 |
|
 |
Ostatnio dodane gry |
|
|
 |
|
 |
|
 |
Solucja, przewodnik |
|
 |
Maniac Mansion Wersja do druku
Poniższa solucja została sprawdzona przeze mnie (grałem wg własnej solucji) i wszystko działa poprawnie.
Solucja do jednego z wariantów: Dave, Michael, Syd.
Wybierz Michaela i Syda. Dave: Idź do drzwi frontowych, otwórz je przy pomocy klucza pod wycieraczką. Nagraj stan gry! Idź do drzwi obok zegara - jeśli zobaczysz Ednę uciekaj szybko i wróć ponownie za chwilę (jeśli cię złapie - wczytaj stan gry). Weź latarkę i pepsi z lodówki. Z kuchni idź w prawo dwa razy i zabierz soki owocowe i słoik.
Syd: Ustaw go przy skrzynce pocztowej. Kiedy usłyszysz dzwonek i zobaczysz Dziwnego Eda wychodzącego z jego pokoju, przełącz się na Syda i weź paczkę. Nie czekaj specjalnie na dzwonek - graj normalnie, a kiedy usłyszysz dzwonek - zabierz paczkę.
Dave: Wyjdź z kuchni do holu i idź maksymalnie w prawo. Wejdź i przejdź przez pokój, zapal lampę. Idź w prawo, otwórz obluzowany panel i weź kasetę. Wróć do holu i idź na górę i do pokoju po lewej. Weź paint remover, pędzel i owoce. Wyjdź. Wejdź do stalowych drzwi, następnie na schody. Daj Zielonemu owoce i drinki. Idź schodami na górę i wejdź w pierwsze drzwi, weź monetę i przejdź drabiną w górę. Weź płytę i żółty klucz. Wróć do holu i wejdź w czwarte drzwi. Użyj atlasu, aby trochę poćwiczyć. Zejdź na pierwsze piętro i idź w prawe drzwi do pokoju z pianinem. Użyj kasety na magnetofonie i naciśnij nagrywanie. Użyj płyty z inwentarza na gramofonie i załącz go (piski). Czekaj aż pęknie wazon na pianinie. Wyłącz magnetofon i adapter, weź kasetę (kiedy dasz info w inwentarzu musisz zobaczyć, że na kasecie jest nagrany głośny dźwięk). Załącz TV, wyjdź. Idź na dół i wejdź do pokoju po prawej, otwórz szafkę, użyj kasety na magnetofonie i włącz go, poczekaj aż żyrandol spadnie. Wyłącz magnetofon i weź kasetę. Weź zardzewiały klucz. Wyjdź na zewnątrz domu. Daj kasetę i 2 duże klucze Sydowi. Powinieneś już mieć paczkę, jeśli nie musisz na nią poczekać.
Syd: Daj paczkę Dave'owi.
Dave: Otwórz paczkę, znajdziesz znaczek. Pociągnij trawę obok schodów, wyrwij (pociągnij) kratkę. Wejdź do domu (drzwiami) i postaw Dave'a obok drzwi bez klamki na prawo od schodów.
Syd: Wejdź do domu i popchnij prawego nietoperza przy schodach.
Dave: Wejdź do pokoju, znajdź włącznik i zapal światło. Idź w lewo i weź srebrny klucz - po lewej masz drzwi do celi, więc jeśli kogoś zamkną wtedy możesz go uwolnić używając zardzewiałego klucza. Idź do kuchni i 2 x w prawo. Otwórz drzwi srebrnym kluczem, użyj słoika na basenie.
Syd: Wejdź w kratkę wyrwana przy schodach, w prawo i otwórz zawór.
Dave: Zejdź po drabinie, weź radio i świecący klucz, nie naciskaj czerwonego przycisku. Wyjdź z basenu.
Syd: Zakręć zawór aby woda powróciła do basenu.
Dave: Otwórz furtkę, otwórz drzwi garażu, weź narzędzia z auta używając na nim żółtego klucza. Idź do pokoju gdzie ćwiczyłeś mięśnie. I zaczekaj wewnątrz. Nagraj sobie stan gry.
Syd: Wyjdź i naciśnij dzwonek przy drzwiach wejściowych, szybko wejdź i do kuchni.
Dave: Zaczekaj aż Ed wyjdzie, wyjdź ze swojego pokoju-siłowni i wejdź w te obok po lewej, zabierz chomika, kartę z akwarium, otwórz świnkę i weź monety. Wyjdź i idź do drzwi na prawej ścianie.
Syd: Idź do pokoju z pianinem, włóż kasetę i użyj magnetofonu. Zagraj na pianinie. Wyłącz magnetofon, weź kasetę, idź do pokoju Zielonego (ostatnie piętro pierwsze drzwi i drabina), daj mu kasetę, po wysłuchaniu weź kasetę z łóżka.
Dave: Otwórz puszkę z paint remover, zamocz w nim pędzel i użyj na pochlapanej ścianie, wejdź. Znajdź światło i zapal, Otwórz radio i wyciągnięte baterie użyj na latarce.
Syd: Ustaw się przy drzwiach bez klamki na parterze.
Michael: Idź do holu i naciśnij prawy nietoperz.
Syd: Wejdź do pokoju, zapal światło, Otwórz skrzynkę z bezpiecznikami, wyłącz bezpieczniki.
Dave: Załącz latarkę u użyj skrzynki z narzędziami na kablach. Wyłącz latarkę!!! Syd będzie złapany, ale uwolni się dzięki zardzewiałemu kluczowi.
Syd: Idź do Dave'a. Daj mu kasetę demo. Idź do holu i do drugiego pokoju od lewej. Edna cię złapie.
Dave: Idź szybko do pokoju Edny i na drabinę po prawej, użyj latarki, otwórz portret i zajedź na dół. Będziecie obaj uwięzieni, ale Syd ma klucz. WYŁĄCZ LATARKĘ! Idź do pokoju z plamą farby i użyj pepsi na roślinie, potem użyj na niej słoika z wodą. Wespnij się po niej. Użyj 2 razy monety na slocie, użyj przycisku w prawo 2 x, popatrz przez teleskop i zapisz kod. Użyj ponownie sztuczki z Edną (Syd zostaje złapany a Dave idzie do pokoju Edny), aby dostać się do sejfu - otwórz go przy pomocy kodu i zabierz kopertę. Wyjdźcie z celi. Zgaś latarkę!
Dave: Idź do kuchni, odkręć kran i nalej wody do słoika, zakręć kran. Otwórz mikrofalówkę, włóż do niej słoik i kopertę. Zamknij mikrofalówkę i załącz mikrofalówkę. Wyciąg kopertę i otwórz ją. Idź do pokoju z rośliną, użyj koperty na maszynie do pisania, do koperty włóż kasetę demo i naklej znaczek. Wrzuć kopertę do skrzynki poza domem, zamknij skrzynkę i podnieś chorągiewkę. Niech Syd czeka przy skrzynce. Kiedy usłyszysz dzwonek, otwórz Sydem skrzynkę i weź kontrakt. Dave niech kontynuuje: Idź do pokoju z automatami (po prawej w holu z rzeźbą kobiety) i użyj quarter na grze meteor mess, zapamiętaj najwyższy wynik (aby to zadziałało wcześniej musiałeś zobaczyć animacje jak doktor w to gra, jeśli nie, poczekaj aż będzie grał). Poczekaj na kontrakt.
Syd: Daj kontrakt Dave'owi.
Dave: Idź do pokoju Zielonego i daj mu kontrakt. Idź do celi, użyj świecącego klucza na dwóch zamkach. Użyj kodu z gry na kolejnych drzwiach. Lepiej nagraj stan gry! Wejdź i poczekaj aż Zielony przegoni Różowego. Idź w prawo, otwórz szafkę i weź kombinezon ochronny, użyj karty na slocie przy drzwiach po prawej i wejdź. Użyj raz dźwigni w pokoju z meteorem, weź meteor i idź w prawo. Włóż meteor do bagażnika, zamknij bagażnik, użyj żółtego klucza na samochodzie. KONIEC
Autor solucji: adam
|
|
 |
 |
|
 |
|
 |
Informacje o grze |
|
|
 |
|
 |
Artykuły |
|
|
 |
|
 |
Przydatne strony |
|
|
 |
|
 |
Ostatnie komentarze |
|
Mariia Life is Strange Witam wszystkie miłośniczki makijażu! Chcę podzielić się moim znaleziskiem, a mianowicie sklepem pla... »
dsad Ceville [url=https://robota.ua/]asd[/url]
asd
[asd](https://robota.ua/)
https://robota.ua/... »
mads943 UFOs [URL="https://vagar.pl/wagi-hakowe/"]https://vagar.pl/wagi-hakowe/[/URL]... »
mads943 UFOs https://vagar.pl/wagi-hakowe/... »
mads943 UFOs Cześć wszystkim, sklep internetowy Vagar zapewnił kompleksową ofertę gdzie kupic wage elektroniczna ... »
rosyjski debil A Trip to Yugoslavia ta jest dobra gra :-)... »
Fajna gierka:) UFOs To była pierwsza gra w którą zagrałam z moim bratem na naszym nowiutkim komputerze...:)Przepiękne,ma... »
wolf666 Syberia nie ma potrzeby tam iść...... »
Remy Gemini Rue Adam z 2014 roku, zastanów się co Ty w ogóle chłopie piszesz! ... »
2020 gra UFOs Czy istnieje możliwość pobrania pełnej wersji tej gry z tej strony?... »
|
|
 |
|
 |
|
 |
SZUKAJ |
|
 |
Wpisz nazwę gry lub część wyrazu np. Sybe
|
|
 |
|
 |
Emulatory |
|
 Emulator starszych gier przygodowych dostępny pod różne platformy... [czytaj]
 Emulator systemu operacyjnego DOS dostępny pod różne platformy... [czytaj]
 Emulator komputera PC, na którym zainstalować można inny system.... [czytaj]
 Emulator komputera Amiga, na który również powstało sporo przygodówek.... [czytaj] |
|
 |
|
 |
Losowe ekrany |
|
 |
Runaway 2: The Dream of the Turtle
|

Grim Fandango
|

The Moment of Silence
|

Deponia
|

Runaway 2: The Dream of the Turtle
|

The Legend of Kyrandia 2: Hand of Fate
|

King's Quest II
|

Journey of a Roach
|

Myst III: Exile
|

Jack Keane
|

Darkness Within: In Pursuit of Loath Nolder
|

The Secret of Monkey Island
|

The Walking Dead: Season Two
|

Maniac Mansion
|

The Dig
|
|
|
 |
|
 |