|
|
|
Ostatnio dodane gry |
|
|
|
|
|
|
|
Solucja, przewodnik |
|
|
The Neverhood Wersja do druku
Poniższa solucja została sprawdzona przeze mnie (grałem wg własnej solucji) i wszystko działa poprawnie.
W czasie rozwiązywania zagadek logicznych można też nagrywać stan gry - można więc wgrać po nieudanym ruchu. Szczególnie przydatne w grze pamięciowej.
Użyj dźwigni po lewej 3x. Wyjdź w prawo i następnie spadnij w dół. Zejdź drabinką w dół i zobacz list w skrzynce. Wróć w górę. Pociągnij ostatni wiszący pierścionek. Przesuń pułapkę pod drugi od końca pierścionek. Pociągnij drugi od końca pierścionek. Wyjdź po prawej. Idź na wprost do domu z czerwonym dachem i brązowymi drzwiami. Weź dysk z podłogi. Wewnątrz kliknij w TV i w nim klikaj na części chłopka po lewej tak długo, aż znajdą się na nim wszystkie dynamity z prawej (po prawej od chłopka nie może zostać żaden kwadracik z ogonkiem) - kiedy wykonasz to prawidłowo usłyszysz sygnał i chłopek znajdzie się na podłodze. Wyjdź na prawo. Idź do przodu i obróć się w prawo, otwórz podwójne brązowe drzwi a w nich naciśnij przycisk, aby puścić wodę z fontanny. Obróć się o 180 stopni i sprawdź muchomora. Obróć się w prawo i idź w głąb do ściany, zobacz na niej dziwny znak - naciśnij go. Obróć się w lewo i pobaw się pozytywką. Po scence z potworem weź zapałkę, użyj jej na loncie chłopka i popchnij chłopka w stronę potwora. Wróć tam gdzie była pozytywka, wejdź do dużego otworu i użyj pojazdu. Pojedź w dół i spiralą do samego środka, tam naciśnij guzik 1 raz, aby wydał dźwięk jak róg (jeśli dzwoni jak dzwonek to naciśnij jeszcze raz). Wróć całkiem do pierwszego podwórka i wejdź do domku ze znakiem H nad drzwiami. Weź dysk i ułóż na łamigłówce literę H. Wejdź w drzwi po prawej, weź dysk z ziemi i zbadaj disk-player (masz juz 3 dyski). Idź w prawo i załącz światło. Przejdź w prawo, weź butelkę, naciśnij guzik, aby zęby znikły i wejdź tam. Na dole weź dysk. Naciśnij guzik, aby usłyszeć dźwięk rogu. Przełącz dźwignię po prawej, aby zobaczyć animację. Wróć do góry. Idź w prawo przez wiele lokacji i na końcu zabierz dysk. Wróć w lewo do pokoju z przełącznikiem światła, zgaś światło, przejdź w prawo i po ciemku zjedź windą na dół, tam przerysuj na kartkę 3 znaki. Wróć na górę i guzikiem wyciągnij zęby. Wróć w lewo do disk-playera i włóż kolejne dyski. Wyjdź z domku w lewo (przyciskiem otwierasz drzwi wyjściowe). Idź naprzeciwko do białego domku z zielonym ornamentem. Przed wejściem naciśnij pedał na ziemi i kliknij w wypływającą wodę. Kliknij w przycisk przy drzwiach. Naciskaj na rurki na dole po prawej: 1 - 3 razy 2 - 1 raz 3 - 2 razy 4 - 0 razy 5 - 4 razy Naciśnij guzik i wejdź do drzwi. Weź dysk z ziemi, idź w prawo i weź dysk. Użyj grzebienia, aby wspiąć się wyżej (jeżeli nie jest wysunięty to zapomniałeś przełączyć grzebienia w domku H). Na górze weź dysk i naciśnij guzik, aby usłyszeć dźwięk rogu. Wyjdź całkiem z domku. Idź 1 raz do przodu i obróć się w kierunku czarnej pieczary - wejdź do niej. Na końcu są duże drzwi z trzema przyciskami - jeśli poprzednio nacisnąłeś w pokojach na 3 przyciski słysząc dźwięk rogu to teraz po naciśnięciu tych 3 otworzysz drzwi. Przejdź przez mostek i obróć się w lewo, zobacz na ekranik. Naciskając guzik pojawi się kolejno 12 symboli - przerysuj je, zapisz też przy którym z nich pojawił się dziwny dźwięk. Obróć się o 180 stopni i podejdź do żółtego domku, przed nim obróć się w prawo i użyj armaty, w niej naciśnij czerwony przycisk aby wypaliła i opróżniła jeziorko. Wejdź do żółtego budynku - jest tam biała antena i zagadka - powkładaj kolejno klocki (zwróć uwagę na kształt klocków, co znacznie ułatwi ci rozwiązanie). Po prawidłowym włożeniu klocków przesuń powstałą dźwignię w dół. Wyjdź z domku, podejdź prosto, skręć w lewo i zejdź schodkami w dół. Tam odwróć się w prawo i podejdź do znaków ostrzegawczych - NIE WCHODŹ DO BASENIKU!!! Odwróć się w prawo i użyj zielonego pojazdu. Jedź w górę, na skrzyżowaniu w lewo, aż dotrzesz do radia - posłuchaj go i zapamiętaj muzyczkę (mniej więcej jej styl np. blues) Wróć do skrzyżowania i jedź w prawo, na kolejnym skrzyżowaniu wybierz drogę do góry aż dojedziesz do 3 menzurek: niebieskiej, zielonej, czerwonej - zapamiętaj jaki poziom cieczy jest w każdej z nich (zapisz sobie, kolory również, bo potem są poprzestawiane). Wróć całkiem i wyjdź z pojazdu. Odwróć się w prawo i wejdź do żółtego budynku na dnie jeziorka. Wewnątrz weź dysk, użyj radia i używając skali ustaw stację, która nadaje taką samą muzykę jaką usłyszałeś w pojeździe. (jeśli radio nie gra to wróć do początku gry i pociągnij zwisający pierścionek ostatnie po prawej) Jeśli dobrze ustawisz muzykę to drzwi po prawej będą otwarte - wejdź w nie. Pociągnij sznurek po prawej aby zapalić światło - zobacz napisz BOBBY na kabinie. Pociągnij ponownie, aby zgasić i wejdź do kabiny. Czerwony guzik odpala laser, a szare guziki przemieniają kolory na odpowiednich kryształach. Ustaw szarymi przyciskami kolory: niebieski, pomarańczowy, niebieski, niebieski, żółty (BOBBY = Blue Orange Blue Blue Yellow) Zostaniesz zmniejszony. Przejdź przez małe drzwi po prawej i podejdź do okna w środku ekranu - zobacz menzurki po prawej i zapisz ich stan wraz z kolorami. Wróć na sam dół i kliknij w zielone pole na prawo od kabiny - zbliż się na menzurki. Wlej w menzurki takie same proporcje jakie zobaczyłeś u góry przy oknie i naciśnij kranik. Zostaniesz powiększony. Wejdź znowu do kapsuły i naciśnij czerwony guzik, aby się pomniejszyć. Wejdź w małe drzwi po prawej i obok okna w drzwi po lewej. W następnym pomieszczeniu użyj kraników po prawej i ustaw takie poziomy jakie widziałeś jadąc zielonym autem. Zostaniesz powiększony. Weź dysk z ziemi. Spójrz na trzecią lukę między kolumnami licząc od prawej - jest tam głowa z szarym guzikiem w kapeluszu H. Naciśnij guzik i wejdź drabinką w górę. Na górze zabierz dysk i włóż dyski do odtwarzacza - powinno być teraz 11 sztuk. Wyjdź drzwiami pośrodku i tam użyj teleportu. Migające lampki po prawej oznaczają dostępne lokacje - naciśnij jedyną migającą (gwóźdź), a następnie czerwony duży guzik. Po teleportacji idź do dużego gwoździa i wyciągnij go. Wróć do teleportu i naciśnij lampkę w prawym górnym rogu + czerwony duży przycisk. Weź 2 dyski z ziemi, nadepnij pedał i szybko wyjdź w prawo. Na zewnątrz przejdź przez bramę w ścianie na drugą stronę i tam wejdź do muchomora. Po zjechaniu muchomorem w dół wejdź do domku na wprost. Po wpadnięciu do dziury przerysuj symbole ze ściany. Z podłogi weź dysk i użyj teleportu. Wybierz ponownie prawy górny symbol i teleportuj się. Idź do muchomora, ale nie wchodź do niego, odwróć się o 180 stopni i podejdź do ekraniku, użyj go. Na nim zatrzymujesz znaczki czerwonym guzikiem. Najpierw poczekaj i zauważ jaki symbol ze zmieniających się na ekranie ma dziwny dźwięk. Teraz ustaw wszystkie 12 znaków po kolei, ale w miejsce znaczka, który wcześniej (przy przepisywaniu na kartkę) wydawał dziwny dźwięk, wstaw tutaj ten znaczek, który teraz wydaje dziwny dźwięk. Po wejściu do komnaty zabierz dysk i wyjdź. Pójdź prosto, skręć w lewo i wejdź do domku z fioletowymi drzwiami. Wewnątrz nadepnij pedał, aby wessać myszkę i ser. Przejdź w prawo, zabierz dysk i użyj playera - powinno być 16 dysków. Po prawej na ścianie jest zagadka - musisz naciskać takie same symbole, wtedy zostaną i możesz naciskać kolejne. Niestety cały ten diagram trzeba przerysować na kartkę, bo inaczej chyba się nie da. W czasie naciskania guzików można nagrywać stan gry i wczytywać jeśli się zepsuje. Musisz też zapamiętać ilość każdego z poszczególnych znaczków. Po odsłonięciu wszystkich obrazków usłyszysz gong. Idź 2 razy w lewo - na drodze stanie ci zagadka z myszką - poniżej rozwiązanie:
Po rozwiązaniu przejdź w lewo, weź 2 dyski. Popchnij projektor maksymalnie w prawo przez 2 lokacje aż pod odkurzacz. Nadepnij pedał, aby projektor został wessany jak poprzednio myszka. Wyjdź z budynku i idź do teleportera przez muchomor i pomieszczenie z dziurą w podłodze. Wybierz w teleporcie prawy dolny symbol. Wyjdź i przejdź przez ciemny tunel, potem skręć w prawo i podejdź do guzika. Na maszynie ustaw ile razy jaki symbol występował w diagramie a następnie naciśnij żółty guzik - jeśli będzie dobrze to usłyszysz gong. Wróć do teleportu i wybierz górny lewy symbol. Wejdź w lewo i pociągnij pierścień zwisający z sufitu. Znajdziesz się w zmniejszaczu BOBBY, wyjdź górnym wyjściem (przedtem musisz rozstroić radio - skala maksymalnie w lewo, aż zobaczysz światło na radio). Po wyjściu wejdź po schodkach i do domku obok armaty. Przejdź w prawo i używając urządzenia podnieś mostek. Wyjdź z tego domku, przejdź przez mostek, do ciemnego tunelu, potem do domku z czerwonym dachem. Po wyjściu idź do przodu i w lewo do czerwonego pojazdu. Pojedź w prawo do samego końca aż znajdziesz się tam gdzie leży kluczyk - weź go. Wróć do działa i użyj go. Na pionowych i poziomych znaczkach ustaw takie jakie przerysowałeś w dwóch pomieszczeniach. Pojawią się 2 zielone linie i dwie strzałki, naciśnij te strzałki, aby wycelować działo w głowę robota, naciśnij czerwony guzik. Działo wystrzeli i roztrzaska głowę robota. Wróć do pokoju z radiem (ustaw mostek w dół i na dnie jeziorka wejdź do domku). Nastrój radio na muzyczkę, wejdź w drzwi po prawej, zmniejsz się, przejdź przez małe drzwi, powiększ się miksturą, wejdź na drabinkę. U góry użyj teleportu i wciśnij dolny prawy guzik. Po teleportacji idź do przodu, a zobaczysz bardzo długą scenkę z robotem i bestią. Po scence idź w przód, obróć się w prawo, wyjdź na balkon, zabierz igłę. Wróć do środka i znajdź czerwone drzwi windy (ze strzałką). Wjedź nimi w górę. Weź dysk i użyj na playerze - to już 19. Wyjrzyj przez okno i użyj igły na balonie. Zjedź windą w dół i z balkonu weź klucz. Znajdź potrzaskane drzwi - wejdź w nie, zabierz 20 dysk i wróć do korytarza. Wjedź windą w górę, wsadź ostatni dysk i wysłuchaj całej animacji. Zabierz ostatni klucz. Zjedź na dół i wejdź w zniszczone drzwi. Przesuń projektor raz w prawo i użyj jego dźwigni - zobaczysz klucze i numery, do których mają być powkładane (zapisz to). Kliknij w ścianę po prawej i odpowiednio ułóż klucze. Wejdź w prawo. Przesuń pułapkę pod ostatni pierścień po prawej, zawiśnij na nim i wisząc kliknij w pułapkę. W następnym pokoju kliknij w klamkę po prawej. W animacji końcowej będziesz miał wybór - kliknij w robota u góry. KONIEC
Autor solucji: adam
|
|
|
|
|
|
|
|
Informacje o grze |
|
|
|
|
|
Artykuły |
|
|
|
|
|
Przydatne strony |
|
|
|
|
|
Ostatnie komentarze |
|
Mariia Life is Strange Witam wszystkie miłośniczki makijażu! Chcę podzielić się moim znaleziskiem, a mianowicie sklepem pla... »
dsad Ceville [url=https://robota.ua/]asd[/url]
asd
[asd](https://robota.ua/)
https://robota.ua/... »
mads943 UFOs [URL="https://vagar.pl/wagi-hakowe/"]https://vagar.pl/wagi-hakowe/[/URL]... »
mads943 UFOs https://vagar.pl/wagi-hakowe/... »
mads943 UFOs Cześć wszystkim, sklep internetowy Vagar zapewnił kompleksową ofertę gdzie kupic wage elektroniczna ... »
rosyjski debil A Trip to Yugoslavia ta jest dobra gra :-)... »
Fajna gierka:) UFOs To była pierwsza gra w którą zagrałam z moim bratem na naszym nowiutkim komputerze...:)Przepiękne,ma... »
wolf666 Syberia nie ma potrzeby tam iść...... »
Remy Gemini Rue Adam z 2014 roku, zastanów się co Ty w ogóle chłopie piszesz! ... »
2020 gra UFOs Czy istnieje możliwość pobrania pełnej wersji tej gry z tej strony?... »
|
|
|
|
|
|
|
SZUKAJ |
|
|
Wpisz nazwę gry lub część wyrazu np. Sybe
|
|
|
|
|
Emulatory |
|
Emulator starszych gier przygodowych dostępny pod różne platformy... [czytaj]
Emulator systemu operacyjnego DOS dostępny pod różne platformy... [czytaj]
Emulator komputera PC, na którym zainstalować można inny system.... [czytaj]
Emulator komputera Amiga, na który również powstało sporo przygodówek.... [czytaj] |
|
|
|
|
Losowe ekrany |
|
|
Broken Sword 2: The Smoking Mirror
|
Memento Mori:the Secret of Eternal Life
|
Day Of The Tentacle
|
Broken Sword: The Shadow of the Templars
|
Runaway: A Twist of Fate
|
Myst IV: Revelation
|
Dreamfall: The Longest Journey
|
Dark Fall: Lost Souls
|
The Walking Dead: Season One
|
Secret Files: Tunguska
|
The Neverhood
|
Memento Mori 2: Guardian of Immortality
|
Day Of The Tentacle
|
Broken Sword: The Serpent's Curse
|
Secret Files 3: The Archimedes Code
|
|
|
|
|
|