|
|
|
Ostatnio dodane gry |
|
|
|
|
|
|
|
Solucja, przewodnik |
|
|
Still Life Wersja do druku
Poniższa solucja została sprawdzona przeze mnie (grałem wg własnej solucji) i wszystko działa poprawnie.
Rozdział 1: Lekcja anatomii
Miejsce piątej zbrodni Kliknij prawą myszką i przeczytaj dokumenty. Idź do drzwi. Porozmawiaj z oficerem Tate, wejdź do środka. Idź na piętro, porozmawiaj z Millerem, dostaniesz aparat. Wejdź do pomieszczenia, poszukaj Claire - porozmawiaj z nią, z pokoju obok weź walizeczkę, włóż film do aparatu (klikając prawą myszką uzyskasz informacje o każdym z przedmiotów w inwentarzu). W inwentarzu włóż film do aparatu. Idź do pomieszczenia z halogenem i okiem na ścianie. Kliknij na krew na podłodze, inwentarz, aparat fotograficzny i ikonka pięści - zrobisz zdjęcie krwi. Pobierz w ten sam sposób krew patyczkami. Spójrz na ścianę z okiem, użyj na niej luminolu, użyj filtra UV na halogenie, zrób zdjęcie napisu "obłąkanych". Zabierz filtr z lampy. Idź w prawo do pomieszczenia z czaszką na ścianie, zrób zdjęcie krwi na ziemi, pobierz próbkę krwi z ziemi patyczkami. Spryskaj ścianę luminolem, użyj filtra i zrób zdjęcie napisu "schronienie". Idź do pokoju z wiszącymi lalkami, spójrz na ścianę obok drzwi, sfotografuj włosy, weź je za pomocą pęsety. Wróć porozmawiać z Clair - odłóż zebrane materiały do walizki. Porozmawiaj z Clair, możesz zobaczyć ciało. Wyjdź. Scenka ze schodami. Idź w lewo i zobacz zabarykadowane drzwi. Wróć do pierwszego pokoju, zabierz pręt, użyj pręta na zabarykadowanych drzwiach. Dotknij drabinkę i wyskocz na kosz poniżej. Po rozmowie z Tete, użyj auta i pojedź do biura.
Biuro Idź w prawo, windą na piętro 8. Wejdź na lewo do biura. Porozmawiaj z Millerem, porozglądaj się po biurze (zamknięte drzwi szefa, stanowisko Claire). Idź do swojego biurka (obok Millera). Odsłuchaj wiadomość, weź prezent i kartę. Możesz poprzeglądać akta poprzednich morderstw. Spójrz na swoją kartę: VODKA 5 8 3. Wyjdź do holu, wrzuć aparat do pojemnika na ścianie. Idź do windy. Zjedź do B2. Wejdź w lewo do pokoju monitoringu, porozglądaj się. Wróć do holu, użyj swojej karty na czytniku, wpisz VODKA i naciśnij OK. Porozmawiaj z Claire, weź raport ze stołu. Jedź do biura windą, daj Millerowi raport, porozmawiaj z Tete. Zjedź na dół (B1) i samochodem do domu Pata.
Dom pata Po rozmowie idź w prawo do schodów, weź parasol. Wejdź na górę, zobacz obraz w holu, idź do pokoju na wprost, zobacz obraz nad biurkiem. Wróć do holu, idź do swojego pokoju po prawej, użyj parasola na schodach na strych, wejdź na strych. Zapal światło. Spójrz na skrzynię, ustaw: karo, karo, serce, karo, karo. Pomoc: 2 (3x), 3 (1x), 4 (3xs), 5 (3xs) i czerwony przycisk.
Rozdział 2: Pamięć pozostaje
Porozmawiaj z Skalnicem, przeczytaj swoje dokumenty. Idź w prawo, porozmawiaj ze Staskiem. Idź w prawo, porozmawiaj z prostytutkami. Użyj samochodu, jedź do starej kaplicy, po scence przy sklepie z bielizną idź do kaplicy. Porozmawiaj z panem Coroną. Zobacz półki przy oknie, zabierz karteczkę z napisem: 74821536. Spójrz na sejf na ścianie i ustaw jak na obrazku poniżej:
Weź raport i zdjęcie, przeczytaj raport, wyjdź z kaplicy. Po pobiciu idź do parku, porozmawiaj z Apoliną i wejdź do parku. Po wizji użyj zdjęcia i przełączaj szukając różnicy - polega ona na odłamanej części u dołu fontanny po prawej na ziemi - kliknij w tym miejscu na czarno-bialym zdjęciu (podczas porównywania). Przeczytaj napis i weź pierścień ze statuy - ukradnie go ptak. Wejdź do starego budynku, porozmawiaj z człowiekiem, a odzyskasz pierścień. Wyjdź, porozmawiaj z Idą, idź w uliczkę, w którą poszła. Wyjdź i idź na złomowisko. Przejdź ulicą w górę, wrócisz samoczynnie. Idź do sklepu z bielizną, zapukaj w drzwi i porozmawiaj z mężczyzną. Idź na posterunek policji, zabierz wycinek z gazety z tablicy ogłoszeniowej, porozmawiaj z policjantem. W parku porozmawiaj z dziewczynami - jedna z nich odda ci medal. Wróć na policję oddać medal policjantowi, idź do sklepu z bielizną i porozmawiaj z mężczyzną - da ci wytrychy. Idź na złomowisko i porozmawiaj z Peterem. Po scence wejdź do budki i zbadaj panel - nie działa - zapamiętaj ustawienie na ścianie (od 1 do 6). Przejdź za budkę, z ziemi zabierz szczypce, na budce są dźwignie - ustaw je zgodnie z kartką - nie piszę tu wszystkich ruchów, bo zagadka nie jest trudna. Po ustawieniu cyfr, wejdź do budki i użyj panelu, ustaw skrzynie tak, aby dostać się do dwóch spiętych łańcuchem, użyj na nich szczypiec, potem ustaw skrzynie w rzędzie poziomym, aby dostać się do wagonu.
Rozdział 3: Stary człowiek w cylindrze
Po rozmowie z Clair porozmawiaj z ojcem i wyjdź. Jedź do biura, do kostnicy. Kiedy zobaczycie mordercę spójrz na monitor w pokoju monitoringu. Po scence wróć porozmawiać z Claire, potem jedź na ósme piętro. Wejdź do biura po lewej, wejdzie szef, wróć do holu i zobacz maszynę do kawy. Wejdź do pokoju obok, weź kubek, użyj go na maszynie, nalej kawy i zanieś do szefa. Po rozmowie porozmawiaj z Millerem, weź akta ze swojego biurka. Wyjdź z biura i jedź do kampusu, idź na piętro i zapukaj do pierwszych drzwi po lewej, porozmawiaj. Kiedy wyjdzie zabierz butelkę obok fotela. Wróć do biura, porozmawiaj z Claire, idź na górę do jej stanowiska. Otwórz puszkę z proszkiem, weź pędzelek i użyj go na butelce. Weź biały papierek i użyj go na odcisku na butelce. Idź do Claire, daj jej odciski, pojedź do domu Pata. Wejdź do kuchni i upiecz ciasteczka: Przeczytaj przepis na stole. Włóż do miksera: mały kubek masła, duży kubek brązowego cukru, duży kubek mleka. Załącz mikser. Dodaj: 2 duże kubki mąki, 1 mała łyżeczka cynamonu, 1 duża łyżka imbiru. Załącz mikser. Dodaj: 1 jajko, mały kubek melasy. Wymieszaj, naciśnij na piec (ikonka). Idź do swojego pokoju na piętrze.
Rozdział 4: Sypialnia Kuby Rozpruwacza
Po rozmowie z dziewczyną, wróć na złomowisko (przejście u dołu). Porozmawiaj z Peterem, idź do mieszkania Marka, wejdź i porozmawiaj z nim. Idź na komisariat, porozmawiaj z policjantem, wejdź na górę w komisariacie i porozmawiaj ze Skalnicem. Porozmawiaj z policjantem na dole, wyjdź z policji, wejdź w bramę obok. Zabierz linę z rusztowania i klocek przed bramą, użyj liny na klocku i tego razem obok rusztowania. W gabinecie weź klucze z biurka i użyj ich na szafce z aktami. Przeczytaj nowe akta i zbadaj nowe zdjęcia. Idź do spalonej dzielnicy, obok zbiornika użyj zdjęcia i kliknij przy porównywaniu w zbiornik - odkryjesz kolejny napis. Idź do mostu, zejdź na dół, porozmawiaj z Maleną. Porównaj zdjęcia, i kliknij na czarno-białym na ławkę - zostały wymienione. Idź na złomowisko i porozmawiaj z Petrem, spójrz na ławki, a znajdziesz kolejny pierścień. Idź do parku, porozmawiaj z Maleną (możliwe, że jest w spalonej dzielnicy). Idź do spalonej dzielnicy i do zbiornika, otwórz kanał i wejdź. Zabierz pierścień i zobacz zamek, wyjdź ze spalonej dzielnicy - zaczepi cię Malena. Idź do mieszkania Marka, użyj wytrychu na drzwiach i użyj poniższej solucji:
Po wejściu spójrz na wszystkie obrazy, weź książkę i przeczytaj telegram na schodkach przy biurku, zobacz krew na łóżku. Porozmawiaj z Maleną w parku. Idź na komisariat i podsłuchaj rozmowy pod gabinetem Skalnica.
Rozdział 5: Ogród ziemskich rozkoszy
Po rozmowie z Millerem jedź do kampusu, tam porozmawiaj z Milerem. W mieszkaniu przejdź do pokoju po lewej. Zbadaj łóżko i obrazki na ścianach - zwłaszcza te na zbliżeniu. Wyjdź z mieszkania, spotkasz się i porozmawiasz z Mią. Zejdź schodami, pojawi się Tete. Pojedź do czerwonej latarni, wejdź do budynku, porozmawiaj z gorylem - potrzebujesz przepustki. Pojedź do kampusu i porozmawiaj z Mią. Kiedy wyjdzie, idź do pokoju po lewej, zobacz album, weź zdjęcie z albumu - Mia wróci i poda ci adres spotkania z dziewczyną. Jedź do galerii Richarda, kiedy zjedziesz już windą w dół, weź kartę ID obok torebki, zauważ różę pod windą. Zobacz zwłoki - weź zdjęcie. Spróbuj wyjść po lewej, weź łańcuch, wjedź windą na górę, użyj łańcucha na haku, weź różę. Wyjdź, wróć do galerii głównym wejściem. Spójrz na biurko Richarda, zobacz na monitor i weź swoje zdjęcie. Porozmawiaj z Richardem. Idź do domu Pata, w jacuzzi porozmawiaj z ojcem i zobacz nożyk obok skrzynki. Jedź do biura, na 8 piętro. Po scence z przesłuchaniem idź do biura po lewej i utnij swoje zdjęcie na gilotynie, wytnij też kartę ID Stephanie, włóż swoje zdjęcie do karty ID, użyj podrobionej karty na maszynie laminującej po lewej. Jedź do czerwonej latarni, daj przepustkę ochraniarzowi. Wejdź w 3 otwarte pomieszczenia, zobacz wszystkie obrazy na ścianach, zobacz sztylety na ścianie, weź maskę i gwóźdź ze ściany. Idź do zamkniętych drzwi, użyj kodu: 423615. Przypatrz się wszystkim 4 statuom. Weź połowę jabłka z miski z owocami. Jedź go galerii Richarda, porozmawiaj z nim i z Mią - da ci klucze. Wyjdź z galerii, idź w lewo na miejsce zbrodni, porozmawiaj z Claire. Jedź do kampusu i wejdź do mieszkania Mii, zabierz połowę jabłka - połącz ją z drugą połową. Weź kartkę z albumu, przeczytaj ją w inwentarzu. Idź do czerwonej latarni. Rób w takiej kolejności: Użyj maski na statule nr 3. Użyj jabłka na wężu - statua nr 2. Użyj róży na statule nr 1. Użyj gwoździa na statule nr 4. Na dole wejdź do pokoju po lewej, z kominka weź klucz i puzzla. Idź do pokoju po prawej, ułóż puzzle wg wzoru poniżej.
Wsadź ostatni puzzel, weź drugą część klucza, połącz części i w całość, użyj klucza na kominku w poprzednim pomieszczeniu, wejdź i przeczytaj księgę.
Rozdział 6: Krzyk
Wyjdź z policji, Stasek poinformuje cię o kolejnym morderstwie. Idź na nadbrzeże, użyj łódki, aby dostać się do młyna, spróbuj otworzyć drzwi, wejdź na górę młynem. Zobacz ciało dziewczyny - zaczną do ciebie strzelać. W środku zejdź na dół, zobacz urządzenie z wiadrem: Weź wiadro. Użyj kurka u samej góry. Użyj kurka poniżej. Wylej wiadro używając umywalki pod nim. Użyj kurka dolnego. Użyj kurka górnego. Użyj kurka dolnego. Naciśnij przycisk. Wyjdź na górę, obejdź pusty basen dookoła i wejdź do niego. W kanale wejdź w tunel, idź: góra, lewo, góra, prawo, trochę w górę, prawo, góra, prawo, przejdź skrzyżowanie, dół, prawo, dół, lewo, góra, lewo. Znajdziesz kolejne ciało i kolejny pierścionek. Przejdź do jasnego miejsca w środku labiryntu, spójrz na zamek.
Pierścienie stoją tak: 1 2 3 4 5 6
Wsadź i przekręcaj je tak: 3 (5 razy w lewo), 1 (1 raz w lewo), 4 (5 razy w prawo) 2 (3 razy w prawo), 6 (1 raz w prawo), 5 (3 razy w prawo)
Teraz ponumerujmy tak jak na obrazku:
I naciskajmy tak: 3, 5, 7 (podwójnie), 6, 3, 11, 10 (podwójnie), 9, 6, 1, 7, 11, 8, 10, 9, 2, 1, 5 (podwójnie), 6 (podwójnie), 8, 11, 2, 3, 10, 9, 11, 1, 5, 9, 8, 7, 1 (podwójnie), 2 (podwójnie), 3 (podwójnie). Przesuń zasuwę po lewej.
Rozdział 7: Śmierć nas rozłączy
Porozmawiaj z Mią, porozmawiaj z Richardem, przeczytaj książkę na środku sali (potem zobacz w inwentarzu). Idź do biura, przed wejściem do windy weź gaśnicę. Po rozmowie z Clair idź do maszyny do kawy, weź chusteczkę, użyj jej tam gdzie stawiasz kubek i naciśnij przycisk - kawa wyleje się na podłogę. Idź do biura i powiedz sprzątającemu o kawie. Kiedy wyjdzie ze stolika zabierz klucze i śrubokręt. Użyj kluczy na biurze szefa, zabierz paralizator po lewej, zobacz komputer na biurku, zobacz sejf po prawej - musisz mieć odciski. Zabierz kubek z biurka, użyj aparatury Claire, aby pobrać odciski z kubka. Wróć do gabinetu, użyj odcisków Teda na sejfie i ze środka weź klucz. W windzie użyj klucza i jedź do B3. Zobacz drzwi na wprost - są zamknięte, zobacz panel po prawej, użyj na nim śrubokręta i paralizatora, wejdź do pokoju antyterrorystów. Otwórz klapę wentylacji przy pomocy śrubokręta. Zobacz na panel. Wypuść pająka i przez wentylację przejdź nim do drugiego pokoju. Dojdź do zamka i spal go. Wejdź przez drzwi do tego pokoju, spróbuj iść dalej - są lasery, użyj tu gaśnicy. Wróć do panelu i wypuść kolejnego robocika. Używając planu poniżej dojdź do "cel".
Po wypaleniu zamka wejdź do archiwum. Po rozmowie z Tedem jedź do domu Pata. Idź na górę, zobacz obraz nad komputerem (w inwentarzu obróć go i naciśnij oczko). Zejdź do jazuzzi i weź nożyk, użyj nożyka na obrazie. Jedź do kampusu, wejdź do mieszkania Mii. Po scence jedź do galerii, spójrz na wszystkie obrazy, na obrazie z mostem kliknij na most. W komputerze Richarda poszukaj most + Chicago + Praga. Jedź do mostu. KONIEC
Autor solucji: adam
|
|
|
|
|
|
|
|
Informacje o grze |
|
|
|
|
|
Artykuły |
|
|
|
|
|
Przydatne strony |
|
|
|
|
|
Ostatnie komentarze |
|
Mariia Life is Strange Witam wszystkie miłośniczki makijażu! Chcę podzielić się moim znaleziskiem, a mianowicie sklepem pla... »
dsad Ceville [url=https://robota.ua/]asd[/url]
asd
[asd](https://robota.ua/)
https://robota.ua/... »
mads943 UFOs [URL="https://vagar.pl/wagi-hakowe/"]https://vagar.pl/wagi-hakowe/[/URL]... »
mads943 UFOs https://vagar.pl/wagi-hakowe/... »
mads943 UFOs Cześć wszystkim, sklep internetowy Vagar zapewnił kompleksową ofertę gdzie kupic wage elektroniczna ... »
rosyjski debil A Trip to Yugoslavia ta jest dobra gra :-)... »
Fajna gierka:) UFOs To była pierwsza gra w którą zagrałam z moim bratem na naszym nowiutkim komputerze...:)Przepiękne,ma... »
wolf666 Syberia nie ma potrzeby tam iść...... »
Remy Gemini Rue Adam z 2014 roku, zastanów się co Ty w ogóle chłopie piszesz! ... »
2020 gra UFOs Czy istnieje możliwość pobrania pełnej wersji tej gry z tej strony?... »
|
|
|
|
|
|
|
SZUKAJ |
|
|
Wpisz nazwę gry lub część wyrazu np. Sybe
|
|
|
|
|
Emulatory |
|
Emulator starszych gier przygodowych dostępny pod różne platformy... [czytaj]
Emulator systemu operacyjnego DOS dostępny pod różne platformy... [czytaj]
Emulator komputera PC, na którym zainstalować można inny system.... [czytaj]
Emulator komputera Amiga, na który również powstało sporo przygodówek.... [czytaj] |
|
|
|
|
Losowe ekrany |
|
|
Broken Sword: The Serpent's Curse
|
Overclocked: A History of Violence
|
The Next Big Thing
|
Nostradamus: The Last Prophecy
|
Reksio i Czarodzieje
|
The Walking Dead: Season Two
|
Książę i Tchórz
|
Dracula 4: The Shadow of the Dragon
|
Penumbra: Black Plague
|
Sfinx
|
Larry 2: Goes Looking for Love
|
Myst III: Exile
|
Reksio i Skarb Piratów
|
Reksio i Czarodzieje
|
Dreamfall: Chapters
|
|
|
|
|
|