|
|
|
Ostatnio dodane gry |
|
|
|
|
|
|
|
Solucja, przewodnik |
|
|
Teenagent Wersja do druku
Poniższa solucja została sprawdzona przeze mnie (grałem wg własnej solucji) i wszystko działa poprawnie.
Daj dokumenty strażnikowi, idź w prawo, wejdź w prawe drzwi. Z łóżka wyciągnij sprężynę. Pociągnij za żarówkę. Wołaj do drzwi aż strażnik przyniesie ci posiłek. Przypnij kabel do miski, załącz przełącznik, zawołaj strażnika. Po porażeniu strażnika prądem zabierz mu klucz i użyj go na drzwiach. Test drugi - musisz zdobyć hasło. Wyjdź z pokoju i idź w lewo. Weź gałązkę z żółtego krzaka. Połaskocz nią żołnierza. Wypadnie mu nóż - zabierz go. Wyjdź, idź w lewo do muru i na ziemi użyj sprężyny, przeskoczysz na drugą stronę i zdobędziesz łopatę. Idź w prawo i w screenie z pokojem 001 do góry, tam gdzie namiot. Na ogrodzeniu użyj noża i za pomocą łopaty wykop kalejdoskop. Kalejdoskop wymień na magazyn z żołnierzem w budce strażniczej. Użyj magazynu na związanym żołnierzu. Powiedz poznane hasło barmanowi w kantynie. Zabierz okruszki ze stołu, ze śmietnika na zewnątrz zabierz linę. Żołnierzowi z budki strażniczej zabierz granat. Granat użyj na linie, następnie granatu na szufladzie w pokoju 001 - weź pigułki. Wyjdź z pokoju. Idź w lewo, potem w górę. Wejdź na słup przy zbiorniku z błotem. Kiedy będziesz w mule napełnij kubek mułem. Połącz okruszki z pigułkami, użyj ich na słupie. Kiedy ptak zemdleje - zabierz go i użyj na antenie z radia w kantynie. Kiedy barman odejdzie zamień jego kubek ze swoim kubkiem z błotem. Zagadaj go żeby się napił. Wejdź do pomieszczenia po lewej. Dotknij migającej dziurki w beczce. Weź złamane wiosło z łódki. Idź w lewo do domku - tam zabierz piłę łańcuchową i ser z szafy. Wróć do łódki idź w dół do wioski. Z samochodu weź grzebień, dźwignią otwórz bagażnik. Z bagażnika weź skrzynkę z narzędziami. Z niej wyciągnij lewarek i klucz francuski. Pogadaj z chłopcem 2 razy. Użyj klucza na obręczy z kosza. Kiedy chłopiec odjedzie z dziadkiem wejdź do środka. Z górnej prawej szuflady zabierz chusteczkę. Zabierz wiatraczek i strzelbę. Wyjdź i idź w górę na pole. Zabierz grabie i sierp. Kopnij kurę i zabierz piórko. Przeszukaj snopki aby znaleźć igłę. Użyj strzelby na wronach aby odleciały, zabierz płetwy i gogle. Użyj chusteczki na mysiej dziurze i daj jej ser. Mysz jest twoja. Wróć w dół przed dom i w prawo. Użyj wiatraczka na praniu. Zadzwoń dzwonkiem i wejdź. Powiedz starszej pani, że pranie jest suche. Wyjdź i zabierz sznur na pranie. Wróć do jeziora i idź w prawo. Porozmawiaj z żołnierzem 2 x - da ci czekoladę. Weź papierek z ziemi. Idź dookoła posiadłości górną ścieżką. Jest tam krzak, weź z niego ziemniaka. Idź w lewo i zabierz kamień, idź dalej w lewo. Kiedy strażnik pije - wystrasz go i zabierz butelkę (jeśli nie pije to chodź w kółko posiadłości, aż będzie pił). Wróć do krzaka ziemniaka. Zbadaj gałąź. Użyj whiskey na pile łańcuchowej i piły na gałęzi. Zabierz gałąź, wróć do jeziora. Napraw wiosło przy pomocy gałęzi i kleju. Łódka popłyń na wyspę i zabierz 2 kwiaty. Wróć na brzeg. Użyj płetw na goglach, następnie kompletu na jeziorze. Nurkując zabierz kotwicę leżąca na lewo od wraku. Użyj sierpa na studni aby go zaostrzyć. Idź do domku w lesie (w lewo). Użyj czekolady na serduszku w drzwiach. Teraz papierku po czekoladzie na czekoladzie. Wróć do domku z babcią. Daj czekoladę młodej dziewczynie - da ci wstążkę. Daj kwiatki babci i dziewczynie - pozwoli ci zabrać miotełkę ze stołka obok niej. Idź do domku w lesie, zagadaj wiewiórkę kilka razy aż rzuci w ciebie orzechem. Połącz wstążkę z grabiami i przeczesz trawnik, weź orzech. Wejdź do domku, użyj miotełki w kominku, potem miotełki na ziemniaku. W domku babci zamień orzech z jabłkiem na stole. Idź do posiadłości i ścieżką w dół, zamień jabłko z szyszką jeża. Idź w lewo i ścieżką w lewy górny róg. Użyj szyszki na piórku i na igle. Powstałą lotką rzuć w ul. Wejdź w właz. Idź w dół od domku babci. Lewarkiem podnieś kamień i weź kość. Sierpem zetnij rośliny, wejdź do pieczary. Przeczytaj napis na ścianie. TERAZ SZYBKO, NAJLEPIEJ NAGRAJ GRĘ: Do dziury wsadź myszkę, potem kamień i zaklej klejem. Jeśli ci się nie uda to wczytaj stan gry. Weź złoty orzech, który wypchnie myszka. Idź do psa, daj mu kość, otwórz klapę za nim. Wejdź na dół i zobacz pająka. Zamknij klapę, otwórz ją jeszcze raz i wejdź do piwnicy. Zapal światło i zabierz łopatę. Daj żołnierzowi przed posiadłością złoty orzech. Jeden ekran w prawo dołem, wykop łopatą dziurę - porażka. Ekran w prawo - wrzuć granat do dziupli i wejdź na drzewo - porażka. Połącz linę z kotwicą i użyj na murze - porażka. Idź na front posiadłości. Po rozmowie z Johnem Noty weź banknot. Zobacz na banknot i zanieś go Annie. Wejdź przez drzwi. Wejdź w drzwi po lewej, weź wałek i chilli. Wyjdź z kuchni i wejdź w następne drzwi. Z łóżka weź korek. Weź koniak i szczypce. Przeczytaj gazetę i weź pilota. Idź schodami na górę. Przeszukaj szuflady biurka - weź aparat i dyktafon. Zbadaj książki - poszukaj kursorem pojedynczej książki i spróbuj ją zabrać. Przeczytaj jej tytuł i otwórz szufladę w biurku o tym samym kolorze. Pociągnij za książkę - ze skrytki weź kasetę. Weź papiery z kosza. Zejdź na dół i idź do drzwi na samym końcu korytarza. Owiń korek papierem i wsadź go do zlewu. Puść wodę. W wodzie użyj chilli, naklejkę naklej na koniak. Idź znowu na górę i weź znowu papiery z kosza. Idź do kuchni. Połóż fałszywe chilli na stoliku. Kiedy kucharz wyjdzie otwórz lodówkę. Spróbuj zabrać mięso. Zapal papier używając pieca i użyj na mięsie. Weź mięso i wrzuć do garnka. Użyj wałka na radiu, weź baterie, użyj ich na dyktafonie. Idź do sypialni, włóż kasetę do video, włącz TV i użyj pilota na video. Kiedy leci kaseta zrób zdjęcie TV i nagraj głos na dyktafon. Idź do łazienki. Szczypcami weź skarpetki z kosza. Wejdź do pokoju obok - robot chce identyfikacji. Użyj na min zdjęcia, dyktafonu i skarpetek. Z sejfu zabierz słoik i książkę. Kiedy musisz się schować wybierz dolną lewą krawędź ekranu - to miejsce jest nazwane. Kiedy Noty wyjdzie zabierz klamkę z szafki. Użyj klamki na dziurze przy łazience, wejdź używając klamki po prawej. Połknij tabletkę, przejdź przez wentylator i wyłącz go. Wejdź do drzwi. Idź do sypialni i za parawan. Porozmawiaj z Noty i uderz go butelką chili. KONIEC
Autor solucji: adam
|
|
|
|
|
|
|
|
Informacje o grze |
|
|
|
|
|
Artykuły |
|
|
|
|
|
Przydatne strony |
|
|
|
|
|
Ostatnie komentarze |
|
Mariia Life is Strange Witam wszystkie miłośniczki makijażu! Chcę podzielić się moim znaleziskiem, a mianowicie sklepem pla... »
dsad Ceville [url=https://robota.ua/]asd[/url]
asd
[asd](https://robota.ua/)
https://robota.ua/... »
mads943 UFOs [URL="https://vagar.pl/wagi-hakowe/"]https://vagar.pl/wagi-hakowe/[/URL]... »
mads943 UFOs https://vagar.pl/wagi-hakowe/... »
mads943 UFOs Cześć wszystkim, sklep internetowy Vagar zapewnił kompleksową ofertę gdzie kupic wage elektroniczna ... »
rosyjski debil A Trip to Yugoslavia ta jest dobra gra :-)... »
Fajna gierka:) UFOs To była pierwsza gra w którą zagrałam z moim bratem na naszym nowiutkim komputerze...:)Przepiękne,ma... »
wolf666 Syberia nie ma potrzeby tam iść...... »
Remy Gemini Rue Adam z 2014 roku, zastanów się co Ty w ogóle chłopie piszesz! ... »
2020 gra UFOs Czy istnieje możliwość pobrania pełnej wersji tej gry z tej strony?... »
|
|
|
|
|
|
|
SZUKAJ |
|
|
Wpisz nazwę gry lub część wyrazu np. Sybe
|
|
|
|
|
Emulatory |
|
Emulator starszych gier przygodowych dostępny pod różne platformy... [czytaj]
Emulator systemu operacyjnego DOS dostępny pod różne platformy... [czytaj]
Emulator komputera PC, na którym zainstalować można inny system.... [czytaj]
Emulator komputera Amiga, na który również powstało sporo przygodówek.... [czytaj] |
|
|
|
|
Losowe ekrany |
|
|
Agatha Christie: Evil Under the Sun
|
Stupid Invaders
|
Heavens Hope
|
Samorost
|
Darkness Within 2: The Dark Lineage
|
Agatha Christie - ABC Murders
|
Oxenfree
|
Myst III: Exile
|
Goblins 3
|
Randal's Monday
|
Runaway 2: The Dream of the Turtle
|
Broken Sword: The Serpent's Curse
|
Sanitarium
|
Machinarium
|
Syberia
|
|
|
|
|
|