|
|
|
Ostatnio dodane gry |
|
|
|
|
|
|
|
Solucja, przewodnik |
|
|
Beneath a Steel Sky Wersja do druku
Poniższa solucja została sprawdzona przeze mnie (grałem wg własnej solucji) i wszystko działa poprawnie.
Weź pręt po lewej stronie ze ściany. Otwórz drzwi po prawej prętem. Wejdź z powrotem do pomieszczenia. Zejdź na dół i wejdź w drzwi po prawej. Użyj swojej karty na stosie śmieci u dołu (na gąsienicach robocika) - uruchomisz robocika. Wejdź na platformę, kiedy przyjdzie człowiek idź szybko do pomieszczenie w prawo, otwórz szafkę i weź klucz francuski (spanner). Wróć do pokoju z windą, zobacz i użyj dużego robota. Wejdź na platformę, a kiedy przyjdzie robotnik porozmawiaj z nim o wszystkim. Porozmawiaj z robocikiem (TRANSPORTER) Kiedy duży robot wróci z beczką zjedź windą w dół, kiedy jej nie będzie (HOLE). Poczekaj na robocika. Zbadaj i użyj drzwi i zamek. Zapytaj robocika czy może otworzyć drzwi. Przeszukaj ciało strażnika, weź jego kartę i okulary. Wyjdź z pomieszczenia i przejdź w prawo, za terminalem w górę wejdź w drzwi. Porozmawiaj z kobietą: doing, Never mind. Zaczekaj na Gilberta Libma. Wejdź ponownie jeśli cię wyrzuci. Przejdź w prawo. Włóż klucz w tryba w maszynie. Rozmawiaj z pracownikiem: TECHNICIAN, ROBOT PAL Wyciągnij klucz, użyj go na robocie w sali po lewej. Porozmawiaj z robocikiem SHELL. Idź w prawo, wejdź do pokoju między sensorami. Porozmawiaj z robocikiem CHECK OUT, a jak wróci to jeszcze raz USEFULL. Jeszcze raz rozmowa z robocikiem FUSE BOX. Wejdź do pomieszczenia, przerzuć klapę i weź WD40, klucz i putty (na czerwonej podłodze). Wyjdź, technik zabierze ci rzeczy. Wyjdź z fabryki, spójrz na kabel po prawej i rozmawiaj z robocikiem WELDING. Przesuń się jeśli nie chce spawać i porozmawiaj ponownie. 2 screeny w lewo i wejdź w lewe drzwi. Na maszynie parowej użyj klucza na lewym i prawym przycisku. Powiedz robocikowi, aby nacisnął prawy przycisk, a ty naciśnij lewy - mechanik odejdzie. Na maszynie po lewej przełącz przełącznik i weź żarówkę. Włóż putty do gwintu po żarówce i przełącz przełącznik. Przełącz lewą i prawą dźwignię i wyjdź. Idź 2x w prawo do windy, użyj karty na slocie i zjedź na dół. Weź kabel i idź raz w lewo. Wejdź w drzwi z zielenią, a potem w lewe drzwi (użyj karty). Po poduszką weź magazyn. Wyjdź z apartamentu i z podwórza i idź 2x w prawo, wejdź do Travelco Pogadaj z człowiekiem: DIFFERENCE, MYSTERY, RIP-OFF, ECONOMY, matter. Daj mu magazyn i weź bilet z biurka. Wyjdź ze sklepu i raz w lewo. Poczekaj na Limba i daj mu bilet. Wjedź na wyższy poziom. Poczekaj na Limba i porozmawiaj: TOUR. Wejdź do fabryki i jeszcze raz rozmowa TOUR. Kiedy wyjdzie przejdź w prawo i rozmawiaj z Anita: doing, D-LINC, GROUND LEVEL, JAMMER Daj jej kartę i rozmawiaj znowu: D-LINC, LINC-SPACE, JAMMER, SCHRIEBMANN PORT, later Wyjdź z fabryki, użyj karty na terminalu: 4 2 1 1 2 EXIT Uzyj karty na terminalu jeszcze raz i EXIT. Poczekaj na Limba i porozmawiaj z nim: PROBLEM, ANOTHER Zjedź na dół i idź do apartamentu obok tego z poduszką. Weź kasetę wideo i włóż do VCR. Użyj maszyny po prawej aby nakarmić kota. Opuść mieszkanie i ogród. Idź 2x w lewo. Mów do projektora: SCHRIEBMANN, jeszcze raz: ELSE, jeszcze raz LOOKING. Porozmawiaj z robocikiem: TALKING, CHARM Wejdź w lewo, rozmawiaj z doktorem, potem jeszcze raz KIDNEY, jeszcze raz LUNG, jeszcze raz i zrobi ci port w głowie. Rozmawiaj jeszcze raz: GROUND LEVEL, PORT Przejdź 6x w prawo i rozmawiaj z mężczyzną: NEVER, MORE, potem jeszcze raz: SPECIAL, Burke. Kiedy wyjdzie, rozmawiaj z robocikiem: STATUE, weź kotwicę i połącz z kablem czerwonym w inwentarzu. Jedź poziom wyżej. 2x w lewo i w drzwi po prawej. Wejdź do drzwi pożarowych u góry. Użyj liny na znaku. Idź w prawo, użyj karty na slocie obok fotela i użyj inferfaceu. Podnieś złotą kulkę, wyjdź w prawo. Użyj OPEN z inwentarza i otwórz torbę. Podnieś prezent i lupę. Użyj DECRYPT na swoich dokumentach - znaki zapytania znikną. Użyj DECOMPRES na COMPRESSED DATA, otrzymasz 2 hasła. Wyjdź w prawo, schemat płytek:
A B C D E F G H I
Użyj hasła na G Użyj hasła na H Podnieś hasło z G Użyj hasła na D Idź na E, podnieś hasło z H Użyj hasła na E Podnieś hasło z D Idź przez A, B, E i F, użyj hasła na I Idź do F i C i wyjdź na północ.
Weź bust i book. Użyj DECRYPT na dokumencie. Wyjdź i: Idź na F i podnieś hasło z I Użyj hasła na H Idź przez I, F, E, B, A, D, G i wyjdź w lewo. Użyj DISCONNECT w inwentarzu.
Użyj karty na terminalu: 4 1 1 9 0 0 2 2 EXIT Użyj karty na slocie windy i pojedź do góry. Na policji pójdź w lewo, potem w prawo i windą w dół. Raz w lewo i do windy. Raz w lewo i rozmawiaj człowiekiem przy ST JAMES Klubie: JOIN, SPONSOR, later Porozmawiaj z panią z psem: OVERMANN, SPONSOR Kiedy pani z pieskiem już nie będzie naciśnij na guzik domofonu przy drzwiach (po prawej gdzie chłopiec i ogrodnik) i rozmowa: ME, WORKING, LINC, ESCAPE, SPONSOR Użyj kasety na VCR. Zobacz do miski od psa i weź biszkopty. Wyjdź z mieszkania, przejdź raz w lewo. Użyj biszkoptów na desce przy cegłach. Poczekaj na psa i kiedy będzie szczekał pociągnij linę. Wejdź do katedry gdzie stał strażnik. Idź na północ i otwórz środkową szafkę. Znajdziesz ciało Anity. Wróć do fabryki gdzie pracowała: wyjdź z katedry, windą do góry, jeszcze raz do góry drugą windą, w prawo do fabryki, 2x w prawo. Otwórz środkową szafkę, przebierz się. Idź w prawo, użyj terminala: 2, EXIT Wejdź do reaktora, weź kartę, wróć, przebierz się. Wyjdź z fabryki, potem raz w lewo na policję, i do windy. Użyj karty Anity na slocie i użyj interfejsu.
Trzeba robić szybko (bo pierwszy blind to ten, przy którym później bierzesz kamerton), warto zmniejszyć prędkość gry w menu na F5: Użyj BLIND na oku i idź w prawo. Użyj blind na oku i idź w górę do szachownicy. Idź na północ do studni, w prawo, weź kamerton i wyjdź. Daj PLAYBACK na studni. DISCONECT.
Zjedź windami na sam dół, obejdź fontannę i zbadaj drewniane drzwi garażu obok palmy. Użyj karty na zamku (lock). Podnieś sekator z beczki i wyjdź. Idź w prawo, rozmawiaj z chłopcem, potem z ogrodnikiem, jeszcze raz z chłopcem, potem kilka razy z ogrodnikiem, aż dowiesz się o wirusie. Idź 3 razy w lewo do Sądu. Pytania, pytania, pytania, zadaj wszystkie możliwe pytania. Porozmawiaj z człowiekiem przy St JAMES: Never mind Wejdź do klubu. Użyj szafy grającej (jukebox) i puść pierwszy utwór. Kiedy człowiek przy stole wstanie i odejdzie, weź jego kieliszek. Idź do bio-surgery (tam gdzie prześwietlenia i implant), daj doktorowi kieliszek, a dostaniesz nowe odciski palców. Wróć do klubu i użyj metalowej płytki w jego dolnej części. Otwórz skrzynię przy pomocy łomu, deskę połóż na skrzyni obok. Wejdź na skrzynkę i użyj łomu i sekatora na kratach. Wejdź przez okienko, jesteś w metrze. Przejdź w prawo, potem w okrągły tunel i jeszcze raz w prawo. Włóż żarówkę przed dziurą w ścianie. Idź raz w prawo. Nagraj stan gry. Kiedy pójdziesz kolejny raz w prawo szybko kliknij w prawym dolnym rogu na exit. Użyj łomu na plaster, później na cegle. Weź cegłę i wbij łom w dolna część korzenia. Użyj cegły na wbitym łomie, wyciągnij łom i przejdź przez drzwi po prawej. Idź do góry, użyj panelu: 2 Szybko: Kiedy pokrywa jest zwężona pociągnij za rączkę, jeśli się nie uda to terminal jeszcze raz. Wyjdź z pomieszczenia. Spójrz przez kratkę. Idź 2x w prawo. Włóż circuit board do slotu robota. Porozmawiaj z robocikiem: TANK. Jak wróci to porozmawiaj jeszcze raz: REPORT. I jeszcze raz: NUTRIENT TANK, TAP Kiedy usłyszysz dźwięk kapiącej wody wejdź do lewych górnych drzwi, android wpadnie do dziury. Przejdź w prawo górnym przejściem i wejdź do pokoju kontrolnego. Użyj karty na terminalu: 2 1 EXIT Wyjdź z pomieszczenia, kiedy mężczyzna zostanie zabity przeszukaj jego ciało i weź kartę. Weź kartę ze zniszczonego robota, wróć do pokoju kontrolnego. Użyj czerwonej karty na slocie interfejsu i użyj interfejsu.
Idź w prawo, użyj BLIND i do góry. Użyj DIVINE WRATH na postaci z tarczą, DISCONNECT.
Teraz karta Anity na slocie i do interfejsu. BLIND na oku, prawo, BLIND, i szybko w górę. W prawo. Użyj OSCILLATOR na krysztale, weź Helix, DISCONNECT.
Wyjdź z pomieszczenia i wejdź do prawego na dole. Użyj karty Anity na konsoli, aby zainfekować system. Ze ściany po prawej weź szczypce i użyj je w akwarium. Kiedy mięso jest jeszcze czerwone, użyj go szybko w okrągłym zbiorniku aby je zamrozić. Idź w prawo, otwórz środkową szafkę i wstaw do niej circuit board i użyj konsoli: 2 0 3 never mind. Wyciąg circiut board i idź w prawo. Stań przy lewym panelu i mów do androida: HAND. Razem naciśnijcie na panele. W prawo 2x. Przywiąż linę do rur i użyj rungs po prawej. Użyj zmrożonej kostki na orifice, a potem liny. Kiedy będziesz mógł rozmawiać z androidem powiedz: CHAIR. KONIEC.
Autor solucji: adam
|
|
|
|
|
|
|
|
Informacje o grze |
|
|
|
|
|
Artykuły |
|
|
|
|
|
Przydatne strony |
|
|
|
|
|
Ostatnie komentarze |
|
Mariia Life is Strange Witam wszystkie miłośniczki makijażu! Chcę podzielić się moim znaleziskiem, a mianowicie sklepem pla... »
dsad Ceville [url=https://robota.ua/]asd[/url]
asd
[asd](https://robota.ua/)
https://robota.ua/... »
mads943 UFOs [URL="https://vagar.pl/wagi-hakowe/"]https://vagar.pl/wagi-hakowe/[/URL]... »
mads943 UFOs https://vagar.pl/wagi-hakowe/... »
mads943 UFOs Cześć wszystkim, sklep internetowy Vagar zapewnił kompleksową ofertę gdzie kupic wage elektroniczna ... »
rosyjski debil A Trip to Yugoslavia ta jest dobra gra :-)... »
Fajna gierka:) UFOs To była pierwsza gra w którą zagrałam z moim bratem na naszym nowiutkim komputerze...:)Przepiękne,ma... »
wolf666 Syberia nie ma potrzeby tam iść...... »
Remy Gemini Rue Adam z 2014 roku, zastanów się co Ty w ogóle chłopie piszesz! ... »
2020 gra UFOs Czy istnieje możliwość pobrania pełnej wersji tej gry z tej strony?... »
|
|
|
|
|
|
|
SZUKAJ |
|
|
Wpisz nazwę gry lub część wyrazu np. Sybe
|
|
|
|
|
Emulatory |
|
Emulator starszych gier przygodowych dostępny pod różne platformy... [czytaj]
Emulator systemu operacyjnego DOS dostępny pod różne platformy... [czytaj]
Emulator komputera PC, na którym zainstalować można inny system.... [czytaj]
Emulator komputera Amiga, na który również powstało sporo przygodówek.... [czytaj] |
|
|
|
|
Losowe ekrany |
|
|
Broken Sword: The Angel of Death
|
Cruise for a Corpse
|
Still Life 2
|
The City of Lost Children
|
Reksio i Czarodzieje
|
Black Mirror III
|
Face Noir
|
Broken Sword: The Angel of Death
|
The Neverhood
|
Gray Matter
|
A.D. 2044
|
The Walking Dead: Season One
|
Bud Tucker in Double Trouble
|
A.D. 2044
|
Reef Shot
|
|
|
|
|
|