Przygodówki, gry przygodowe, solucje, zrzuty ekranu, screenshots, recenzje
spacer Home spacer Home spacerspacerspacer Lista spacer Lista spacerspacerspacer Solucje spacer Solucje spacerspacerspacer Download spacer Download spacerspacerspacer Screeny spacer Screeny spacerspacerspacer Saves spacer Saves spacerspacerspacer Kontakt spacer Kontakt spacerspacerspacer facebook spacer facebook  
Amiga | Atari | Apple | DOS | Commodore | Macintosh | Playstation | Sega | ScummVM | Windows | Xbox
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
  strzałka Ostatnio dodane gry
spacer
Okładka z gry A Trip to Yugoslavia 2018-03-13
A Trip to Yugoslavia
Rok: 2017
spacer
Okładka z gry Indygo 2017-11-28
Indygo
Rok: 2017
spacer
Okładka z gry Inner Voices 2017-08-16
Inner Voices
Rok: 2017
spacer



Okładka z gry Bohemian Killing 2016-08-09
Bohemian Killing
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Demetrios: The Big Cynical Adventure 2016-06-06
Demetrios: The Big Cynical Adventure
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Jack Keane 2: The Fire Within 2016-05-24
Jack Keane 2: The Fire Within
Rok: 2012
spacer
Okładka z gry Samorost 3 2016-05-09
Samorost 3
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Ceville 2016-04-16
Ceville
Rok: 2009
spacer
Okładka z gry Heavens Hope 2016-03-12
Heavens Hope
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Deponia Doomsday 2016-03-08
Deponia Doomsday
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Anna's Quest 2016-03-04
Anna's Quest
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Paradise 2016-02-22
Paradise
Rok: 2006
spacer
Okładka z gry Agatha Christie - ABC Murders 2016-02-19
Agatha Christie - ABC Murders
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Sinking Island 2016-02-02
Sinking Island
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 4: The Shadow of the Dragon 2016-01-20
Dracula 4: The Shadow of the Dragon
Rok: 2013
spacer
Okładka z gry Undercover Missions: Operation Kursk K-141 2016-01-18
Undercover Missions: Operation Kursk K-141
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dreamfall: Chapters 2015-12-16
Dreamfall: Chapters
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry The Perils of Man 2015-12-13
The Perils of Man
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dracula: The Resurrection 2015-11-30
Dracula: The Resurrection
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Gold and Glory: The Road to El Dorado 2015-11-27
Gold and Glory: The Road to El Dorado
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Stupid Invaders 2015-11-25
Stupid Invaders
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Broken Sword 2,5: The Return of the Templars 2015-11-18
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
Rok: 2008
spacer
Okładka z gry J.U.L.I.A.: Among the Stars 2015-11-16
J.U.L.I.A.: Among the Stars
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry Life is Strange 2015-11-13
Life is Strange
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Keepsake 2015-10-30
Keepsake
Rok: 2005
spacer
Okładka z gry Jack Keane 2015-10-21
Jack Keane
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 2: The Last Sanctuary 2015-10-21
Dracula 2: The Last Sanctuary
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Lost Horizon 2 2015-10-08
Lost Horizon 2
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Armikrog 2015-10-02
Armikrog
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Alpha Polaris 2015-09-28
Alpha Polaris
Rok: 2011
spacer
spacer

ZERO SKILL: For everyone who likes easy video gaming!
spacer
spacer
spacer
spacer
  domek Solucja, przewodnik
spacer
Logo gry STASIS

STASIS

Wersja do druku

Animacja

Grę rozpoczyna animacja prezentująca statek kosmiczny, na którym się znalazłem. Obudziłem się na podłodze. Wypadłem w pojemnika podtrzymującego mnie przy życiu. Czułem się fatalnie. Miałem arytmię serca i popękanie żebra. Miałem zgłosić się do lekarza. Rozejrzałem się po pomieszczeniu i uświadomiłem sobie, że to nie był mój statek. Nie miałem pojęcia, jak się tu znalazłem. Podszedłem do drzwi i nagle złapał mnie straszny ból serca. Na szczęście przejście zostało otwarte ( teraz paliło się niebieskim światłem), więc mogłem przejść dalej. Opuściłem zatem to pomieszczenie i ruszyłem w dół ekranu. W kolejnej sali zawołałem, ale nikt nie odpowiadał. Przyjrzałem się terminalowi przyjęcia towarów. Tu towarem byli ludzie, ja zaś byłem obiektem numer partii – 165AB – John Maracheck. Dowiedziałem się, że mój statek transportowy został przechwycony w drodze do stacji Espenza na Tytanie. Udałem się w drzwi z prawej ( w górę). Stało tam kilka łóżek szpitalnych przeznaczonych dla dzieci. Skierowałem się znów w prawo. Trafiłem do oddziału szpitalnego Groomlake. Przyjrzałem się skrzynce z wyłącznikami. Był to panel rozdzielający energię elektryczną dla sieci szpitalnej.



Podszedłem do niej i zrobiłem jej zbliżenie. Musiałem teraz uruchomić odpowiednie urządzenie skanujące, by móc sprawdzić jakie mam obrażenia i wdrożyć moje leczenie. Wcisnąłem zatem licząc od lewej do prawej , czwarty i pierwszy przycisk. Światełka zapaliły się, a mnie udało się uruchomić skaner Doc – Mate.



Wyszedłem więc ze zbliżenia owej maszyny i ruszyłem w otwarte wejście do skanera Doc – Mate. Mogłem teraz przeskanować swoje ciało i wybrać metodę leczenia. Po przeskanowaniu w terminalu pojawiła się apteczka, którą zabrałem. Do mojej kieszeni trafiła mieszanka Docmate systems i pusta strzykawka.



Napełniłem strzykawkę klikając na buteleczkę z lekarstwem, po czym pełnej strzykawki użyłem na sobie. Straciłem przytomność. Śniła mi się moja rodzina i przypomniałem sobie co mieliśmy robić. Zamierzaliśmy udać się na wakacje. Musiałem się stąd wydostać i odnaleźć moją żonę i córkę. Otrzymałem wiadomość, że wszystkie funkcję życiowe mojego organizmu zostały przywrócone. Wyszedłem zatem na zewnątrz. Zalecano wyłączyć blokadę. Ruszyłem w zejście z lewej strony, po czym korytarzem do przodu. Znów zawołałem, ale nikt nie odpowiadał. Trafiłem na korytarz z windą przemysłową, ale przejście do niej była zamknięte. Wszedłem zatem w drzwi z lewej strony, tam gdzie świeciło się niebieskie światło.



Znalazłem się w czymś w rodzaju poczekalni. Tu także nikogo nie było. Zajrzałem do komputera administratora, przeczytałem informację za nim zawarte, po czym kliknąłem na dział „ Ochrona magazynowa produktów” i wybrałem : „drzwi techniczne”, które zostały otwarte.



Potrzaskałem szybę szklanej gabloty i zabrałem odłamek szkła, po czy udałem się do toalety. Użyłem metalowego zlewu, z którego popłynęła woda, po czym kliknąłem na muszlę klozetową. Zabrałem z kabiny z muszlą mokry, brudny ręcznik.



Opuściłem toaletę i poczekalnię i udałem się w otwarte przeze mnie drzwi działu technicznego, czyli w drzwi z prawej strony. Usłyszałem komunikat o zwiększonej toksyczności. Użyłem zatem zaworu bezpieczeństwa, który nie chciał się ruszyć. Powtórzyłem czynność jeszcze dwa razy, aż w końcu udało się mi go odkręcić. Powędrowałem więc w przejście z lewej.



Były tu zbiorniki na płyny, a wszędzie unosił się gryzący, słodkawy zapach. Podniosłem palmtopa, który leżał na skrzyni i przeczytałam wpisy na nim. Dowiedziałem się, że w owych pojemnikach znajduje się kwas, którego wypłynięcie spowoduje reset systemu zabezpieczeń. Dzięki temu mogłem otworzyć drzwi do windy technicznej. Wróciłem zatem do oddziału szpitalnego i ponownie spojrzałem na skrzynkę z bezpiecznikami. Tym razem wcisnąłem czwarty i trzeci przycisk, uruchamiając zautomatyzowanego chirurga.



Wyszedłem ze zbliżenia i podszedłem do terminalu zautomatyzowanego chirurga i wybrałem „ Przygotowania do operacji”, a potem „ Wysokoobrotowe wiertło neuronowe wybrano”.



Teraz wysunąłem ramię zautomatyzowanego chirurga, wybierając jedną z trzech możliwych operacji, na przykład pobieranie skóry. Znów podszedłem do skrzynki z wyłącznikami i tym razem wcisnąłem czwarty i drugi przycisk licząc od lewej strony, włączając podtrzymywanie życia.



Wyszedłem ze zbliżenia urządzenia i podszedłem do ramienia zautomatyzowanego chirurga, kliknąłem na niego i zabrałem wysokoobrotowe wiertło neuronowe. Wróciłem do pomieszczenia ze zbiornikami z kwasem. Użyłem na jednym z nim wysokoobrotowego wiertła neuronowego. W ten sposób na zewnątrz wylał się z niego kwas i system się zresetował.



Wróciłem więc z powrotem. Teraz mogłem już wejść do windy towarowej. Zrobiłem to więc, po czym użyłem systemu sterowania windą. Byłem na poziomie 1, zjechałem więc na poziom 2 ( P – Strorage 2), klikając na przycisk. Niestety drugi magazyn towarowy był zamknięty i niedostępny. Ponownie więc użyłem panelu w windzie i tym razem zjechałem na poziom czwarty ( serv. Lobby 1). Znalazłem się na pierwszej platformie technicznej. Wyszedłem z windy. Rozejrzałem się, zaglądając w portale, za którymi były łóżka, po czym ruszyłem przed siebie. Leżały tu ciała w workach i jakieś inne niespakowane ciało. Otwierałem wszystkie worki z ciałami. W pierwszym worku na ciało znalazłem identyfikator. Okropnie wystraszyłem się hologramu strażnika, który się pojawił. W workach leżały ciała dzieci. Koniecznie musiałem odnaleźć Rebeckę. Przyjrzałem się zwłokom Clary Daniels – przełożona pielęgniarek. Znalazłem jej palmtopa. Przeczytałem wpisy, który znajdowały się na palm topie. Dowiedziałem się, że dokonywali tu eksperymentów na ludziach, których uważali za włóczęgów. Niestety badania robili także na dzieciach. Przyjrzałem się terminalowi biometrycznemu. Do otwarcia drzwi potrzebny był odcisk linii papilarnych.



Wróciłem do windy i tym razem wybrałem najniższe piętro (serv. Lobby 2). Robiło się coraz zimniej. Wyszedłem z windy i usłyszałem głos jakieś kobiety. Ruszyłem w prawo. Tu na podłodze leżało pulsujące ciało. Spod niego dobiegał szum radia i ledwo słyszalne czyjeś glosy. Ruszyłem dalej do przodu. N widok zmasakrowanego ciało, zrobiło mi się niedobrze. Ponownie odezwała się ta sama kobieta, który wzywała jakiegoś Yuri’ego. Zabrałem radio z pod ciała i połączyłem się z ową kobietą. Miała na imię Te’ah. Chciała bym odszukał tramwaj. Twierdziła, że to co zabiło tego mężczyznę dalej tu jest. Drzwi prowadzącego do kolejnego pomieszczenia otworzyły. Zanim skanowanie biologiczne zostało zakończone, porozmawiałem z Te’ah. Dowiedziałem się, że Te’ah jest doktorem i znajdujemy się na statku badawczym i że najprawdopodobniej statek, którym lecieliśmy na wakacje został porwany.



Te’ah obiecała mi pomóc, ale najpierw musiałem dostać się na tramwaj. Wszedłem więc w otwarte drzwi, a potem do tramwaju. Niestety nie było w nim prądu. Te’ah chciała bym się rozejrzał. Spojrzałem więc na sterowanie pociągiem, powciskałem przyciski, ale nic nie działało. Opuściłem więc tramwaj i udałem się do zamkniętej skrzynki z wyłącznikami, na górze. Spróbowałem ją otworzyć, ale było to niemożliwe. Użyłem też terminalu, ale nic nie mogłem tu zrobić. Ładowanie było niemożliwe, zmiana linii tramwajowej też.



Wróciłem więc na dół i za pomocą odłamka szkła uciąłem dłoń Yuri’ja Leonov’a – botanika i wróciłem do windy. Wjechałem na poziom wyżej (serv. Lobby 1). Udałem się do terminalu biometrycznego i położyłem na nim odciętą dłoń. W ten sposób drzwi do kostnicy zostały otwarte.



Wszedłem więc do środka. Wewnątrz było bardzo zimno, a portale w których prawdopodobnie leżały ciała, były zamarznięte. Musiałem zrobić coś, by je odmrozić. Najpierw jednak przeczytałem odrzucone raporty z autopsji. W ten sposób wiedziałem, że w głowie jednej z ofiar znajduje się łom (crowbar). Użyłem zatem mokrego, brudnego ręcznika na piecu, po czym otworzyłem piec, używając na nim elektronicznego identyfikatora i gdy piec już się otworzył, szybko uciekłem z kostnicy. W przeciwnym przypadku bohater zginie.



Chwilę poczekałem, po czym wszedłem do środka. Wszystkie portale były już otwarte. Wyciągnąłem z głowy jednego z denatów łom. Ponownie odezwała się Te’ah. Wróciłem do windy i zjechałem na dół. W windzie znów nawiązałem kontakt z Te’ah, która powiedziała mi, że po uruchomieniu tramwaju miałem odnaleźć dział medyczny. Udałem się więc w stronę tramwaju i ponownie podszedłem do zamkniętej skrzynki z wyłącznikami. Otworzyłem jedna i drugą posługując się łomem. Teraz mogłem zajrzeć do środka. Zajrzałem więc do lewej skrzynki – wyłącznik linii tramwajowej. Zabrałem z niej bezpiecznik.



Teraz zajrzałem do prawej skrzynki – system ładowania tramwaju. Brakowało w niej bezpiecznika. Wyszedłem ze zbliżenia i na prawej skrzynce użyłem bezpiecznika. Teraz mogłem użyć terminalu, gdzie wybrałem opcję ładowania tramwaju. Po chwili zauważyłem, że poziom jego zasilania osiągnął 100%.



Odezwała się Te’ah, która ustaliła trasę tramwaju – skrzydło szpitalne. Wyszedłem z terminalu i ponownie kliknąłem na skrzynkę w wyłącznikami. Zabrałem bezpiecznik i umieściłem go w lewej skrzynce. Tramwaj był włączony. Ponownie użyłem terminalu i tym razem wybrałem „ Zmiana linii tramwajowej”.



Udałem się do tramwaju, podszedłem do panelu sterowania i nacisnąłem zielony przycisk. Tramwaj tuszył. Znowu odezwała się Te’ah, ktorej przerwał Malan. On też wykoleił tramwaj, w którym jechałem. Nie miałem innego wyjścia, musiałem skoczyć. Kliknąłem dwa razy na wykrzyknik. Odezwała się Te’ah, niestety połączenie zostało przerwane, a ja prawie nie zginąłem przywalony spadającym tramwajem. Za to odsłoniło się przejście. Zabrałem nylonową taśmę, kliknąłem na wiszące na przejściu taśmy i udałem się przed siebie.



Podniosłem palmtopa, który tam leżał i przeczytałam znajdujące się na nim wpisy – Albert Olsen. Dowiedziałem się więcej na temat grzyba, który szybko rozprzestrzeniał się po statku. Przeczytałam także o klonach, które hodowano dla organów, ale coś poszło nie tak i owe klony stały się agresywne. Spojrzałem na kalendarz i już wiedziałem, że byliśmy tu 3 lata. Udałem się w otwarte drzwi. Byłem przy zbiorniki, w którym ruszały się niedokończone klony. Leżały tam też fragmenty ciała inżyniera, które były zjedzone. Kładka prowadząca na drugą stronę była zniszczona. Dotknąłem generatora, w którym wciąż było paliwo. W ekwipunku połączyłem łom z nylonową taśmą, tworząc bosak, który użyłem na zwłokach leżących w zbiorniku. W ten sposób udało mi się je przyciągnąć w moją stronę i znalazłem klucze do skrzynki z narzędziami.



Wróciłem więc w tył i za pomocą kluczy otworzyłem skrzynkę na narzędzia. Wyciągnąłem z niej przewód rozruchowy. Wróciłem do pomieszczenia ze zbiornikiem. Umieściłem przewód rozruchowy w generatorze, a za pomocą bosaka podważyłem słup elektryczny, po czym użyłem na nim wysokoobrotowego wiertła neuronowego. Słup zaczął się chwiać, więc ponownie użyłem na nim bosaka, przewracając go. W ten sposób odsłoniłem kable – odsłonięte kable. Kliknąłem na nie i udało mi się je połączyć z generatorem (kliknij na niego), a prąd pozbawił życia brodzące w zbiorniku klony.






Teraz wskoczyłem do zbiornika i przeszedłem na drugą stronę. Na górze zobaczyłem jakieś światła, sugerujące drogę ucieczki. Odezwałem się do Te’ah, ale nikt nie odpowiadał. Podszedłem do terminalu zbiornika 11 i przeczytałem raporty na temat klonów. Zajrzałem także do terminalu zbiornika 12 i 13. Przeczytałem kolejne raporty. Gdy już to zrobiłem, użyłem bosaka na rozporze, po czym wspiąłem się po sznurze z nylonu na górę.



Niestety straciłem bosak, który spadł na podłogę. Wspinałem się po drabinie na samą górę i znalazłem się na przystanku tramwajowym. Tu odezwała się Te’ah. Ruszyłem w prawo, po czym znów w prawo i znalazłem się w wieży. Znów odezwała się Te’ah, która twierdziła, że doktora Malana widziała tylko jeden raz. Po chwili drzwi otworzyły się, więc wszedłem do środka. Dowiedziałem się, że mam wszczepiony identyfikator, dzięki któremu można mnie śledzić. Ruszyłem w prawo. Byłem w kwaterach załogi, blisko sektora medycznego. Miałem po dotarciu tam, umieścić na płytce swoją próbkę krwi, by Te’ah mogła zeskanować moje DNA i po nim znaleźć moją córkę, a potem moją żonę. Udałem się w drzwi do biura ochrony.



Na fotelu siedział martwy ochroniarz. Kliknąłem na niego i znalazłem jego palm top – Ivan Surato. Przeczytałem wpisy. Dowiedziałem się o bimbrowni, która rozwijała się na statku. Spojrzałem także na kamery ochrony, po czym użyłam terminalu komputerowego i znów przeczytałem wpisy. Dowiedziałem się, że przystanek został zalany żrącym gazem. Na terminalu wybrałem: „Dostęp do sterowania atmosferą”, po czym wybrałem opcję „ Uruchom wykrywacz ruchu”. Musiałem coś wymyślić, by drzwi się otworzyły. Zbadałem też ciało kolejnego ochroniarza, który miał podcięte żyły. Przeczytałem wpisy na jego palm topie. Dowiedziałem się, że na statku był wybuch i były problemy w dostaniu się do sekcji medycznej. Podobno można było użyć torów do transportu obiektów. Opuściłem biuro ochrony i tym razem udałem się do świetlicy ( drzwi obok). Kolejny raz odezwała się Te’ah. Podobno do mojej córki miałem dostać się kolejnym tramwajem. Przed wejściem siedział martwy człowiek. Podniosłem jego palmtopa i przeczytałem wpisy – Dr Rich Greame. Wszedłem w otwarte przejście. Znajdował się tu portal żelaznego płuca. Zajrzałem do środka. Coś tam było i strasznie mnie wystraszyło. Przeczytałem wpisy na kolejnym palm topie – Miriam Golberg. W pomieszczeniu znajdował się też skaner DNA. Użyłem więc strzykawki na sobie, by pobrać krew, po czym pełnej strzykawki użyłem na skanerze DNA. Najpierw musiałem na niego kliknąć, by odezwała się Te’ah.



Za oknem z matowego szkła coś się ruszało. Podszedłem do owej szyby, a coś mnie zaatakowało, chyba jakieś zwierze. Na szczęście udało mi się uciec. Te’ah twierdziła, że nie wie co to jest, że hodowała jedynie rośliny. Ruszyłem zatem w prawo, na kolejny przystanek. Usłyszałem komunikat i nieprawidłowym poziomie serotoniny. Ruszyłem dalej w prawo, w dolny róg. Było tu dość ciemno, ale jak powędrowałem w przód, zrobiło się nieco widniej. Wszedłem w lewe drzwi i znalazłem się w pomieszczeniu ze zniszczoną kratownicą podłogową. Tu znajdowały się dwa palm topy – Izabelli Spalding i Shelby’ego Isasssona. Przeczytałem wpisy na nich, po czym opuściłem to miejsce. Tym razem wszedłem w drzwi na prawo. Tu znalazłem dwa kolejne ciała – Grand Peterson i Harry Wolden. Zajrzałem do szafki łóżka, tego bez ciała i wyciągnąłem lniane prześcieradło.



Opuściłem do pomieszczenie i wróciłem do poprzedniego pomieszczenia. Użyłem prześcieradła na zniszczonej kratownicy podłogowej i zszedłem na dół. Wpadłem do ścieków w kanale. Powędrowałem w lewo, po czym po zniszczonej kratownicy wszedłem na górę.



Znalazłem się w czymś w rodzaju klubu ze striptizem. N stolikach leżeli ludzie obdarci ze skóry. Zabrałem ze stołu kij do bilardu. Rozwaliłem nim automat z papierosami i zabrałem zapalniczkę. N projektorze holograficznym użyłem wysokoobrotowego wiertła neuronowego, zabierając projektor. Przeczytałem wpisy na dwóch palm topach – Neville Chambers i Stacey Dippenaar.



Wyszedłem przez kratownicę, wracając z powrotem. Tym razem udałem się w prawo. Wszedłem w otwór rewizyjny i ruszyłem tunelem przez siebie. Wystraszyłem się kota, który dziwnie na mnie prychał. Ruszyłem w jego stronę, ale coś wciągnęło go pod wodę. Ruszyłem w lewo. W zakrwawionym tunelu leżał palm top. Podniosłem go i przeczytałem wpisy – Zane Adams. Ruszyłem w lewo. Były tu zbiorniki z metanem i szyb windy, który był zalany. Użyłem terminalu stacji pompującej. Był tam panel, który musiałem odpowiednio ustawić, by wypompować wodę. Ustawiłem więc strzałki licząc od lewej : w dół, w górę, w górę, w prawo, w lewo, w prawo, po czym kliknąłem na symbol wody ( strzałka w dół). Woda została odpompowana.



Zszedłem więc po drabinie na dół i podszedłem do uchwytu rury. Wydobywał się z niej cichy syk palnego gazu metanowego. Użyłem na nim zapalniczki i szybko wróciłem po drabinie na górę . Przeszedłem w lewo, na mostek i stanąłem nad uchwytem, na którym użyłem kija bilardowego – uchwyt z zapalniczką. Spowodowałem wybuch, odsłaniając drabinę w szybie windy. Zszedłem więc na dół i udało się do tej drabiny w szybie. Wszedłem po niej na górę. Mogłem w ten sposób wrócić do kwater załogi. Ruszyłem w prawo, po czym wróciłem do biura ochrony i postawiłem projektor holograficzny przy drzwiach świecących czerwonym światłem – drzwi ochrony, klikając nim na czujnik ruchu. Podszedłem do terminalu, kliknąłem na „Dostęp do sterowania atmosferą”, a potem na „ Uruchom wykrywacz ruchu”. Drzwi otworzyły się, więc mogłem wejść do środka. Podszedłem do przygniecionych zwłok i przeczytałem wpis na palm topie – Ronald Anderson. Odezwała się Te’ah. Użyłem terminalu dostępu do sterowania atmosferą i wybrałem „ procedury odpowietrzania”, a potem Odpowietrzanie atmosfery w korytarzu tramwajowym B”. Teraz wróciłem przez świetlicę do korytarza z szybem windy użyłem panelu bezpieczeństwa - dla wyjścia do przystanku B i wybrałem „ Drzwi zamknięte, wytyczne systemu” , a następnie „ Zignorować wytyczne i otworzyć drzwi”. W ten sposób przejście zostało otwarte. Przeszedłem przez nie. Odezwała się Te’ah, która twierdziła, że znalazła moją córkę. Była w ośrodku medycznym. Ruszyłem w wejście z lewej – regeneracja kończyn. Kliknąłem na pojemnik do przewożenia próbek i tym razem poznałem symbol projekty „Nóż kuchenny”. Wyszedłem stąd i udałem się w prawo. Poinformowałem Te’ah, że tramwaj nie działa. Tu przyjrzałem się kolejnym pojemnikom i poznałem kolejne symbole. Zapamiętałem ten, który dotyczył laboratorium medycznego. Wróciłem do poprzedniego pomieszczenia i użyłem tablicy rozdzielczej, na której ustawiłem symbol laboratorium medycznego, by wybrać cel.



Wyszedłem ze zbliżenia. Odsłonił się tunel, a w nim skrzynka, do której wszedłem i takim transportem udałem się do laboratorium medycznego.

Animacja

Byłem w laboratorium medycznym. Moja córka była cztery poziomy niżej. Ruszyłem w lewo. Odezwała się Te’ah, ale po chwili przerwał jej doktor Malan. Znał moje imię. Twierdził, że jestem sam. Nagle pojawili się strażnicy, których musiałem się pozbyć. Podszedłem więc do automatu z Juka Colą i zabrałem puszkę tego napoju, po czym przeszedłem za automat i przepchnąłem go do przodu aż trzy razy przewracając go i pozbywają się strażników. Zszedłem do otwartego tunelu.



Podszedłem, a raczej podczołgałem się do zwłok z lewej. Przeczytałem wpis na jego palm topie – Stephen Dryson. Na komputerowym sterowaniu bronią strażnika, umieściłem puszkę z Jukka Colą, wyłączając owe sterowanie. Zabrałem też rewolwer, który leżał z prawej strony.



Wróciłem na górę. Zabrałem luźne kable wiszące na górze, po czym kliknąłem na szklane drzwi, który były zamknięte. Odezwała się Te’ah, który miała ręcznie uruchomić sterowanie drzwiami, ale okazało się to być zadanie niewykonalne. Musiałem coś wymyśleć sam. Zabrałem więc odłączoną broń wartownika i zacząłem strzelać w szklane drzwi, rozbijając szybę. Udałem się w prawo. Przeczytałem wpisy na dwóch palm topach – Erica Boxer i Sadie A . Calister. Tu znalazłem to, co zostało z załogi. Zabrałem krew i tkanki, które się tu znajdowały i ruszyłem w prawo. Znalazłem poplamiony krwią kombinezon. Zabrałem z niego butlę z tlenem, którą połączyłem z luźnym kablem, otrzymując cylinder z tlenem owinięty kablami.



Zajrzałem przez pole siłowe i zobaczyłem jakiegoś człowieka w pojemniku takim, w jakim ja kiedyś byłem. Udałem się dalej w prawo. Przeczytałem wpisy na kolejnym palm topie leżącym na łóżku z usuniętym identyfikatorem osobowym. Od Te’ah dowiedziałem się, że będę musiał usunąć ze swojego ciała taki właśnie identyfikator, by dostać się na niższe poziomy. Czekała mnie zatem dość poważna operacja, która mogła się źle zakończyć. Zabrałem identyfikator osobisty. Przeczytałam wpisy na palm topie – Isaiah Al.” Rajcoopar. Zapamiętałem też wykres chemiczny narysowany na kartce przyczepionej do palmtopa.



Zabrałem pojemnik na płyn hibernacyjny, po czym kliknąłem na magazyn środków znieczulających. Jedna z tub kapsuły została napełniona. Położyłem na tacy chirurgicznej fragment ciała i użyłem na nim pistoletu bez nabojów. W ten sposób otrzymałem przetworzony materiał organiczny, który umieściłem w pojemniku na związki organiczne. Kolejny, tym razem pierwszy z lewej pojemnik został napełniony. W pojemniku na tlen umieściłem cylinder z tlenem z kablami napełniając drugi pojemnik z lewej strony. Pozostał mi tylko jeden.



Wróciłem w stronę windy i udałem się w dół, w lewo, w drzwi prowadzące do rejestracji.



Na terminalu laboratorium medycznego, użyłem identyfikatora osobistego. W ten sposób wykrył on identyfikator Elizabeth Swanson. Kliknąłem na „ Wyłączone pole siłowe”, by pozbyć się owego pola, tego, przez które zaglądałem. Wróciłem więc do przejścia, w którym było to pole i przeszedłem przez drzwi. W pomieszczeniu znajdowały się porzucone kapsuły hibernacyjne. Obejrzałem je i zapamiętałem wykresy chemiczne. Był też tu ocalały, zamknięty w kapsule hibernacyjnej. Wszedłem teraz w rozerwane drzwi i znalazłem się w małym pomieszczeniu oświetlonym na czerwono. Leżały tu czyjeś nogi. Zabrałem palm top, który obok nich leżał i przeczytałem wpisy – Burke Carter. Zapamiętałem też wykres chemiczny, który ktoś napisał na kartce przyczepionej do palmtopa. Zabrałem też chip kapsuły hibernacyjnej, który tu leżał.



Wróciłem z powrotem i umieściłem chip kapsuły hibernacyjnej w zepsutym terminalu sterowania hibernacją. W ten sposób panel znów był aktywny.



Moim zadaniem było przywrócenie funkcji życiowych mężczyzny, który był zamknięty w kapsule. Aby się to udało, musiałem odpowiednio poustawiać wszystkie wzory. Podpowiedzi miałem w porzuconych kapsułach hibernacyjnych oraz kartach przyczepionych na palm topach. Wzory przestawiałem klikając na przycisk z prawej strony, zaś ilość kresek zmieniałem klikając na nie. Poprawne ustawienie widoczne na screenie:



Udało mi się obudzić mężczyznę, ale niestety nie przeżył. Byłem załamany. Zabiłem człowieka. Te’ah miała na ten temat inne zdanie. Nabrałem płynu kriokonserwującego, który wylał się z kapsuły.






Wyszedłem z tego pomieszczenia i ruszyłem w prawo. Umieściłem pełny zbiornik na płyn hibernacyjny, klikając na zbiorniku kriokonserwującym. Kapsuła chirurgiczna była już gotowa. Na wszystkich zbiornikach świeciły zielonym światłem. Mogłem przeprowadzić więc swoją operacje.



Użyłem więc łóżka kapsuły chirurgicznej, zrzucając z niej ciało, które tu leżało. Te’ah twierdziła, że musze być przytomny. Musiałem sobie przeciąć ciało i dostać się do kręgosłupa, by pozbyć się identyfikatora, który w nim był. Naciskałem więc po kolei punkty, które zapałały się na czerwono. Gdy puls przyspieszał, klikałem na inny punkt, tak by wszystkie one zapaliły się na czerwono. Wtedy operacja była zakończona.



Po dwóch godzinach w końcu oprzytomniałem. Plecy mnie bardzo bolały. Te’ah twierdziła, że mam w sobie tyle prochów, by spokojnie trafić do córki. Opuściłem to miejsce i wróciłem do windy. Tam zostałem poddany kwarantannie biologicznej. Trafiłem na poziom trzeci, do hydroponiki. Według Te’ah była tam winda techniczna. Ruszyłem w wejście z lewej strony. Z dużego ekranu zabrałem metalową plakietkę. Przyjrzałem się kapsule parownika i szklanej ściance z pękniętym szkłem. Użyłem też terminalu komputerowego i przeczytałem wpis na nim – Dr Sebastian Gray. Zajmował się on opieką nad agresywną królową pszczół. We wpisie znajdowała się też wzmianka na temat grzyba. Przyjrzałem się też drugiemu terminalowi, po czym wyszedłem.



Udałem się w prawo, w górne wejście. Tu trafiłem na królową owadów. Uzyłem terminala komputerowego, który tu był i wybrałem : „Hydroponika – komora królowej”, a potem „Uruchom pompy ssące”. Zabrałem naczynie na mleko. Dzięki temu do mojej kieszeni trafiło mleko królowej. Przeczytałem też raporty wpisane na terminalach i dziennik osobisty – Akiza Tenschu. Podszedłem do królowej i kliknąłem na nią z przodu, by wyrwać jej szczypce. Trzeba uważać, by nie zginąć. Szczypcy królowej użyłem na utwardzonym bursztynie, po czym kliknąłem na przebity bursztyn. Do mojego ekwipunku trafiła żywica.



Połączyłem ją z metalową tabliczką, otrzymując metalową tabliczkę z żywicą. Wróciłem do poprzedniego pomieszczenia i metalowej tabliczki z żywicą umieściłem na pękniętym szkle, zaklejając je. Umieściłem teraz mleko królowej w kapsule parownika, po czym użyłem terminalu komputerowego znajdującego się obok i uruchomiłem waporyzator. Do mojej kieszeni trafiły feromony królowej w formie gazu.



Opuściłem to miejsce i tym razem udałem się w prawo. Tu drogę blokowały agresywne owady – pszczoły. Kliknąłem na zbiornik tlenu, a poziom tlenu wzrósł. Feromonu w formie gazu użyłem na pierwszym dolnym wiatraku, licząc od lewej strony. Teraz klikną. na dwa kolejne zbiorniki na tlen. Poziom tlenu groził pożarem.



Przeszedłem w prawo. Tu znalazłem ciało zaplątane w pnącza. Człowiek ten dalej oddychał. Zabrałem flarę awaryjną, która leżała przy ciele. Ruszyłem dalej w prawo. Tu zastałem straszny widok. Pod pnączem siedziała Eleanor Way, której ciało pokryte było grzybem i pnączami. Kobieta nadal żyła. Zabrałem palm top, który leżał obok niej. Przeczytałem wpisy, które na nim były, po czym porozmawiałem w kobietą. Chciała bym ją zabił. Dałem jej więc flarę awaryjną. Kobieta zapaliła flarę i tym sposobem spowodowała pożar. Wróciłem do windy i zjechałem niżej. Odezwał się doktor Malan, który mi groził. Od Te’ah dowiedziałem się, że Rebecka jest w izolatce. Zajrzałem do skrzynki z narzędziami i zabrałem z niej broń na rozgrzane pociski.



Ruszyłem w lewo. Musiałem uważać, bo po korytarzu krążył strażnik, który strzelał. Mogłem zginąć. Ruszyłem do laboratorium rozrodczego.



Leżały tu ciężarne kobiety, które były podłączone do jakieś operatury, która wstrzykiwała im leki. Jednej z kobiet zaschło w gardle. Zabrałem przenośny defibrylator, leżący z prawej strony. Był naładowany. Od jednej z kobiet zabrałem brudny bandaż. Wyszedłem na zewnątrz. Odkręciłem kran, po czym do zlewu włożyłem brudny bandaż i ponownie odkręciłem wodę. W ten sposób na podłodze pojawiła się woda. Gdy strażnik zbliżył się w moją stronę, użyłem na rozlanej wodzie przenośnego defibrylatora. Prąd poraził strażnika więc miałem go z głowy.



Podszedłem do niego, kliknąłem i zabrałem pogięty metal. Udałem się do laboratorium mutagenów, w prawo. Tu znalazłem dwa palm topy – Dr Marvin De’Santos i Dr Clifford Backman. Przeczytałem wpisy. Byłem przerażony eksperymentami, które to robiono. Zabrałem kanister z azotem. Podszedłem do platformy, kliknąłem na nią i wjechałem do góry. Umieściłem kanister z azotem przy śluzie powietrznej, po czym na owej śluzie użyłem broni na rozgrzane pociski, rozwalając drzwi prowadzącego do śluzy.



Wszedłem do środka. Zabrałem klej do kości, który leżał na łóżku z lewej. Użyłem terminalu komputerowego, który znajdował się przy leżącej na podłodze hybrydzie i przeczytałem raporty z narodzin. Podniosłem też kolejnego palmtopa i przeczytałem wpisy – Dr Charlotte M. Williams.



Udałem się w lewo. Tu na stole leżało stworzenie, które chciało się wydostać z więzów – związane stworzenie. Przeczytałem wpisy na dwóch palm topach – Robert Lincoln i Dr G. Malan. Odezwał się doktor Malan. Twierdził, że życie mojej córki należy teraz do niego. Zajrzałem do otwartej obudowy akumulatora. Brakowało trzech akumulatorów.



Wróciłem na platformę i do pierwszej lokacji, tej ze skrzynką z narzędziami. Spojrzałem na zamkniętą obudowę akumulatora. Zobaczyłem otwór z symbolem. Wyszedłem ze zbliżenia i na zamkniętej obudowie akumulatora użyłem kleju do kości. W ten sposób otrzymałem odcisk zamka do obudowy akumulatora. Połączyłem go z pogiętym metalem i otrzymałem klucz do obudowy akumulatora.



Otworzyłem nim zamkniętą obudowę akumulatora i wziąłem z niej akumulator. W pomieszczeniu zrobiło się ciemno. Udałem się w lewo, po czym wszedłem do laboratorium rozrodczego. Otworzyłem akumulator za pomocą klucza do obudowy akumulatora i zabrałem kolejny akumulator. W ten sposób ukróciłem cierpienie tych kobiet wyszedłem z laboratorium i udałem się do laboratorium mutagenów. Tu otworzyłem kolejny akumulator za pomocą klucza do obudowy akumulatora, po czym zabrałem go. Opuściłem to miejsce i ponownie użyłem platformy i wszedłem w drzwi na wprost, do śluzy, a potem w lewo. Tu do każdej obudowy akumulatora włożyłem akumulator. Za każdym razem na pasku nad uwięzionym stworzeniem Zapało się zielone światło. Gdy już całość świeciła się na zielono, użyłem lasera chirurgicznego, zabijając stworzenia, a potem także za pomocą owego lasera zniszczyłem wszystkie nośniki danych.



Zrobiłem to trzy razy. Przy okazji otworzyłem sobie przejście z prawej. Udałem się tam. System kontroli podtrzymywania życia przestał działać. Ruszyłem w prawo, a potem kolejnym korytarzem w lewo. Były tu klatki hybrydami. Podszedłem do jednej z klatek, w której były jeszcze żywa hybryda. Opuściłem to miejsce i ruszyłem do drzwi na których świeciło się czerwone światło. Zajrzałem przez portal i zobaczyłem mnóstwo ciał – zwłoki.



Odszedłem od drzwi i zemdlałem. Pojawił się doktor Malan, który wiózł mnie na łóżku nie wiadomo gdzie. Obudziłem się w sali ze szklaną przesłoną, za którą była moja córka. Niestety to co mówił Malan, nie wróżyło nic dobrego. Zabrałem mój identyfikator , po czym spróbowałem rozbić szybę. Uderzałem w nią, ale nie udało mi się dotrzeć do Rebecki. Nagle w jej pokoiku pojawiła się hybryda. Nie mogłem nic zrobić, moja córka zginęła. Gdy już udało mi się rozwalić szybę, mogłem zabrać tylko pluszowego miśka Rebecki, który był pokryty jej krwią. Odezwała się Te’ah, która twierdziła, że wciąż możemy znaleźć Ellen. Położyłem pluszowego misia na skanerze DNA, po czym wszedłem w otwarte koryto do recyklingu.



Zjechałem na dół. Moja żona była w skrzydle wojskowym. Przeczytałem wpis na palmtopie, który tu leżał – Dwayne H. Jones, po czym kliknąłem na martwe ciało w kombinezonie ochronnym. Zabrałem rękawicę, która od niego odpadła. Użyłem jej na kwasie spływającym z góry napełniając rękawicę owym żrącym płynem. Odezwała się Te’ah, która była już w ciemnym korytarzu sekcji wojskowej. Rękawicę od stroju ochronnego pełna kwasu użyłem na metalowym okratowaniu.



Teraz mogłem przejść dalej. Wspiąłem się po okratowaniu na górę. Tu znów odezwała się do mnie Te’ah. Na górze leżało mnóstwo ciał. Zabrałem sztuczne ramię. Do mojej kieszeni dzięki temu trafiła proteza. Połączyłem ją z rękawicą i rękawicy owiniętej gumą użyłem na skrzynce rozdzielacza.



Drzwi zaczęły się otwierać i zamykać. Gdy ruszyłem w ich kierunku z góry spadła hybryda. Kopnąłem ją, po czym zabrałem jelita hybrydy. Umieściłem jej w kołach zębatych przy otwierających się i zamykających drzwiach, w ten sposób je otwierając. Wszedłem więc do kolejnego pomieszczenia. Znów odezwała się Te’ah, której przeszkodził doktor Malan. Przeczytałem wpisy na kolejnym palm topie – Jared Winslow, po czym użyłem terminalu – terminal kapsuł. Wybrałem : „Sterowanie kapsułą na obszarze technicznym” , otwierając kapsułę.



Wszedłem więc do otwartej kapsuły. Byłem w stróżówce, więc wybrałem wysypisko. Udałem się w lewy, górny róg. Stała tu ładowarka. Podszedłem do niej i zabrałem z niej krajalnicę plazmową. Spojrzałem też na skrzynkę rozdzielacza ładowarki i zabrałem z niej akumulator.



Wróciłem do kapsuły technicznej i tym razem udałem się do nowego centrum dla gości. Tu stała nieczynna ładowarka, z której ktoś siłą wyrwał panel. Wróciłem więc do kapsuły technicznej i wybrałem stróżówkę. Podszedłem do lodówki i stojąc na stacji zasilania użyłem na lodówce krajalnicy plazmowej. Z lodówki wypadło zamarznięte ciało i palm top.



Przeczytałem wpis na nim – Scott Tonaka, po czym kliknąłem na zamarznięte ciało zabierając gałkę oczną. Wróciłem do kapsuły i udałem się do nowego centrum dla gości. Na odłączonym panelu użyłem gałki ocznej, a później akumulatora. Ładowanie były włączone.



Wszedłem więc do ładowarki i dzięki niej przedostałem się dalej. Udałem się trzy razy w lewo, a potem w prawo, wchodząc do śluzy powietrznej. Tu natknąłem się na Malana, który trzymał na muszce Te’ah. Użyłem zatem krajalnicy plazmowej na częściach maszyny z prawej strony, w ten sposób pozbywając się Malana, ale raniąc samego siebie.



Niestety okazało się, że Te’ah wcale nie zamierzała mi pomóc. Moja cała rodzina była jej potrzebna do badań, szczególnie moja żona i jej szpik kostny. Kliknąłem na leżący na podłodze nośnik danych, po czym użyłem go na Te’ah.



Zabiłem ją, po czym kliknąłem na Ellen i odesłałem jej kapsułę. Pozostało obejrzenie zakończenia gry.

Animacja

Koniec.

Autor solucji: agusia16

spacer
spacer
  info Informacje o grze
spacer
Okładka z gry STASIS

Tytuł:
STASIS

Producent:
THE BROTHERHOOD

Wydawca:
THE BROTHERHOOD, Daedalic Entertainment

Wydawca PL:
brak planów

Rok:
2015

Platformy:
Windows

Wersja językowa:

Wymagania:
CPU: 2 GHz - Dual Core,
RAM: 2 GB RAM,
karta graficzna: Nvidia GeForce 205, AMD Radeon HD 3400 Series with 256 MB+ VRAM, latest OpenGL driver

spacer

Strona producenta:
kuleczka Przejdź do strony

spacer

Teksty:

kuleczka Recenzja gry

kuleczka Solucja, przewodnik

kuleczka Save (zapisy) gry
Wersja polska.

kuleczka DOWNLOAD (pobierz)

spacer


Zrzuty ekranu:

Screenshot, zrzut ekranu z gry STASIS

Screenshot, zrzut ekranu z gry STASIS

Screenshot, zrzut ekranu z gry STASIS

Zobacz wszystkie zrzuty ekranu z gry

spacer
spacer
  info Artykuły

Jak robić screenshot z gry? Część I - OKNO
Masz problem z wykonaniem zdjęcia ekranu i wrzuceniem go np. na forum? Przeczytaj poradnik. »

Jak robić screenshot z gry? Część II - FULL SCREEN
Zrzuty ekranu z gier uruchamianych na pełnym ekranie. »

Jak robić screenshot z gry? Część III - OBRÓBKA
Ostatnia część artykułu o zrzutach ekranu. Obróbka, zmniejszenie wielkości, zmiana formatu. »

spacer
spacer
spacer
  info Przydatne strony

ZERO SKILL: For everyone who likes easy video gaming! Vote for EASINESS of video games.
[idź do strony]


Relaksująca gra mozaikowo-pixelowa.
[idź do strony]

Steam
System do zakupu elektronicznych wersji gier. Można tanio kupić wersje gier bez pudełek szukając okazji np. na Allegro. [idź do strony]

GOG
Serwis do zakupu elektronicznych wersji starszych gier. Przystępne ceny, duży wybór przygodówek. [idź do strony]

Zaprzyjaźnione strony
spacer
spacer
  info Ostatnie komentarze

user, gość, użytkownik Mariia
Life is Strange
Witam wszystkie miłośniczki makijażu! Chcę podzielić się moim znaleziskiem, a mianowicie sklepem pla... »

user, gość, użytkownik dsad
Ceville
[url=https://robota.ua/]asd[/url] asd [asd](https://robota.ua/) https://robota.ua/... »

user, gość, użytkownik mads943
UFOs
[URL="https://vagar.pl/wagi-hakowe/"]https://vagar.pl/wagi-hakowe/[/URL]... »

user, gość, użytkownik mads943
UFOs
https://vagar.pl/wagi-hakowe/... »

user, gość, użytkownik mads943
UFOs
Cześć wszystkim, sklep internetowy Vagar zapewnił kompleksową ofertę gdzie kupic wage elektroniczna ... »

user, gość, użytkownik rosyjski debil
A Trip to Yugoslavia
ta jest dobra gra :-)... »

user, gość, użytkownik Fajna gierka:)
UFOs
To była pierwsza gra w którą zagrałam z moim bratem na naszym nowiutkim komputerze...:)Przepiękne,ma... »

user, gość, użytkownik wolf666
Syberia
nie ma potrzeby tam iść...... »

user, gość, użytkownik Remy
Gemini Rue
Adam z 2014 roku, zastanów się co Ty w ogóle chłopie piszesz! ... »

user, gość, użytkownik 2020 gra
UFOs
Czy istnieje możliwość pobrania pełnej wersji tej gry z tej strony?... »

spacer
  strzałka SZUKAJ
spacer
Wpisz nazwę gry lub część wyrazu np. Sybe
spacer
spacer
  strzałka Emulatory

Emulator ScummVM
Emulator starszych gier przygodowych dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator DOSBox
Emulator systemu operacyjnego DOS dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator Microsoft Virtual PC
Emulator komputera PC, na którym zainstalować można inny system.... [czytaj]

Emulator Amigi WINUAE
Emulator komputera Amiga, na który również powstało sporo przygodówek.... [czytaj]
spacer
spacer
  strzłka Losowe ekrany
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Dark Eye: Chains of Satinav The Dark Eye: Chains of Satinav
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry J.U.L.I.A.: Among the Stars J.U.L.I.A.: Among the Stars
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Dark Eye: Chains of Satinav The Dark Eye: Chains of Satinav
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Deponia Doomsday Deponia Doomsday
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Broken Sword 3: The Sleeping Dragon Broken Sword 3: The Sleeping Dragon
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Black Sails: Das Geisterschiff Black Sails: Das Geisterschiff
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Darkness Within: In Pursuit of Loath Nolder Darkness Within: In Pursuit of Loath Nolder
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Myst: Masterpiece Edition Myst: Masterpiece Edition
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Sam & Max Hit the Road Sam & Max Hit the Road
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Walking Dead: Season One The Walking Dead: Season One
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Legend of Kyrandia 2: Hand of Fate The Legend of Kyrandia 2: Hand of Fate
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry A.D. 2044 A.D. 2044
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Lucius Lucius
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Indiana Jones and The Last Crusade Indiana Jones and The Last Crusade
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Darkness Within 2: The Dark Lineage Darkness Within 2: The Dark Lineage
spacer
spacer spacer
spacer
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer
Notka prawna: Dane o grach oraz zrzuty ekranu pochodzą z opisywanych gier komputerowych, wszystkie teksty jak: solucje, opisy, recenzje są własnością autorów strony i nie mogą być kopiowane ani rozpowszechniane w żadnej formie.
spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer