 |
|
 |
Ostatnio dodane gry |
|
|
 |
|
 |
|
 |
Solucja, przewodnik |
|
 |
Post Mortem Wersja do druku
Poniższa solucja została sprawdzona przeze mnie (grałem wg własnej solucji) i wszystko działa poprawnie.
STUDIO Porozmawiaj z Sophią, weź jej sprawę. Z szafy zabierz aparat fotograficzny, ze stołu weź szkicownik. Użyj telefonu, zadzwoń na pocztę i nadaj telegram.
HOTEL Z holu, z sofy weź gazetę. Porozmawiaj z barmanem, po rozmowie zamów butelkę czerwonego. Porozmawiaj z recepcjonistą. 1. powiedz, że jesteś z towarzystwa ubezpieczeniowego 2. powiedz że wynajęła cię bogata arystokratka i musisz sprawdzić bezpieczeństwo. 3. powiedz, że chcesz zobaczyć pokój 507, spójrz na zamek i użyj klamki. Wyjdź z pokoju i zobacz drzwi do 507. Wejdź do 506 i porozmawiaj z wizjonerką. Wychodząc porozmawiaj jeszcze z recepcjonistą.
POSTERUNEK POLICJI Porozmawiaj z policjantem. Porozmawiaj z nim ponownie proponując mu wino, a dostaniesz raport - przeczytaj go.
BIURO FRANKA KAUFNERA Porozmawiaj z doktorem.
HOTEL Porozmawiaj z recepcjonista, porozmawiaj z barmanem. Użyj szkicownika, aby narysować portret: włosy: bez zmian oczy: kliknij 1 raz w prawo okulary: brak uszy: 2 razy w lewo nos: 3 razy w prawo wąsy: 1 raz w lewo usta: 6 razy w prawo broda: 1 raz w lewo Pokaż barmanowi narysowany portret, a powie ci, że rozpoznaje tego człowieka.
ALAMBIC Idź na wprost gdzie dwóch ludzi gra w karty, porozmawiaj z jednym z nich. Kiedy pokażesz mu portret ucieknie.
STUDIO Idź do Alambic.
ALAMBIC Porozmawiaj z barmanem o wszystkim. Poprosi cię o pokazanie szczegółów - zaznacz jak poniżej.
 Pokaż mu wynik a da ci wytrychy.
HOTEL Idź do pokoju 507. Wstaw i przekręć wytrychy jak na rysunku poniżej (po poruszeniu klamką muszą się nie ruszać).
 W pokoju zabierz proszek obok łóżka oraz obrączkę z kominka.
KOMISARIAT Porozmawiaj z policjantem pokazując mu portret. Porozmawiaj z inspektorem, kiedy cię wyrzuci porozmawiaj ponownie z policjantem.
BIURO HELLOUINA Idź do drugich drzwi, są zamknięte. Wróć do hotelu, obok windy leży młotek - zabierz go. Użyj młotek na drzwiach do biura Hellouina. Wewnątrz otwórz szufladę i przeczytaj dokumenty. Zaskoczy cię matka i pokaże kryjówkę. Od tej chwili jesteś Hellouinem.
APARTAMENT EATONÓW Porozmawiaj z dozorczynią. Wyjdź na podwórze, zabierz piłkę i użyj jej na doniczce na oknie, co odwróci uwagę sprzątaczki. Idź na górę. W pierwszej sypialni w szafie zbadaj sejf. W drugiej sypialni weź bilety. W głównym pokoju znajdź wizytówkę oraz notatkę o bractwie. Spójrz na plakat na ścianie. Przeczytaj wszystkie dokumenty w inwentarzu.
SIEDZIBA BRACTWA Porozmawiaj, ale nie wejdziesz na razie.
BIURO FRANCA KAUFNERA Porozmawiaj z psychiatrą.
ALAMBIC Porozmawiaj z Bernice, powie ci o restauracji, ale nie zna jej nazwy. Udaj się do siedziby bractwa aby dowiedzieć się nazwy restauracji.
RESTAURACJA CHEZ ALEXANDRE Porozmawiaj z portierem.
HOTEL Porozmawiaj z portierem - niewiele ci powie. Po rozmowie zaczepi cię Malet. Idź do kawiarni obok, zamów butelkę i siądź przy oknie. Porozmawiaj z Malet. Po zakończeniu opowieści inspektor aresztuje Hellouina.
STUDIO Spod drzwi zabierz telegram i przeczytaj go. Zadzwoń do Sophii i umów się z nią.
RESTAURACJA Portier pokaże ci stolik. Porozmawiaj z Sophią.
ALAMBIC Porozmawiaj z Bebe przy barze.
SIEDZIBA BARCTWA Porozmawiaj z mężczyzną, ale nie wpuści cię.
ALAMBIC Poproś Bebe o sfałszowanie listu. Przejdź do 2 innych lokalizacji i wróć do Alambic a list będzie gotowy.
SIEDZIBA BRACTWA Pokaż list, ale nadal nie zostaniesz wpuszczony.
HOTEL Porozmawiaj z portierem, barmanem i jasnowidzem w pokoju 506.
BIURO HELLOUINA Z poddasza zabierz latarkę.
APARTAMENT EATONÓW Spójrz na plakat na ścianie, pod nim znajdziesz klucz. Użyj klucza na sejfie w sypialni i weź dokumenty - przejrzyj je.
BIURO FRANKA KAUFNERA Musisz przejść przez labirynt: 1. Po wejściu prosto i w lewo do A-1, w tym korytarzu jest mały korytarzyk z dźwignią, przełącz ją. 2. Wróć z małego korytarzyka i idź dalej do C-2, po prawej korytarzyk i dźwignia. 3. Idąc dalej zobaczysz drzwi do biura po lewej, ale jeszcze jest krata, teraz do G-2, idź przed siebie aż napotkasz kolejny korytarzyk z dźwignią. 4. Do F-2, po lewej kolejna dźwignia. 5. Skręć w prawo, przez drzwi do końca korytarza D-1, a następnie do C-2 i dźwignia po lewej. 6. Dalej przez B-2 do E-2 i dźwignia po prawej. 7. Następny korytarz w lewo, dojdź do D-1 i zobaczysz otwarte drzwi do biura (brązowe). W biurze z biurka zabierz notes i z jajka cylinder. W regałach z książkami znajdziesz 3 stożki. Ze stolika obok zegara zabierz czwarty stożek i wisiorek.
HOTEL Udaj się do jasnowidza, użyj cylindra na gramofonie i odsłuchaj nagrania.
DOM DE ALLEPINA Na drzwiach użyj stożków, aby wejść. Na parterze i na piętrze przyjrzyj się symbolom planet nad drzwiami. Na piętrze przyjrzyj się trzem witrażom z datami pod nimi. Wejdź do drzwi z Marsem (kółko i strzałka). Z biurka zabierz dokumenty (obejrzyj je) i zapałki. Po przeciwnej stronie zobacz urządzenie z planetami. Na jednej z półek znajdziesz metalowy pierścień.
ALAMBIC Poproś Bebe, aby jeszcze raz sfałszowała list - tym razem wg prawidłowego pisma.
SIEDZIBA BRACTWA Przy wejściu pokaż list od Bebe a zostaniesz wpuszczony. Przejdź przez kaplicę i obok ołtarza wejdź w drzwi. Weź książkę ze stołu. Z gabloty weź monetę. Na jednej z półek znajdziesz Księgę Zakonu Templariuszy.
DOM DE ALLEPINA Idź do urządzenia z planetami. Trzy rzędy oznaczają od góry: rok, miesiąc, dzień. Ustaw po kolei: 14 styczeń 1128, dźwignia 24 czerwiec 1305, dźwignia 18 marca 1314, dźwignia Otworzy się sekretne przejście. Na końcu przejścia jest duże pomieszczenie. Idź tam gdzie leży ciało, przyjrzyj się mu i zrób zdjęcie używając aparatu fotograficznego. Przejdź w pobliże wejścia - są tam 4 filary z kwadratami z cyframi - przyjrzyj się im. Idź do stołu z menzurkami, weź monetę. Używasz tylko 4 flakonów po prawej, używając łyżeczek wsyp kolejne ilości proszków do baniaka: 1. czerwony - ilość 65 2. niebieski - 34 3. czarny 15 4. zielony 175 Po czym używasz zapałek na palniku. Jeśli wsypałeś prawidłowe ilości otrzymasz flakonik z fioletowym proszkiem. Idź do stolika z księgą, zabierz nóż, na księdze użyj pierścienia, zamknij 4 zatrzaski. Pierścienie ustaw aby w górnym okienku było ADN. A dolne cyfry od góry 531. Obrazek poniżej:
 Wysłuchasz dziwnej historii.
STUDIO Znajdziesz i przeczytasz list.
ALAMBIC Porozmawiaj z Bebe. Zobacz na obraz w głębi baru. Weź świeczkę i zliż się lupą do obrazu. Jeżdżąc świeczką po obrazie odkrywasz ukryte części. Kiedy odkryjesz część jeździj świeczką nad nią, aż pojawi się szkicownik i część zniknie. Wszystkich części musi być 15. Poniżej obrazek gdzie mniej więcej znajdują się części:
 A tu poniżej to, co należy ułożyć:
 Jeśli ułożone jest prawidłowo to chwytając za bramę myszką musimy ją w całości przesuwać po kartce, pojawi się też na mapie kolejna lokacja.
STACJA MOLITOR Idź na peron i w lewy tunel. W ciemności użyj latarki i zejdź na dół. Zabierz 2 głowy - jedna jest na półce, a druga w pudle na ziemi.
POSTERUNEK POLICJI Porozmawiaj z komisarzem przedstawiając mu dowody.
DOM DE ALLEPINA W dialogu powiedz, że chcesz zniszczyć głowę Bahometa. KONIEC
Autor solucji: adam
|
|
 |
 |
|
 |
|
 |
Informacje o grze |
|
|
 |
|
 |
Artykuły |
|
|
 |
|
 |
Przydatne strony |
|
|
 |
|
 |
Ostatnie komentarze |
|
|
 |
|
 |
|
 |
SZUKAJ |
|
 |
Wpisz nazwę gry lub część wyrazu np. Sybe
|
|
 |
|
 |
Emulatory |
|
 Emulator starszych gier przygodowych dostępny pod różne platformy... [czytaj]
 Emulator systemu operacyjnego DOS dostępny pod różne platformy... [czytaj]
 Emulator komputera PC, na którym zainstalować można inny system.... [czytaj]
 Emulator komputera Amiga, na który również powstało sporo przygodówek.... [czytaj] |
|
 |
|
 |
Losowe ekrany |
|
 |
The Longest Journey
|

Touche: The Adventures of the Fifth Musketeer
|

Dreamfall: Chapters
|

Rhiannon: Curse of the Four Branches
|

Memento Mori 2: Guardian of Immortality
|

The Inner World
|

A.D. 2044
|

Sherlock Holmes: The Silver Earring
|

Deponia 3: Goodbye Deponia
|

Nostradamus: The Last Prophecy
|

Penumbra: Requiem
|

Reksio i Czarodzieje
|

Samorost 2
|

Simon the Sorcerer II
|

Deponia 2: Chaos on Deponia
|
|
|
 |
|
 |