|
|
|
Ostatnio dodane gry |
|
|
|
|
|
|
|
Solucja, przewodnik |
|
|
Simon the Sorcerer II Wersja do druku
Poniższa solucja została sprawdzona przeze mnie (grałem wg własnej solucji) i wszystko działa poprawnie.
Spójrz na plakat. Możesz nacisnąć w czasie gry F10, aby zobaczyć dostępne na planszy przedmioty. Wejdź do domku Calypso. Weź kij baseballowy i "dye" (zielony kwadracik). Wyjdź i idź w górę do mapy. Zamek: porozmawiaj ze strażnikami. Idź do Town Square. Porozmawiaj z facetem z akordeonem, jeden z tancerzy złamie patyk. Daj kij baseballowy akordeoniście i zaczekaj aż spadający kij go znokautuje. Idź do Street of Traders i weź plakat. Porozmawiaj 2 razy z kowalem i odpowiedz na jego pytania: 1. How many dollars in a gold sovereign? Odpowiedź: fifteen dollars. 2. What is 16 groats in dollar? Odpowiedź: one dollar. 3. How many gold sovereigns in a royal crest? Odpowiedź: three. Jako nagrodę da ci łom. Po prawej stronie targu jest grubas, ale nie chce z tobą rozmawiać. Idź w lewo do Joke Shop. Rozejrzyj się i kiedy sprzedawca będzie zakładał głowę goryla zabierz książkę ze stołu. Porozmawiaj ze sprzedawcą, kiedy Simon wyjdzie wróć i porozmawiaj, a pokaże ci swoją wizytówkę. Idź do Docks na mapie. Zobacz kraby i porozmawiaj z chowającą się dziewczyną. Użyj łomu na skrzyni, kiedy tam wejdzie zabierz perukę i ponton. Idź w prawo i porozmawiaj z szamanem, pokaż mu plakat z tancerzami, wyjdź w prawo. Na mapie idź do 3 Bears cottage (nad dużym budynkiem po prawej). Spójrz na znaki, ze skrzynki zabierz i spójrz na list, spróbuj wejść. Na mapie idź do Loan Office, porozmawiaj z klaunem, daj mu książkę dowcipów a da ci balonik. Użyj łomu na kanale, zejdź do niego i idź w lewo, przestraszysz się pająka. Wejdź do Loan Co. Porozmawiaj z sekretarką - powiedz, że chcesz jakąkolwiek pożyczkę. Wejdź do drzwi po lewej - zobaczysz jak szef wrzuca list do tuby. Zapytaj go o tubę, powiedz, że chcesz pożyczkę - kiedy będzie szukał formularza połóż list od 3 Bears na tacce przed tubą. Wyjdź z budynku, a zobaczysz wystrzał. Idź do 3 Bears cottage. Przejdź w prawo, zabierz rękawiczki ze zlewu i zakręć kurek. Nadejdą misie, a ty schowasz się w kominie. Przy fontannie porozmawiaj z kobietami i zobacz koszyk na pranie. Idź do misiów i pokaż tacie perukę, a mama da ci owsiankę. Idź do Tattooist (od doków w prawo). Przeczytaj notkę na drzwiach, przeczytaj plakat po prawej. Użyj drabiny i wejdź w drzwi u góry. Porozmawiaj z człowiekiem-patelnią, człowiek-ryba da ci kartkę, użyj kartki na człowieku-patelni i porozmawiaj. Da ci broszurę, po rozmowie ubierz (kapelusik) owsiankę a da ci trzos. Zobacz do środka a znajdziesz klin, linę i dolary. Idź do MucSwamplings. Porozmawiaj z maskotką przed wejściem i zapytaj o "voucher as well". Da ci balon i talon. Idź w lewo (nie do środka), tam weź wędkę z kosza i zobacz metalowe drzwi. Wejdź do budynku. Spójrz na zegar nad ladą, porozmawiaj z tatuażystą, porozmawiaj z anorak man. Porozmawiaj z barmanem, daj mu kupon i weź posiłek (shake jakikolwiek). Przeczytaj ostrzeżenie na shake'u. Zajrzyj do posiłku a znajdziesz zabawkę, robaka i gumę do żucia. Zapytaj sprzedawcę czy nie możesz spotkać się z szefem - niestety wejście jest tylko dla personelu. Street of Traders: wejdź do Pet Store. Porozmawiaj ze sprzedawcą, zobacz i weź świecące robaki w słoiku. Spróbuj zabrać żółwia po prawej, kiedy cię porazi użyj na nim rękawiczek. Włóż żółwia do skrzynki po prawej stronie maszyny i naciśnij zielony przycisk. Po lewej pojawi się żółw i węgorze, weź żółwia, zostaw węgorze dodaj tam świecące robaki (po lewej). Przełącz dźwignię na prawo i naciśnij guzik a z połączenia węgorzy i robaków otrzymasz bardzo jasne robaki, możesz wyjść. Idź do Joke Shop i poproś sprzedawcę, aby zrobił ci kostium - potrzebuje zielonego materiału. Idź do grubasa po prawej i zapytaj o materiał - przeniesiesz się do groty. Idź na prawo i zabierz lampę, wróć do wyjścia i rozmawiaj z dziurą, po wszystkim dostaniesz biały materiał. Idź do fontanny, użyj "green dye" na fontannie, użyj materiału na koszyku po prawej. Spójrz na fontannę. Kiedy kobieta zabarwi twój kostium weź go i zanieś do Joke Shop. Idź do MucSwampling. Ubierz kostium i za barem wejdź na zaplecze, na samej górze spotkasz szefa. Po rozmowie da ci wiadro i każe przynieść bagna. Idź na bagna, ale wylądujesz przy kanale. Wróć do Town Square. Porozmawiaj z szamanem, dasz mu balon, a on przywoła deszcz. Idź do Loan Office i do kanału. Idź w lewo i na ciemności użyj świecących robaków. Kontynuuj w lewo i wyjdź na bagna. Idź w prawo, na barierce użyj liny i skocz napełnić wiadro bagnem. Idź całkiem w lewo i porozmawiaj z Panią Jeziora - aby ją zastąpić musisz być kobietą i mieć Royal Seal. Użyj wędki na jeziorze, aby złowić rybę. Wyjdź przez kanał i idź do MucSwampling. Ubierz kostium i idź na górę, daj zielonemu wiadro z bagnem a dostaniesz resztkę potrawy w słoiku. Idź do Joke Shop, spójrz na zieloną rzecz pod sufitem, porozmawiaj o bombie ze sprzedawcą i daj mu potrawę a zrobi dla ciebie bombę. Idź na mapie do namiotu, porozmawiaj z człowiekiem w budce i wejdź do namiotu. Porozmawiaj z czarownikami trochę. Użyj shake'a na czarowniku z trąbką. Użyj bomby śmierdzącej. Wróć do namiotu, weź księgę i po chwili dostaniesz Royal Wizard ID. Idź do zamku. Daj strażnikom pieniądze i pokaż ID w bramie. Na dziedzińcu porozmawiaj z księciem - użyj dialogów z "peas" i "peashooter". Wejdź do zamku. Weź cymbały ze stołu. W lewym pokoju śpi królewna a w prawym płacze dziecko. Idź całkiem w lewo porozmawiać z królem. Foce daj rybę a zdobędziesz ją. Idź do pokoju dziecka, użyj "wedge" na kołyskę, obok okna weź trybko, z łóżka weź footbal rattle i obok weź klakson. Idź do MucSwampling. Ubierz kostium i idź za ladę, użyj trybka na tyle zegara. Idź na górę i porozmawiaj z zielonym, porozmawiaj z dziećmi i spróbuj zabrać mleko. Idź do tatuażysty. Wejdź i powiedz, że chcesz tatuaż, zażąda 400 dolarów, przed wyjściem musisz zabrać ulotkę. Daj ulotkę Anorak man w MucSwamplingu. Wróć do tatuażysty a okaże się, że jesteś 1000 klientem i za darmo zrób sobie tatuaż "jewel encrusted crown and 2 crossed enchanted swords". Idź na bagna - bezpośrednio na mapie. Porozmawiaj z nurkiem, a odejdzie i zostawi butlę i kombinezon - weź je. Użyj butli na pontonie. Użyj pontonu i popłyń na wyspę a tam zabierz miecz. Wróć do zamku, na dziedzińcu wymień swój miecz na groch z księciem. Użyj grochu na materacach śpiącej księżniczki, zapytaj ją jak uciszyć dziecko. Da ci grzechotkę, weź ją i użyj na płaczącym dziecku. Weź z dziedzińca wyrzuconą przez dziecko grzechotkę i idź do zielonego w MucSwamplings. Daj zielonym dzieciom grzechotkę i weź mleko. Mleko zanieś płaczącemu dziecku w zamku a w końcu zaśnie. Idź w przejście za tronem króla. Zobacz pentagram, spróbuj przejść w prawo, porozmawiaj z demonami a zrzucą cię ze schodów. Wróć tam i użyj shake'a na pentagramie - demony się posklejają. Zobacz przez okno po lewej, wróć do kowala w Street of the traders. Przywiąż balon do ogrodzenia, idź przed MucSwamplings po kolejny balon i znowu przywiąż do ogrodzenia, trzeci raz zrób to ponownie. Wzlecisz do wieży zamku. Idź przed sarkofag i po upadku weź radioaktywne pudełko. Otwórz drzwi i zobacz 2 demony, wyjdź przez tubę i przez okno. Po upadku idź na mapie do Calypso's, a znajdziesz się na statku. Użyj książki, aby zniknęły łańcuchy, weź opaskę z czaszki. Spróbuj wyjść. Po scence przeczytaj dziennik znajdując w nim pocztówkę oraz weź papugę po prawej. Wyjdź po lewej. Na pokładzie wejdź w drzwi po prawej, weź nóż na środkowym filarze, użyj noża na hamaku z pijanym piratem i weź zapałki (nad hamakiem). Na pokładzie porozmawiaj z piratem wiążącym linę, zamień się z nim na słoneczne okulary. Idź w lewo, jest tam pirat używający młotka, popchnij go i zabierz młotek, gwoździe i deskę. Idź w drzwi po lewej i porozmawiaj z więźniem, poproś go żeby dał ci spawarkę. Użyj spawarki na łańcuchu na pokładzie obok pijanego pirata, wyjdzie kapitan i zabroni ci. Użyj deski na drzwiach kapitana, ponownie użyj spawarki, zejdź na dół, zabierz pudełko radioaktywne i wróć na górę. Wespnij się na bocianie gniazdo używając siatki z lin, użyj pocztówki na teleskopie, zejdź na dół. Idź w prawo, po drabince i porozmawiaj ze sternikiem, zamień jego papugę z tą, którą masz w inwentarzu, potem użyj na niej gumy do żucia (cukierek). Wyjdź w lewo i zaśniesz. Na wyspie. Podnieś łopatę, idź w prawo a zobaczysz, że zabrano twoją skrzynkę, porozmawiaj z nim, ale to nic nie da. Weź ręcznik i idź do dżungli. Weź patyk po prawej, porozmawiaj z dzieckiem. Użyj ikonki prezentu na balonie a następnie na dziecku, w zamian dostaniesz od niego muszlę. Idź w prawo do groty, tam weź whiskey. Ukaże się Dżin, ale nie może on spełniać życzeń, bo jest pijany. Wróć na plażę, użyj kija na łopacie i użyj łopaty a zbudujesz zamek. Na dziurze użyj ręcznika a na ręczniku muszli, porozmawiaj z chłopcem z plaży. Weź pudełko radioaktywne i idź do dżungli, idź w lewo w górę do cafe, po drodze weź psa, który zmieni się w pieska. Idź do cafe. Zamów kawę, a uśniesz. Po przebudzeniu zamów następną kawę i weź ją. Idź teraz dolną ścieżką, na rozdrożu jest dealer. Spróbuj do niego mówić: Word?? Say Eh?. Do the talk! Yo, What's happening? How's it hanging. Then - Word, brother. Got any salmon? Sprzedaje on kofeinę, ale nie masz pieniędzy. Weź gwizdek z ziemi. Idź w górę do maszyny tortur, porozmawiaj z człowiekiem. Idź w lewo, na generatorze użyj pieska i użyj gwizdka. Przejdź w prawo, przełącz dźwignię i użyj gwizdka a zobaczysz tortury. Wróć w dół i idź w lewo do konkursu Limbo. Porozmawiaj z człowiekiem z megafonem i zapisz się do konkursu. Przed barierką użyj gwizdka co odwróci uwagę a ty dostaniesz 3 bungas. Porozmawiaj z dealerem a dostaniesz kofeinę. Użyj kofeiny na kawie, a kawy na butelce dżina. Potrzyj butelkę dżina i zażycz sobie być z powrotem w domu Calypso. Po długim intro jesteś w celi z dziewczyną. Spróbuj otworzyć drzwi - dziewczyna da ci spinkę, na zewnątrz spotkasz innego Simona, który da ci gałąź. Wyjdź w prawo do mapy. Idź do Dark Woods. Porozmawiaj z dzieciakiem, chce coś do jedzenia. Idź w prawo, porozmawiaj z robakami w meblach. Idź w prawo, porozmawiaj z wiedźmami. Volcano Rim: Weź spray i książkę, zerknij na książkę. Secluded Hut: Zakończ rozmowę, zamknij drzwi, weź sodę, słomkę, chusteczkę i kota. Volcano Rim: Użyj słomki na sodzie, aby ją wypić, użyj kota na roślinie, użyj pustej butelki na ślinie, którą wypluła roślina. Wróć do graczy i weź jeszcze 3 butelki sody. Goblin Camp: użyj śliny w butelce na kielichach goblinów, porozmawiaj z nimi, aby napili się z kielichów, kiedy zasną weź róg z bramy i idź w lewo. Wejdź do dużego namiotu, zabierz pieprz i żywność. Porozmawiaj z Elfem a poprosi cię o perfumy. Wlej sodę do buteleczki po perfumach, użyj pieprzu na Elfie, daj mu chusteczkę i daj mu perfumy, a da ci klocek (jeśli zrobisz za wolno powtórz: pieprz, chusteczka, perfumy). Idź w lewo. Są tam 2 gobliny, jeden z nich wyrzuca ciągle szóstki. Użyj sody na ognisku, kiedy dym ich oślepi weź monety dużemu. Kiedy pobiją się weź też kostki. Wyjdź do mapy. Dark Woods: daj dziecku jedzenie i sodę a rozedmie go, weź lupę, idź w prawo i daj klocek robakom a dostaniesz sztuczną szczękę. Idź do wiedźm, pierwszej daj szczękę, drugiej róg a trzeciej lupę - zrobią wywar. Użyj pustej butelki na wywarze, aby nabrać trochę. Użyj wywaru na graczach, jeden z nich zmieni się w psa, zapytaj czy możesz się dosiąść, automatycznie weźmiesz psa. Kiedy będzie twoja kolej zapytaj czy możesz użyć własnych kości - wygrasz katalog. Idź do Goblin's camp i tam cały czas w lewo do czaszki. Wejdź i porozmawiaj ze świniami, wyjdź i wejdź ponownie, powiedz, że jesteś projektantem i pokaż katalog a pozwolą ci wejść. Weź obraz ze ściany po prawej. Idź w górę i spotkaj się z wielką świnią. Wróć i idź w lewo, użyj obrazu (dywanika) na pocie a następnie na sprayu. Użyj dźwigni, aby zgasić światło i w ciemnościach idź do wielkiej świni. Po wyjściu od świni wróć do niej ponownie, zobacz pieska w inwentarzu i ubierz - musi zamienić się w pantofle. Wróć ponownie, spryskaj się sprayem goblinów, ubierz pantofle i przejdź przed świnią. Idź w lewo do laboratorium, zobacz skaner rąk. Po prawej weź śrubokręt, użyj go na dłoni Sordida po prawej, dłoni użyj na skanerze rąk i weź gałązkę, idź w lewo. KONIEC
Autor solucji: adam
|
|
|
|
|
|
|
|
Informacje o grze |
|
|
|
|
|
Artykuły |
|
|
|
|
|
Przydatne strony |
|
|
|
|
|
Ostatnie komentarze |
|
Mariia Life is Strange Witam wszystkie miłośniczki makijażu! Chcę podzielić się moim znaleziskiem, a mianowicie sklepem pla... »
dsad Ceville [url=https://robota.ua/]asd[/url]
asd
[asd](https://robota.ua/)
https://robota.ua/... »
mads943 UFOs [URL="https://vagar.pl/wagi-hakowe/"]https://vagar.pl/wagi-hakowe/[/URL]... »
mads943 UFOs https://vagar.pl/wagi-hakowe/... »
mads943 UFOs Cześć wszystkim, sklep internetowy Vagar zapewnił kompleksową ofertę gdzie kupic wage elektroniczna ... »
rosyjski debil A Trip to Yugoslavia ta jest dobra gra :-)... »
Fajna gierka:) UFOs To była pierwsza gra w którą zagrałam z moim bratem na naszym nowiutkim komputerze...:)Przepiękne,ma... »
wolf666 Syberia nie ma potrzeby tam iść...... »
Remy Gemini Rue Adam z 2014 roku, zastanów się co Ty w ogóle chłopie piszesz! ... »
2020 gra UFOs Czy istnieje możliwość pobrania pełnej wersji tej gry z tej strony?... »
|
|
|
|
|
|
|
SZUKAJ |
|
|
Wpisz nazwę gry lub część wyrazu np. Sybe
|
|
|
|
|
Emulatory |
|
Emulator starszych gier przygodowych dostępny pod różne platformy... [czytaj]
Emulator systemu operacyjnego DOS dostępny pod różne platformy... [czytaj]
Emulator komputera PC, na którym zainstalować można inny system.... [czytaj]
Emulator komputera Amiga, na który również powstało sporo przygodówek.... [czytaj] |
|
|
|
|
Losowe ekrany |
|
|
Lost Horizon
|
Ween: The Prophecy
|
Bud Tucker in Double Trouble
|
Hidden: on the Trail of the Ancients
|
Beneath a Steel Sky
|
Chłopaki nie płaczą
|
The Perils of Man
|
Dark Fall: Lights Out
|
The Walking Dead: Season Two
|
Darkness Within: In Pursuit of Loath Nolder
|
Machinarium
|
The Book of Unwritten Tales 2
|
Chłopaki nie płaczą
|
AmerZone: The Explorer's Legacy
|
Art of Murder: Hunt for the Puppeteer
|
|
|
|
|
|