|
|
|
Ostatnio dodane gry |
|
|
|
|
|
|
|
Solucja, przewodnik |
|
|
Ace VenturaTytuł polski:Ace Ventura: Psi Detektyw Wersja do druku
Poniższa solucja została sprawdzona przeze mnie (grałem wg własnej solucji) i wszystko działa poprawnie.
Aby dostać się do inwentarza, klikamy w głównego bohatera. W inwentarzu klikamy w zegarek, aby dostać się do opcji gry.
Wstęp Kiedy na szczycie wzgórza pokaże się kursor użyj liny na skale obok ciebie.
Mieszkanie Użyj klucza, aby otworzyć drzwi i wejdź do mieszkania po lewej. Wewnątrz, kiedy usłyszysz pukanie, użyj ekranu projekcyjnego na suficie. Otwórz drzwi i porozmawiaj z Shickadance. Kliknij w laptop.
Nautilus Pod wodą wejdź do łodzi podwodnej klikając na luk. Zacznie się część zręcznościowa - musisz przepłynąć pod wodą po drodze zbierając zbiorniki z powietrzem. Nie jest to łatwe, ale za którymś podejściem można przejść bez problemu. Pobierz pakiet save'ów po trudniejszych momentach Po wypłynięciu idź w prawo. Porozmawiaj z Jacques aż wyjdzie. Idź w prawo. Weź widelec z ziemi idź w lewo i użyj go na drzwiach. Wewnątrz zobacz papiery po lewej. Zobacz je ponownie, aby wziąć mapę. Otwórz prawą szafkę, zabierz klucz i gotówkę. Odwróć rybę na ścianie i zapamiętaj ID i hasło. Kliknij w niebieską muszlę na półce. Kliknij w książkę i przeczytaj zapiski, na ostatniej stronie zapamiętaj kod. Weź ostrygę z łóżka. Przesuń łóżko, zabierz perłę. Użyj niebieskiej muszli z inwentarza na kształcie muszli na ścianie. Kliknij 3x w przejście, aby wejść do środka. Wewnątrz otwórz szafę i zabierz ubranie. Kliknij w ekran po lewej i na nim w wyspę. Użyj pióra, kliknij nim na globusie 50 stopni, a następnie przepisz to na kartce poniżej, to samo z szerokością. Po napisaniu liczb weź kartkę. Wyjdź do holu. Wejdź do pokrywy u dołu ekranu. Kliknij w panel na dole, użyj na nim klucza i przełącz dźwignię. Kliknij 4x w wieloryba uaktywniając na nim urządzenie. Wróć do holu i drabinką do góry. Użyj na Ace okularów. Po scence użyj stołu nawigacyjnego i ułóż na nim mapę - przesuwaj bloki zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
Po prawidłowym ułożeniu mapy użyj na niej brakującej części z inwentarza. Użyj współrzędnych z inwentarza na mapie. Kliknij w folię po prawej stronie mapy. Użyj pióra, aby narysować linię. Użyj sonaru na dole i uwolnij wieloryba przyciskiem. Użyj klawiszy kursora, aby utrzymać wieloryba w środku celownika. Po dopłynięciu na wyspę wejdź na platformę za krzesłem i naciśnij prawy przycisk, aby spojrzeć przez peryskop. Używając lampki na dole wyślij kod długi-krótki-długi, aby ośmiornica odpłynęła. Wyjdź z mostku krętymi schodkami. Kolejny nudny element zręcznościowy przeskakuj po wielorybach w lewo. Pobierz pakiet save'ów po trudniejszych momentach
Mieszkanie Jeżeli przy drzwiach stoi właściciel możesz dać mu pieniądze i po wejściu do mieszkania użyć komputera. Użyj klucza na drzwiach i wejdź do mieszkania. Użyj automatycznej sekretarki przy drzwiach, aby przekonać się, że nie ma prądu. Kiedy usłyszysz pukanie otwórz drzwi i porozmawiaj z Shickadance. Wejdź do łazienki, odkręć kurki, aby napełnić wannę. Wyjdź, zabierz notkę obok lodówki. Kliknij w prawą dolną szafkę kuchenną, aby zabrać rękawiczki. Z telewizora zabierz kabel. Użyj kabla na szafce z bezpiecznikami. Drugi koniec włóż do pełnej wanny. W kuchni odsłoń akwarium z węgorzami i zabierz go. Postaw go w łazience na krześle. Ubierz rękawiczki, weź węgorze i wrzuć do wanny - prąd jest! W pokoju użyj laptopa.
Alaska Kliknij w przerębel, porozmawiaj z Eskimosem. W wiosce kliknij w igloo po prawej, kliknij w wodza, a następnie porozmawiaj z Oosik, aż znajdziecie się przy ognisku. Porozmawiaj z Oosik i wybierz w dialogu dziewczęta. Ułóż totem wg poniższego obrazka:
Kliknij w żółty śnieg, porozmawiaj z Oosik. Kliknij w motor 2x. W czasie jazdy możesz naciskać klawisz PAUSE, aby doczytać z solucji gdzie masz skręcać. Jedź w dół do drewnianego mostku i za nim we wnękę po lewej stronie ekranu. Jesteś przy dwóch żołnierzach. Użyj na sobie okularów. Na dole porozmawiaj z żołnierzami, a kiedy zaczną pompować ściągnij płachtę z motoru i użyj go. Jedź w dół, przez 2 zakręty. Na skrzyżowaniu skręć w lewo. Jedź w dół, przez 2 zakręty, skręć we wnękę po prawej. Przy opuszczonym obozie z zaspy zabierz kość i ciasto. Wracaj na drogę. Jedź w dół, przez 2 zakręty. Skręć w prawo, jedź w górę, skręć w prawo do wnęki. Przy satelicie użyj ciasta na pokrywie i zabierz śrubokręt. Wróć na drogę. Jedź w dół i skręć w prawo do wnęki. Przy domku użyj siekiery i wejdź do środka. Podnieś zielony dywanik i naciśnij przycisk, wejdź do kominka. Przejdź do przodu unikając płomieni. Pobierz pakiet save'ów po trudniejszych momentach Pociągnij dźwignię wyłączając płomienie i wejdź w górę. Idź jeden ekran w lewo, drabinką w górę i tam do drzwi po lewej. Psu daj kość. Naciśnij przycisk przy drzwiach po lewej i idź ekran w lewo. Spójrz na komputer, hasło "press". W menu wejdź w ochronę (S) i wyłącz A i S. Wróć, wejdź w obsługę systemu (W) i wyłącz A. Wróć, wyloguj się. Otwórz metalową szafkę, przesuń puszki i weź łom. Przejdź w prawo do pokoju z psem i użyj łomu na skrzynce po lewej. W skrzynce naciśnij czerwony i zielony przycisk a następnie przełącz dźwignię, aby uwolnić pieski. Naciśnij czerwony i niebieski + dźwignia, aby wyłączyć produkcję. Idź w lewo i kliknij w pieski, aby je wypuścić na wolność. Wyjdź na korytarz, drabinką w dół i do pokoju. Tam otwórz bramkę, przełącz dźwignię, i otwórz małą bramkę fok. Idź w prawo do pokoju sypialni. Tam użyj łomu na metalowych beczkach. Wskocz do baseniku z foką. Wyjdź do pokoju z płomieniami, w dół i wyjdź z domku.
Mieszkanie Daj pieniądze ochroniarzowi. Wejdź do mieszkania używając klucza. Użyj komputera. Kliknij w ikonkę perfum. Przeciągnij ikonkę Morska Piana (nowość) do Xotica po prawej. Kliknij w ikonkę skrzyni. Przeciągnij naszyjnik Thetys do X. Kliknij w ikonkę kijów golfowych. Przeciągnij lornetkę do X. Przeciągnij kije bilardowe do X. Wpisz jakikolwiek login i hasło i naciśnij OK. Kliknij w ikonkę papieru. O obydwu polach wpisz "order" i naciśnij enter. Kliknij w oferta specjalna a następnie "zamów" 4x. Kiedy usłyszysz pukanie otwórz drzwi i porozmawiaj z Shickadance, zapłać mu. Otwórz drzwi przy następnym pukaniu a przeniesiesz się do Bawarii.
Bawaria Otwórz haczyk na oknie po lewej. Weź kartę dostępu z ziemi. Przyjdzie Phatteus idź za nim. W następnym ekranie przejdź do laboratorium (prawy dolny róg ekranu). Idź dalej, podążaj za Phatteusem aż na scenę. Tam zobacz zwierzęta w klatkach. Po dyskusji na scenie wylądujesz w pokoju. Spróbuj wyjść przez drzwi. Wyjdź przez okno po lewej. Na gzymsie idź całkiem w lewo i użyj winorośli, aby wejść na dach do satelity. Użyj koordynat na satelicie (Ace musi przekręcić antenę). Wróć w dół, w prawo obok okna i winoroślą w dół. Na gzymsie piętro niżej idź całkiem w lewo i do okna - jesteś w początkowym pokoju. Wyjdź drzwiami. W holu schodami w dół, pociągnij siekierę zbroi i wejdź do sekretnego przejścia. Jesteś w pokoju komunikacyjnym. Kliknij w panel 2x (w prawym górnym rogu ekranu). Kolejna łamigłówka. Kreska musi mieć taki sam kolor jak kropka lub połówka kropki połączona z tą kreską. Oto schemat przejścia:
Po rozwiązaniu zagadki użyj karty dostępu na panelu przy drzwiach do laboratorium. Zostaniesz schwytany. Kiedy leżysz na stole spójrz na lusterko na stole z narzędziami. Idź w dół. Następnie całkiem w prawo do sceny, przejdź na scenę. Użyj zbroi i wejdź ponownie na scenę. W czasie walki z Vanellą porozmawiaj ze swoją małpką i powiedz: Bądź miły dla Spike'a. Kliknij w lewy worek piasku nad sceną dwukrotnie, aby spadł i oszołomił kobietę. Szybko użyj armaty. Przełącz dźwignię, aby uwolnić zwierzęta. Kiedy Phatteus zacznie do ciebie strzelać schowaj się całkiem za filarem i używaj klawisza Enter, aby denerwować Phatteusa - tym samym trafia on w kolumnę. Po zburzeniu jednej z kolumn powtórz to na drugiej. KONIEC
Autor solucji: adam
|
|
|
|
|
|
|
|
Informacje o grze |
|
|
|
|
|
Artykuły |
|
|
|
|
|
Przydatne strony |
|
|
|
|
|
Ostatnie komentarze |
|
Mariia Life is Strange Witam wszystkie miłośniczki makijażu! Chcę podzielić się moim znaleziskiem, a mianowicie sklepem pla... »
dsad Ceville [url=https://robota.ua/]asd[/url]
asd
[asd](https://robota.ua/)
https://robota.ua/... »
mads943 UFOs [URL="https://vagar.pl/wagi-hakowe/"]https://vagar.pl/wagi-hakowe/[/URL]... »
mads943 UFOs https://vagar.pl/wagi-hakowe/... »
mads943 UFOs Cześć wszystkim, sklep internetowy Vagar zapewnił kompleksową ofertę gdzie kupic wage elektroniczna ... »
rosyjski debil A Trip to Yugoslavia ta jest dobra gra :-)... »
Fajna gierka:) UFOs To była pierwsza gra w którą zagrałam z moim bratem na naszym nowiutkim komputerze...:)Przepiękne,ma... »
wolf666 Syberia nie ma potrzeby tam iść...... »
Remy Gemini Rue Adam z 2014 roku, zastanów się co Ty w ogóle chłopie piszesz! ... »
2020 gra UFOs Czy istnieje możliwość pobrania pełnej wersji tej gry z tej strony?... »
|
|
|
|
|
|
|
SZUKAJ |
|
|
Wpisz nazwę gry lub część wyrazu np. Sybe
|
|
|
|
|
Emulatory |
|
Emulator starszych gier przygodowych dostępny pod różne platformy... [czytaj]
Emulator systemu operacyjnego DOS dostępny pod różne platformy... [czytaj]
Emulator komputera PC, na którym zainstalować można inny system.... [czytaj]
Emulator komputera Amiga, na który również powstało sporo przygodówek.... [czytaj] |
|
|
|
|
Losowe ekrany |
|
|
Lucius
|
Anna's Quest
|
King's Quest I
|
Memento Mori:the Secret of Eternal Life
|
Agatha Christie: Murder on the Orient Express
|
Secret Files 3: The Archimedes Code
|
1Heart
|
DreamWeb
|
1954: Alcatraz
|
Broken Sword 2: The Smoking Mirror
|
The Wolf Among Us
|
Life is Strange
|
Kod Da Vinci
|
Deponia 3: Goodbye Deponia
|
UFOs
|
|
|
|
|
|