróć do archiwum i podejdź do szuflad. Kliknij na szufladę, o której mówił archiwista.



Znajdziesz dokumenty na temat Franka Eatona. Przeczytasz w nich o nieudanej próbie ucieczki. Przejdź do archiwisty i wypytaj go o to. Dowiesz się, że dokumenty innych więźniów znajdziesz na zapleczu w niebieskiej skrzyni. Przejdź na korytarz, a następnie w drzwi po lewej, na zaplecze.



Pozbieraj przedmioty z listy, zabierz mały zegarek.



Na koniec weź łom i z jego pomocą, otwórz niebieską skrzynię stojącą z lewej strony.



Znajdziesz dokumenty więzienia New Jersey. Przejdź do pokoju archiwisty i porozmawiaj z nim.

Warsztat

Kobieta postanawia poszukać Jeffreya Whitcomba. Udaje się zatem do warsztatu. Na miejscu porozmawiaj z pracownikiem. Pozbieraj przedmioty z listy.



Wejdź do warsztatu. Nicole zobaczy ślady podobne do tych na Deckard Street. Zbierz 8 śladów buta. Teraz porównaj je ze śladami które już masz, dopasuj taki sam ślad podeszwy.



Na koniec odszukaj 12 butów porozrzucanych w pomieszczeniu. W ten sposób znajdziesz buta, którego odcisk widziałeś w piwnicy na Deckard Street. Wyjdź na zewnątrz i porozmawiaj z pracownikiem. Dowiesz się, że to ulubione buty szefa. Chłopak poprosi Cię o znalezienie klucza nasadowego, który leży gdzieś na stole z narzędziami. Przejdź zatem do warsztatu i spójrz na stół. Pozbieraj przedmioty z listy.



Po chwili znajdziesz klucz nasadowy. Porozmawiaj z pracownikiem, a pozwoli Ci poczekać na szefa. Wejdź zatem do warsztatu na lewo i kolejny raz pozbieraj przedmioty z listy. Znajdziesz klucz, którym otwórz drzwi z warsztacie z lewej strony. Wejdź do środka. Pozbieraj przedmioty z listy. Weź mały zegarek.



Spójrz do szuflady w biurku. Pozbieraj 8 fragmentów mapy.



Są na niej fragmenty notatek Eatona. Poskładaj je.



Wróć i ponownie porozmawiaj z pracownikiem, po chwili opuść to miejsce. Znajdziesz się w miejscu wskazanym przez mapę.

Miejsce zaznaczone na mapie

W pomieszczeniu jest za ciemno, wobec tego kliknij na skrzynkę z bezpiecznikami, by zapalić światło.



W tym celu poprzestawiaj kabelki, prowadząc je od zielonego światełka, aż po czerwone znajdujące się po drugiej stronie. Nie musisz używać wszystkich kabli, wystarczy, że użyjesz środkowe.



Na przedstawionym screenie wystarczy ruszyć ostatni fragment kabelka, by został połączony prawidłowo i światło zostało włączone.



Po ustawieniu kabli, pozbieraj kolejne przedmioty z listy, by odblokować wejście. Zabierz łom i użyj go na kłódce.

Tunel

Przejdź do przodu i znów w przód, na peron metra. Tam skieruj się do przodu, aż na koniec peronu. Pozbieraj przedmioty z listy.



Zabierz łyżkę do opon, za pomocą której otwórz kanał wentylacyjny w głębi pomieszczenia.



Zbierz przedmioty z listy.



Przejdź do przodu. Znów pozbieraj przedmioty.



Przejdź do przodu, do przejścia, a następnie do komory, w przód. Kolejny raz pozbieraj przedmioty z listy. Przejdź do kolejnej komory, gdzie kolejny raz zmierz się z przedmiotami. Kilka przedmiotów odkryjesz, jeśli zabierzesz poprzednie, inaczej ich nie zobaczysz.



Po zebraniu przedmiotów, udaj się do przejścia, usłyszysz głosy. Ktoś w tym pomieszczeniu myszkuje. Nicole musi być gotowa na spotkanie z mordercą. Wejdź więc do środka, by obejrzeć animację końcową.

Animacja

Koniec.

Autor solucji: agusia16

spacer
spacer
  info Informacje o grze
spacer
Okładka z gry Art of Murder: Deadly Secrets

Tytuł:
Art of Murder: Deadly Secrets

Producent:
City Interactive

Wydawca:
City Interactive

Wydawca PL:
City Interactive

Rok:
2011

Platformy:
Windows

Wersja językowa:

Wymagania:
CPU: Pentium 4 2 GHz,
RAM: 512 MB (1 GB - Vista/7),
VGA: 64 MB (GeForce FX 5200 lub lepsza),
HDD: 4 GB

spacer

Strona producenta:
kuleczka Przejdź do strony

spacer

Teksty:

kuleczka Recenzja gry

kuleczka Solucja, przewodnik

kuleczka Save (zapisy) gry
Wersja polska.

kuleczka DOWNLOAD (pobierz)

spacer


Zrzuty ekranu:

spacer
spacer
  info Artykuły

Jak robić screenshot z gry? Część I - OKNO
Masz problem z wykonaniem zdjęcia ekranu i wrzuceniem go np. na forum? Przeczytaj poradnik. »

Jak robić screenshot z gry? Część II - FULL SCREEN
Zrzuty ekranu z gier uruchamianych na pełnym ekranie. »

Jak robić screenshot z gry? Część III - OBRÓBKA
Ostatnia część artykułu o zrzutach ekranu. Obróbka, zmniejszenie wielkości, zmiana formatu. »

spacer
spacer
spacer
  info Przydatne strony

ZERO SKILL: For everyone who likes easy video gaming! Vote for EASINESS of video games.
[idź do strony]


Relaksująca gra mozaikowo-pixelowa.
[idź do strony]

Steam
System do zakupu elektronicznych wersji gier. Można tanio kupić wersje gier bez pudełek szukając okazji np. na Allegro. [idź do strony]

GOG
Serwis do zakupu elektronicznych wersji starszych gier. Przystępne ceny, duży wybór przygodówek. [idź do strony]

Zaprzyjaźnione strony
spacer
spacer
  info Ostatnie komentarze

user, gość, użytkownik Mariia
Life is Strange
Witam wszystkie miłośniczki makijażu! Chcę podzielić się moim znaleziskiem, a mianowicie sklepem pla... »

user, gość, użytkownik dsad
Ceville
[url=https://robota.ua/]asd[/url] asd [asd](https://robota.ua/) https://robota.ua/... »

user, gość, użytkownik mads943
UFOs
[URL="https://vagar.pl/wagi-hakowe/"]https://vagar.pl/wagi-hakowe/[/URL]... »

user, gość, użytkownik mads943
UFOs
https://vagar.pl/wagi-hakowe/... »

user, gość, użytkownik mads943
UFOs
Cześć wszystkim, sklep internetowy Vagar zapewnił kompleksową ofertę gdzie kupic wage elektroniczna ... »

user, gość, użytkownik rosyjski debil
A Trip to Yugoslavia
ta jest dobra gra :-)... »

user, gość, użytkownik Fajna gierka:)
UFOs
To była pierwsza gra w którą zagrałam z moim bratem na naszym nowiutkim komputerze...:)Przepiękne,ma... »

user, gość, użytkownik wolf666
Syberia
nie ma potrzeby tam iść...... »

user, gość, użytkownik Remy
Gemini Rue
Adam z 2014 roku, zastanów się co Ty w ogóle chłopie piszesz! ... »

user, gość, użytkownik 2020 gra
UFOs
Czy istnieje możliwość pobrania pełnej wersji tej gry z tej strony?... »

spacer
  strzałka SZUKAJ
spacer
Wpisz nazwę gry lub część wyrazu np. Sybe
spacer
spacer
  strzałka Emulatory

Emulator ScummVM
Emulator starszych gier przygodowych dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator DOSBox
Emulator systemu operacyjnego DOS dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator Microsoft Virtual PC
Emulator komputera PC, na którym zainstalować można inny system.... [czytaj]

Emulator Amigi WINUAE
Emulator komputera Amiga, na który również powstało sporo przygodówek.... [czytaj]
spacer
spacer
  strzłka Losowe ekrany
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Perils of Man The Perils of Man
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Moment of Silence The Moment of Silence
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Dead synchronicity: Tomorrow Comes Today Dead synchronicity: Tomorrow Comes Today
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Myst: Masterpiece Edition Myst: Masterpiece Edition
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Grim Fandango Grim Fandango
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Hopkins FBI Hopkins FBI
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Black Mirror The Black Mirror
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Raven: Legacy of a Master Thief The Raven: Legacy of a Master Thief
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Yesterday Yesterday
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Sherlock Holmes: The Silver Earring Sherlock Holmes: The Silver Earring
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Black Mirror The Black Mirror
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Face Noir Face Noir
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry 1Heart 1Heart
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Lost Horizon Lost Horizon
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Samorost Samorost
spacer
spacer spacer
spacer
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer
Notka prawna: Dane o grach oraz zrzuty ekranu pochodzą z opisywanych gier komputerowych, wszystkie teksty jak: solucje, opisy, recenzje są własnością autorów strony i nie mogą być kopiowane ani rozpowszechniane w żadnej formie.
spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer