|
|
|
Ostatnio dodane gry |
|
|
|
|
|
|
|
Solucja, przewodnik |
|
|
Blade Runner Wersja do druku
Poniższa solucja została sprawdzona przeze mnie (grałem wg własnej solucji) i wszystko działa poprawnie.
Po rozpoczęciu gry naciśnij ESC i daj "Load game" - wybierz EASY. W ten sposób zręcznościowe elementy gry będą znacznie łatwiejsze.
W opcjach przy CONVERSATION CHOICES ustaw znak zapytania.
Jeśli po animacji z dwugłowym gra się wiesza - znaczy to, że masz uszkodzoną kopię piracką.
Jeśli w kanałach postacie będą "migać" znaczy to, że masz uszkodzoną kopię gry.
Po rozpoczęciu gry naciśnij ESC i daj "Load game" - wybierz EASY. W ten sposób zręcznościowe elementy gry będą znacznie łatwiejsze.
Kiedy gra się zacina i staje w miejscu, naciśnięcie ESC czasem powoduje kontynuację gry.
Dwukrotne kliknięcie w obiekt lub lokację powoduje, że detektyw biegnie.
Do inwentarza wchodzisz klikając w detektywa.
AKT 1
Scena zbrodni Porozmawiaj z policjantem. Kliknij w ludzi z lewej, hydrant, kosz, zieloną strzałką w drzwi. Weź chromowany obiekt z ziemi (na środku). Wejdź do środka. Przy twoich nogach znajdziesz łuskę. Porozmawiaj z właścicielem aż otrzymasz od niego list. Kliknij w kamerę pod sufitem, porozmawiaj ponownie z właścicielem, aż da ci CD. Idź w głąb do biurka, weź tam cukierki z biurka, psa i pałeczkę z ziemi, zobacz zdjęcie na ścianie. Wyjdź na zewnątrz, porozmawiaj z policjantem. Jedź do swojego domu.
W domu Kliknij w barek aby nakarmić psa. Kliknij w maszynę na stoliku, aby przeskanować zdjęcia z płyty CD. Na jednym z nich zrób zbliżenie na biurko, a na nim na menu z baru (musisz usłyszeć słowa "give me a hard copy of that, aby uzyskać zdjęcie). Na drugim zdjęciu zbliż się na twarz mężczyzny wchodzącego do sklepu, aby uzyskać kolejną fotografię. Sprawdź dla pewności na liście przedmiotów i wskazówek, czy zdjęcia dwóch zbliżeń się tam pojawiły (ANIMAL MURDER SUSPECT i SUSHI MENU). W następnym pomieszczeniu zobacz czy masz jakieś wiadomości na maszynie na ścianie. W inwentarzu odznacz wszystkie poszlaki jako przeczytane. Kliknij w łóżko, aby pójść spać. Udaj się do kwatery policji wyjeżdżając windą na dach i używając pojazdu.
Kwatera policji Windą zjedź do laboratorium (3), porozmawiaj z laborantem do wyczerpania dialogów. Windą do main frame (2), w hallu kliknij w popielniczkę u dołu ekranu i wejdź w drzwi po lewej - możesz tutaj poćwiczyć strzelanie. Wróć do Windy, na dach i leć do China Town.
China Town Porozmawiaj z człowiekiem w czerwonej kurtce, porozmawiaj z właścicielem baru. Wejdź do kuchni i porozmawiaj z kucharzem (musisz mieć włączony znak zapytania w opcjach w trybie konwersacji). Kiedy kucharz ucieknie - leć za nim 2 ekrany (prawą myszą chowasz i wyciągasz broń). Przy koszu na śmieci daj bezdomnemu pieniądze (yes) i kliknij w śmietnik a znajdziesz numer licencji. Wejdź do drzwi na wprost i rozejrzyj się po budynku. Wróć do pojazdu i leć do kwatery policji.
Kwatera policji Zjedź windą do celi (B) i porozmawiaj z człowiekiem. Windą do mainframe (2) i do pokoju po prawej z komputerami, naciśnij na monitor po prawej, aby zrobić upload. ZAPISZ GRĘ. Leć do swojego mieszkania i na dachu zabij kucharza. Po zabiciu go porozmawiasz z mężczyzną, który się pojawi. Przeszukaj ciało kucharza. Wejdź do swojego mieszkania, nakarm psa, sprawdź wiadomości i TV obok balkonu. Idź spać.
AKT 1
Tyrell Leć do Tyrell. Strażnik da ci kolejny CD. Idź do windy po prawej. Na górze weź ważkę z ziemi, broszurę z ziemi, naciskaj kolorowe kropki na jednym z monitorów, aż będziesz mówił "nothing".
Kwatera policji Jedź na piętro 2 i wejdź w prawo do komputerów, naciśnij centralny ekran. Przeskanuj kolejny CD, zrób 3 zbliżenia: 1. Na obrożę pieska - Rikki. 2. Na twarz zabójcy z dredami. 3. Na plastikową skrzynkę z dostawą jedzenia. Zrób upload po prawej, przejrzyj wszystkie wskazówki w inwentarzu.
Tyrell Użyj windy. Wejdź do komory. Porozmawiaj z fotografem, zabierz pudełko z jedzeniem z ziemi, z ciała zabierz linkę, zobacz szczątki psa. Wyjdź i porozmawiaj ze strażnikiem na dole.
Kwatera policji Jedź na piętro 1 i idź w dół porozmawiać z szefem. Jeśli go nie ma, jedź do Tyrell i porozmawiaj ze strażnikiem i wróć do szefa. Jeśli go dalej nie ma - wchodź i wychodź aż się pojawi. Porozmawiaj z nim, a umówi cię na spotkanie. Weź ulotkę jeśli jej nie wziąłeś.
Tyrell Porozmawiasz automatycznie z Rachael.
Mieszkanie Sprawdź wiadomości, TV, nakarm psa. Sprawdź nowe wskazówki w inwentarzu.
Animoid Row Poleć do Animoid Row. Porozmawiaj ze sprzedawcą ryb zaraz przy twoim pojeździe. Idź w górę, porozmawiaj ze sprzedawcą węży aż do wyczerpania dialogów. Porozmawiaj z kobietą w budce, kup od niej bransoletkę. Idź w lewo i wejdź do Bullet Bob's. Porozmawiaj z nim, kup u niego amunicję. Zrób mu test (w teście naciśnij czerwoną lampkę a potem kolejno guziki 1, 2, 3 po prawej). Wyjdź ze sklepu i wejdź w drzwi po lewej (hawkers), porozmawiaj z kobietą. Idź w dół, porozmawiaj z barmanem, wypij drinka. Idź w prawo i porozmawiaj z facetem stojącym obok przejścia z diamentem (jeśli go nie ma wyjdź i wejdź). Porozmawiaj z nim ponownie, aż zrobi ci zdjęcie - jeśli odejdzie pochodź trochę, albo czekaj aż znowu tu przyjdzie. Po zrobieniu zdjęcia weź aparat i wejdź w prawo, użyj broni, aby otworzyć drzwi z siatki, zejdź w dół. Zbadaj broń u dołu ekranu, przejdź w prawo i drabiną w górę, aby wyjść na ulicę.
Kwatera policji Jeśli nie wziąłeś kartki z biura szefa na 1 piętrze - zrób to teraz. Jedź na piętro 2 i tam w lewo na strzelnicę, zobacz pudełko na ziemi i porozmawiaj z facetem, a dostaniesz formularz. Sprawdź wskazówki w inwentarzu.
DNA Row ZAPISZ GRĘ!!! Idź w lewo i wejdź do Dermo Design. Szybko odstrzel łańcuch z uwięzionego mężczyzny i uciekaj w lewo. Na zewnątrz klikaj wiele razy szybko w samym prawym dolnym rogu, aby tam pobiec unikając eksplozji. Po eksplozji porozmawiaj z umierającym mężczyzną i policjantem, wejdź do środka obejrzeć zniszczenia. Wyjdź, idź w górę schodkami po lewej. W figurze z czerwoną wstęgą znajdziesz list. Na prawo od figury odsłuchaj wiadomości na sekretarce. Wyjdź na ulicę, przejdź w prawo i wejdź do zielonego budynku. Porozmawiaj z Eskimosem o wszystkim. Wyjdź i idź w przejście po lewej, tam w uliczce wejdź do hotelu. Idź w dół i w prawo na schody. Na piętrze z chodzącymi zabawkami znajdź pokój z komputerami. Kliknij w listwę zasilającą na ziemi i weź wydruk z biurka. Znajdź łazienkę, a w niej wejdź drabiną do góry. Idź do przodu, rozbij szybki w szafce i wejdź po niej w górę.
AKT 3
Hotel Po lewej stronie okna jest miejsce z zieloną strzałką - kliknij w nie, aby się uwolnić. Weź ser spod krzesła. Weź lalkę i monetę na zbliżeniu, weź papierek na prawo od lalki. Zejdź na dół, porozmawiaj z facetem przy recepcji, sprawdź pokój na wprost z czerwonym neonem. Wyjdź przed hotel, kliknij w auto. Weź z auta papierową torbę.
Kwatera policji Idź zrobić upload i użyj środkowego komputera do skanowania zdjęć. Na zdjęciu z Moonbus musisz zrobić 4 zbliżenia: -faceta w centrum, -siebie po prawej -faceta z dredami przy silniku po lewej, -pomarańczowego obiektu z prawej krawędzi. Zdjęcie gdzie błyśnięto ci flashem w oczy: -zbliżenie na twarz kobiety w czarnym obcisłym ubraniu (może jej nie być). Zdjęcie z baru: -zbliżenie mężczyzny stojącego przy barze, -zbliżenie kamery nad półkami. Jedź windą do więzienia (B) i porozmawiaj z dwoma mężczyznami w celach - najpierw z tym po prawej.
Mieszkanie Nakarm psa, sprawdź wiadomości i TV, prześpij się.
Animoid Row Porozmawiaj z kobietą w budce sprzedającą ważki - da ci informacje.
Nightclub Row Wejdź do klubu po lewej, porozmawiaj z facetem przy scenie. Spróbuj wejść do budek po lewek. Wyjdź, wejdź do klubu po prawej. Porozmawiaj z mężczyzną w czerwonej marynarce. Kiedy ucieknie wyjdź z klubu i puść go wolno (let go) - jeśli będzie do ciebie strzelał na ulicy to użyj pistoletu, a ucieknie - raczej go nie zabijaj.
China Bar Idź do baru w chińskiej dzielnicy i porozmawiaj z barmanem, a da ci dysk. W domu sprawdź zdjęcie z baru, a odkryjesz 2 zdjęcia: - po prawej jest facet z aparatem - pod czerwonym neonem-kółkiem jest 2 facetów.
Hysteria Hall Wejdź do "used cars: i porozmawiaj z mężczyzną na wózku. Wejdź na schody w prawym dolnym rogu i porozglądaj się na dachu. Wyjdź na ulicę i porozmawiaj ze starym mężczyzną przy grillu. Wejdź do Hysteria Hall i porozmawiaj z dziewczynką z różowymi włosami (może jej nie być) - nie rób jej voight-kampff - puść ją.
Animoid Row Porozmawiaj z Mama Isabel sprzedającą fast food.
Mieszkanie Pies, wiadomości, TV, spanie, inwentarz.
China Town Idź w dół i w prawo, wejdź do Yukon Hotel. Porozmawiaj z recepcjonistą. Wejdź do pokoju z neonem, z szafki zabierz oznakę, a z wanny zabierz łuskę.
DNA Row Idź w górę i w prawo, wejdź do The Bradbury, wejdź na piętro i porozmawiaj z Sebastianem, aż każe ci wyjść.
Nightclub Row Wejdź do klubu po lewej i spróbuj porozmawiać z tancerką na scenie - stój tam i rozmawiaj z nią aż ochroniarz podejdzie do ciebie (jeśli nie to porozmawiaj z nim i znowu z tancerką). Szybko leć do siedzenia po lewej a przeniesie cię do drugiej części klubu. Tam porozmawiaj z mężczyzną w czerwonym stroju. Po wyczerpaniu dialogów poczekaj aż zacznie się show. Idź w lewo, gdzie tańczy kobieta-ważka i poczekaj na koniec show. Kiedy skończy idź w lewo do piwnicy i dalej do przebieralni, tam porozmawiaj z kobietą, aż cię aresztują. Po uwolnieniu idź 2 razy w prawo na ulicę. Po ponownym znalezieniu się w klubie wejdź w górę na balkon. ZAPISZ GRĘ. Wyciągnij broń i wejdź w prawo. Strzel przy czerwonym kursorze, idź po drabinie w górę. Strzel na czerwonym kursorze i zabij kobietę.
AKT 4
Metro i kanały Idź w lewo 2 razy. W pomieszczeniu z krzesłem idź w górę. Na skrzyżowaniu z kwasem użyj dźwigni i idź w prawo, spotkasz tam Lucy. Zrób jej test VK. Odkryjesz, że jest człowiekiem. Wróć do skrzyżowania i idź w lewo-dół, potem dalej w lewo, do budynku i do swojego mieszkania. Tam porozmawiasz z mężczyzną i znajdziesz się z powrotem w windzie, zjedź na dół. Wejdź do kanału i idź do skrzyżowania, idź w lewo do okrągłego wyjścia. Następnie w prawo i do żółtej windy. Bezdomnego pijaka zapytaj: OTHERS, FAT MAN, i kliknij w niego jeszcze raz, aż zaśnie. Wróć do skrzyżowania i w prawo, tam gdzie była Lucy. Lewo, góra, idź do China Bar i kliknij w barmana a dostaniesz alkohol. Wróć do bezdomnego. Kliknij w niego i zapytaj o kolejną rzecz. Idź w prawo do kładki. ZAPISZ GRĘ. Przejdź w prawo i kiedy pojawi się szczur szybko wróć na lewą stronę kładki i zastrzel szczura. Wróć w lewo, idź ponownie w prawo do kładki i przebiegnij ją. W następnym pomieszczeniu porozmawiaj z dwugłowym o wszystkim. Wyjdź drzwiami pod dużą lampą. ZAPISZ GRĘ. Drabiną do góry. Następnie małą drabinką w górę i przed strażnikiem szybko do windy. U Tyrella weź DNA ze stołu i wróć szybko do bliźniaków tą samą drogą. Daj bliźniakom DNA. W pokoju bliźniaków wyjdź schodami z tyłu. W pokoju z figurami zadzwoń do Gazza używając konsoli po prawej. Wróć do pomieszczenia z pijakiem. ZAPISZ GRĘ. Idź w lewo do metalowej kratki. Tam porozmawiasz z Gazzo, kiedy odzyskasz kursor zabij go. Wróć w lewo, windą w górę, do skrzyżowania, w lewo-dół i do swojego mieszkania.
Mieszkanie, kanały Odbierz telefon, zjedź windą na dół. Przed budynkiem wejdź do kanału i raz w prawo. ZAPISZ GRĘ. Masz teraz do wyboru zakończenie A i B.
Zakończenie A: Idź schodami w prawo, na skrzyżowaniu idź w górę, przez krzesło do tunelu z pociągiem. Tam idź w górę. Przy dwóch samochodach idź dziurą w lewo i krętymi schodami w górę. ZAPISZ GRĘ. Wyjdź na zewnątrz i porozmawiaj z Lucy. Kiedy wyjdziecie z nią na dach i odzyskasz kursor szybko zabij policjantkę zanim zabije ona Lucy. Spróbuj użyć samochodu, ale nie działa. Zejdź na dół, kliknij w panel po lewej. Kiedy auto wpadnie do dziury zejdź w dół używając schodów tuż przy wyjściu z budynku. Następnie idź w dół drabinką po lewej i do samochodu.
Zakończenia B: Idź w górę 2 razy. W następnym ekranie zabij szczury. Idź dalej aż natkniesz się na policjantkę - zabij ją. Idź na północ do moonbusa, porozmawiaj z kimś na zewnątrz. ZAPISZ GRĘ.
Teraz znowu 2 wersje do wyboru:
1. Zabij mężczyznę przed moon busem, wejdź do środka, porozmawiaj, zabij kolejnego mężczyznę, wyjdź. 2. Wróć do zabitej policjantki. Tam po lewej obok świateł weź źródło zasilania, wróć do moonbusa, porozmawiaj z mężczyzną 2 razy.
KONIEC
Autor solucji: adam
|
|
|
|
|
|
|
|
Informacje o grze |
|
|
|
|
|
Artykuły |
|
|
|
|
|
Przydatne strony |
|
|
|
|
|
Ostatnie komentarze |
|
Mariia Life is Strange Witam wszystkie miłośniczki makijażu! Chcę podzielić się moim znaleziskiem, a mianowicie sklepem pla... »
dsad Ceville [url=https://robota.ua/]asd[/url]
asd
[asd](https://robota.ua/)
https://robota.ua/... »
mads943 UFOs [URL="https://vagar.pl/wagi-hakowe/"]https://vagar.pl/wagi-hakowe/[/URL]... »
mads943 UFOs https://vagar.pl/wagi-hakowe/... »
mads943 UFOs Cześć wszystkim, sklep internetowy Vagar zapewnił kompleksową ofertę gdzie kupic wage elektroniczna ... »
rosyjski debil A Trip to Yugoslavia ta jest dobra gra :-)... »
Fajna gierka:) UFOs To była pierwsza gra w którą zagrałam z moim bratem na naszym nowiutkim komputerze...:)Przepiękne,ma... »
wolf666 Syberia nie ma potrzeby tam iść...... »
Remy Gemini Rue Adam z 2014 roku, zastanów się co Ty w ogóle chłopie piszesz! ... »
2020 gra UFOs Czy istnieje możliwość pobrania pełnej wersji tej gry z tej strony?... »
|
|
|
|
|
|
|
SZUKAJ |
|
|
Wpisz nazwę gry lub część wyrazu np. Sybe
|
|
|
|
|
Emulatory |
|
Emulator starszych gier przygodowych dostępny pod różne platformy... [czytaj]
Emulator systemu operacyjnego DOS dostępny pod różne platformy... [czytaj]
Emulator komputera PC, na którym zainstalować można inny system.... [czytaj]
Emulator komputera Amiga, na który również powstało sporo przygodówek.... [czytaj] |
|
|
|
|
Losowe ekrany |
|
|
Syberia
|
The Inner World
|
The Dark Eye: Chains of Satinav
|
Chłopaki nie płaczą
|
Undercover Missions: Operation Kursk K-141
|
Teenagent
|
Ace Ventura
|
Sherlock Holmes vs. Jack the Ripper
|
Monkey Island 2: LeChuck's Revenge
|
Randal's Monday
|
Monkey Island 2: LeChuck's Revenge
|
Sherlock Holmes: Crimes and Punishments
|
Leisure Suit Larry 1: In the Land of the Lounge Lizards
|
Hopkins FBI
|
Samorost
|
|
|
|
|
|