|
|
|
Ostatnio dodane gry |
|
|
|
|
|
|
|
Solucja, przewodnik |
|
|
Botanicula Wersja do druku
Poniższa solucja została sprawdzona i wszystko działa poprawnie.
Gra po zainstalowaniu nie wymaga płyty w napędzie.
Trzy pióra Kliknij w 7 pączków na drzewie. Duża kreatura zablokuje Ci drogę, musisz odzyskać jej 3 piórka. Idź w górę. Po prawej na dole klikaj w czarnego pajączka aż ukaże się dynia, kliknij w nią 2x, a uzyskasz pierwszą kartę. Po lewej kliknij w patyczki rosnące w dół aż zakwitną. Klikaj w te same patyczki w środku ekranu. Kliknij w zielonego owada za liściem aż odpadnie. Idź w lewo. Kliknij w patyczki rosnące w dół (4 sztuki). Kliknij w liść u góry, kliknij w pajączka, pojedź myszką w dół, kliknij w balonik. Idź w lewo. Przy potworach kliknij w piórko, aby je zabrać, wybierz patyczka do tej misji. Idź w prawo i w górę. Kliknij w pomarańczowy pączek uwalniając muszkę. Wyjdź w dół, następnie wróć tutaj, aby uzyskać kartę do kolekcji. Idź w dół i w prawo do skrzyżowania. Idź w górę. Kliknij w 6 nasion, aby uzyskać kolejną kartę. Wróć w dół i idź w prawo-góra. Kontynuuj w prawo. Na czubku drzewa kliknij w brązowy listek 4 razy - piórko spadnie w dół. Przy dziurze użyj swojej postaci - cebulki, wypadnie muszla. Kliknij w muszlę - uzyskasz kolejne piórko. Kliknij w muszlę kolejne 4 razy - następna karta. Idź w prawo. Kliknij w ostatnie piórko. Idź 2x w lewo i w dół do stworzenia z piórami. Jak tylko oddasz mu pióra nie będziesz mógł już wrócić. Oddaj kreaturze pióra.
Pięć kluczy Idź w dół. Automatycznie zobaczysz animację z grzybkami i uzyskasz kartę. Idź w lewo. Porozmawiaj z orzeszkiem. Idź w lewo. Kliknij w ul po lewej, osa zrzuci nasionko, kliknij w nie. Teraz możesz iść w górę-lewo. Przy pomocy kursora myszy wypchnij czerwoną kulkę przez gejzery - pierwszy, drugi i czwarty, aby zrzucić klucz na dół. Zabierz klucz. Wróć w prawo i idź w lewo-dół. Pająk przerzuci cię w prawo. Kliknij w listek na środku i pociągnij go w górę - uzyskasz mapę w inwentarzu. Idź w prawo-góra. Kliknij 3x w dzięcioła. Kliknij w listek na środku. Idź w prawo, a następnie w lewo-dół. Kliknij w czarnego ptaszka i przytrzymaj myszkę, aż zacznie śpiewać (i błyskać oczami). Pojawią się kolejne ptaszki - z nimi zrób to samo. W sumie ptaszków będzie 7 - każdy musi śpiewać (wyć), jeśli któryś przestanie uaktywnij go ponownie. Kiedy wszystkie śpiewają równocześnie pojawi się duży ptak. Wejdź do niego. Kliknij w zielone stworzenie, kliknij w klucz wybierając największe swoje nasionko. Następnie kliknij we wszystkie swoje pozostałe nasionka, aby pomóc mu ciągnąć. Zabierz klucz. Idź w dół. Kliknij w czarny grzybek - usłyszysz historyjkę. Idź w górę i w prawo. Idź w prawo (ekran z kryształem). Idź w dół. Kliknij wielokrotnie w czerwonego robaczka, aż odleci z innymi. Wróć w górę i idź w prawo. Kliknij w małego robaka, aby przepędził grającą maszynę. Idź w prawo. Kliknij w czerwony kolec i pociągnij go w dół, aby wystrzelić robaczka. Weź klucz. Kliknij w zielonego robaczka po prawej. Idź w lewo 3x. Idź w górę, idź w prawo (ekran z trąbką). Myszką zagoń jedno czerwone stworzonko do trąbki (najlepiej podjedź kursorem pod stworzenie i szybko przejedź w górę - wtedy stworzonko wyskakuje w górę - to jedyny sposób). Idź w górę. Kliknij w robaka-patyczaka 4x. Kliknij w dziuplę u góry. Idź w górę. Kliknij w brązowe jajko u góry. Idź w dół gdzie poleciał biały owad. Kliknij w niego i podążaj za nim w prawo. Kliknij w białego owada, zniesie 3 brązowe jajka, kliknij w nie, a otrzymasz klucz. Idź w lewo i w dół - wrócisz do trąbki. Idź w prawo. Nie bierz klucza! Idź w prawo - przegoni cię kreatura i dostaniesz kartę. Teraz weź klucz. W wodzie użyj swojej postaci patyczka - kilka prób z klikaniem, a otrzymasz klucz. Po powrocie do planszy z żołędziami kliknij w zamek, aby go otworzyć (musisz być na dolnej gałęzi).
Pięć życzeń Kliknij w lampę - pojawi się Dżin. Czterech spośród twoich bohaterów będzie miało życzenia. Kliknij w grzybka. Przy karuzeli zakręć korbką, aż karuzela zacznie się kręcić, następnie kliknij w trąbkę. Kliknij w nasionko, które chce zobaczyć gwiazdy. Kliknij 2x w zielone nasionko. Przy księżycu kliknij w statek kosmiczny. Teraz wybierz patyczka. Pociągnij za sznurek i kliknij w prezent. Teraz wybierz piórko. Kliknij w białą kulkę po lewej. Kliknij w: usta różowego muzyka, jego dudy, jojo i harmonijkę, trąbkę żółtego muzyka, perkusję i banjo. Pociągnij dźwignię kiedy się pojawi. Wybierz ostatniego bohatera. Kliknij w sznurek.
Troje dzieci Kliknij w zieloną fasolkę po lewej i przeciągnij do zielonego robaka. Idź w prawo, zobaczysz scenkę. Idź w górę. Na skrzyżowaniu idź w lewo. Potrząśnij dmuchawcem aż wszystkie nasionka spadną. Weź z niego zieloną kulkę. Wróć w prawo. Idź w górę. Idź w prawo. Idź w dół. Daj zieloną kulkę z inwentarza gąsienicy. W następnym ekranie dostaniesz misję - odzyskać dzieci brązowej kulki. Idź w prawo. Kliknij w pszczołę po prawej, kiedy wyląduje kliknij w nią ponownie. Zaraz po drugim kliknięciu pszczoły kliknij w listek pod gruszką, aby otrzymać kartę. Kliknij w wiszące kuleczki po lewej od gruszki (karta). Idź w prawo. Kliknij w wędkarza. Idź w dół. Kliknij w żabkę w baseniku 4x. Następnie kliknij we wszystkie 4 żabki, które się pojawią - zobacz jak śpiewają a otrzymasz kartę. Idź w lewo-górę. Kliknij w dziecko kraba - przegoni cię. Wróć do ekranu z krabem - spadniecie z gałęzi. Przed Tobą trudne zadanie. Musisz tak przesuwać rośliny-kieliszki, aby woda pryskała w dół na wszystkie kolce wystające z gałęzi. Poniżej obrazek przedstawiający wszystkie wyrośnięte już z ziemi kolce.
Po poprawnym wykonaniu zadania na środku pojawi się potworek. Kliknij w niego a zapali on lampki. Idź w lewo. Kliknij w małego robaczka-gąsienicę i przeciągnij myszką na Twoje postacie. Robaczek powinien znaleźć się w inwentarzu na górnym pasku gry. Idź 2x w prawo. Kliknij w małego stworka po prawej i uratuj go postacią grzybkiem. Wróć w lewo a automatycznie podążysz za dzieckiem w górę. Idź w prawo. Daj wędkarzowi robaczka. Kiedy wyłowi dziecko kraba zabierz je i poczekaj aż wędkarz odpłynie na rybie. Idź w górę, a następnie przy gruszce znowu w górę. Klikaj w 3 gruszki, aż pojawi się ważka. Idź w prawo-góra. Skacze tu wiewiórka. Klikaj w listki za którymi się chowa, aż wiewiórka wpadnie do dziupli. W dziupli kliknij dwukrotnie w oko-peryskop. Idź w prawo. Użyj kraba z inwentarza na pająku. Idź w prawo. Klikaj i pociągaj w górę owieczki, aż wszystkie wypadną. Uratuj kolejne dziecko. Idź 2x w lewo do ekranu z wiewiórką. Idź w lewo-dół, idź w lewo. Klikaj na przemian w listki i w robaka, który zieloną cieczą nakarmi ślimaka i ten odejdzie. Idź w prawo i poczekaj na ślimaka. Przytrzymuj maksymalnie LPM na ślimaku i wypuszczaj bańki. Klikaj w bańki, aby przestraszyć nietoperza. Nietoperza można pociągać w dół. U góry na gałęzi pojawi się robaczek. Przestrasz nietoperza jeszcze raz aby robak spadł. Zabierz robaka. Idź w prawo a następnie góra-lewo do ekranu z gruszkami i ważką. Teraz idź lewo-góra. Pociągnij pająka w dół. Kiedy urwie mu się noga zaczep ją o gałąź, abyście mogli przejść po linie-pająku. Po drodze daj robaka z inwentarza chrabąszczowi. Idź w lewo-góra. Przy świnkach wskocz na górną gałąź, kliknij w nią, aby żołędzie spadły. Kiedy świnki będą jadły wskocz na grzbiet maciory, a uratujesz kolejne dziecko. Idź w lewo. Kliknij w czarnego grzyba, aby wysłuchać historii. Idź 3x w prawo, przy ważce w dół. Teraz w lewo do mamy dzieci i kliknij w nią.
Czternaście kurcząt Idź w dół do mapy. Mamy tutaj pomieszczenia rozmieszczone na mapie:
Idź do pomieszczenia A. Kliknij 2x w dolną trąbkę, następnie: - jeżeli część zmieni kolor na czerwony, kliknij środkową trąbkę, aby otrzymać kurczaka - jeżeli część zmieni kolor na zielony, kliknij górną trąbkę, aby otrzymać żabę - jeżeli część zmieni kolor na niebieski, kliknij dolną trąbkę, aby otrzymać ślimaka Zabierz kurczaka i wyjdź.
Idź do pomieszczenia B: Naciśnij wszystkie kupki ziemi. Po wyrośnięciu owoców kliknij w górny-prawy owoc, potem w górny lewy. Kliknij na małego krasnala. Kiedy wyląduje kliknij ponownie i zabierz kwiat.
Idź do pomieszczenia C: Porozmawiaj z bulwiastym chłopkiem, daj mu kwiat z inwentarza - otrzymasz kolejnego kurczaka. W prawym górnym rogu potrząśnij obrazem konika morskiego i zabierz monetę, która wypadnie.
Idź do pomieszczenia D: Kliknij w chłopka, którzy przychodzi z orzechami, zabierz z ziemi orzech, który mu wypadnie. Kliknij w pieprz za kucharzem. Swoją postacią piórkiem podleć nad dużą bulwę po prawej i potrząśnij myszką w górę i w dół, aby posypać go pieprzem. Zrobi się zamieszanie, a ty korzystając z niego zabierasz kurczaka.
Idź do pomieszczenia E: Klikaj na każdą ze swoich postaci, a przeniesie cię do pięciu różnych gier. W jednej z nich znajdziesz kurczaka. Po każdej grze dobudź swojego bohatera.
Idź do pomieszczenia F: Kliknij w szamana 3x. Chce on jajko. Wyjdź do mapy i idź w lewo. Spróbuj zabrać jajko, jeden z was zostanie porwany. Idź w dół. Wyciągnij korek z dołu gniazda i wejdź do niego. W środku jest labirynt - musisz przynajmniej raz źle skręcić do larwy, aby otrzymać kartę. Dotrzyj do swojego bohatera na środku i kliknij w niego kilkukrotnie, aby się uwolnić i otrzymać jajko. Pod tym adresem pomocna mapka: mapka. Wróć do szamana i daj mu jajko, a otrzymasz inne jajko - zabierz je oczywiście.
Idź do pomieszczenia G: Z szafki po lewej weź żarówkę i użyj na górnej lampie. Kiedy zrobi się ciemno zabierz kurczaka.
Idź do pomieszczenia H: Użyj żarówki z inwentarza na lampie, aby zrobiło się jasno. Kiedy kurczak zacznie biegać pociągnij linę kiedy będzie on na środku i puść, aby wbił się w sufit - wtedy go bierzesz. Jajko szamana użyj na gnieździe po lewej, a otrzymasz kolejnego kurczaka. W gnieździe po prawej znajdziesz monetę.
Idź do pomieszczenia I: Otwórz szufladę i zabierz kolejną monetę. Otwórz piecyk po lewej. Daj bulwie orzech z inwentarza a w zamian otrzymasz kurczaka. Aby otrzymać kartę musisz w tym pomieszczeniu znaleźć 4 czarne kreatury.
Idź do pomieszczenia J: Jeśli nie masz jeszcze trzech monet tutaj znajdziesz kolejną. Wrzuć 3 monety do slotu. Zabierz kurczaka i wyjdź. Wejdź tu ponownie. Rozhuśtaj bociana a następnie kliknij w jego dziób, aby złapał żabę - otrzymasz kartę.
Idź do pomieszczenia K: Wyciągnij korek. Kurczak jest w różowym parasolu. Z szafy po lewej weź żółtego potworka. Pomarańczowy balon przeciągnij nad sprężynę i naciśnij ją - otrzymasz kolejną kartę.
Idź do pomieszczenia L: Użyj żółtej kreatury z inwentarza na kurczaku, aby go otrzymać.
Idź do pomieszczenia M: Przełącz dźwignię, aby obudzić Frankensteina. Kliknij we wszystkie 5 liczników, z których wyskakują kukułki - dla karty. Kliknij szybko we wszystkie 5 trąbek - dla karty.
Idź do pomieszczenia N: Kliknij w katarynkę 3x i kiedy wyskoczy kurczak zabierz go. Klikaj jeszcze tak długo, aż dostaniesz kartę.
Idź do pomieszczenia O: Kliknij w gracza i rozegraj z nim mecz. Do gry wybierz grzybka. Musisz odbijać piłkę i zdobyć 3 punkty - wtedy zabierasz kurczaka.
Idź do pomieszczenia P: Kliknij w igloo po prawej. Kliknij w zbiornik śniegu u góry 2x. Kliknij w igloo ponownie - sanki uderzą w bałwana, a Ty zabierasz kurczaka. Poklikaj jeszcze w igloo aż wyjdzie gruby pingwin :) Masz już komplet kurczaków, wróć na górę.
Osiem błękitnych oczu W systemie korytarzy będziemy podążali za różnymi symbolami, aby ułatwić nawigację. Idź w prawo. Poklikaj w grzybki, aby otrzymać kartę. Idź w lewo - w tym pomieszczeniu docelowo musisz zdobyć obiekt znajdujący się u góry. Kliknij w niebieski kwiat na ziemi - pojawi się pierwsze oko. Idź 2x w prawo. Kliknij w dziecko - poczekaj aż mama wróci z pokarmem. Przejedź kursorem po wszystkich włoskach u sufitu aby otrzymać kartę. Idź w prawo. Przegoń jelenia dookoła planszy - otrzymasz kartę. Porozmawiaj z czarnym stworkiem. Idź w górę. Kliknij w biały grzybek, aby otrzymać kartę. Idź w lewo. Przyciągnij wszystkie kolorowe kule do środka mózgu. Pociągnij najcięższego bohatera na maksymalną odległość i puść, aby rozbił mózg. Kliknij w żółtą planetę 11 razy, aby otrzymać błękitną kulkę. Klikaj we wszystkie planety tak długo, aż otrzymasz kartę. Idź w lewo. Tutaj nieco cięższa część. Chwyć gwiazdkę po lewej i wyprowadź ja z labiryntu. Robak będzie cię ścigał. Musisz być bardzo precyzyjny, bo gwiazdka zaczepia się o ściany - wtedy musisz podjechać po nią kursorem, aby się odczepiła i kontynuować. Wyjdź w prawo i kierując się symbolem baloników wróć do komnaty z czarnym potworkiem. Umieść gwiazdkę w czarnej dziurze na środku. Kliknij kilka razy w zielonego potworka aż otrzymasz kartę. Zabierz kolejną błękitną kulkę oraz piłkę po lewej. Idź w lewo-dół. Zapal 3 lampy aby otrzymać kartę. Idź w prawo-dół i tam kliknij w potworka - potrzebujesz trąbki. Wróć do skrzyżowania. Idź w lewo-dół. Kliknij kolejno we wszystkie 5 kulek. Najlepsza kolejność klikania to: lewy-górny, prawy-górny, lewy-dolny, prawy, dolny. Kiedy Twoje wszystkie postacie skaczą kliknij jeszcze raz a otrzymasz kartę. Idź w prawy-dół. Kliknij w mnicha, a pokażą się 4 symbole. Wróć do pomieszczenia gdzie skakałeś po kulkach. Idź w lewo-dół (symbol wody). Kliknij w żółty obiekt i wróć do skrzyżowania. Idź w lewo (symbol żarówka). Idź w lewo-góra (symbol nieskończoności). Na "rondzie" idź w górę (przy okazji najeżdżaj myszką na śpiewające potworki, aby uciekały - w końcu otrzymasz ich z nich kartę). Idź dalej w górę lewym przejściem. Oglądaj teatrzyk kilka razy aż otrzymasz kartę. W ostatniej scenie, kiedy pająk leży na stole musisz zabrać kolejną błękitną kulkę. Wyjdź stąd i idź w dół do ronda. Idź 2x w lewo - znajdziesz się w pomieszczeniu o wielu wyjściach. Idź w lewo - tym niższym przejściem (prawie pośrodku). Leży tu wielka gruszka. Pociągnij język stworka i poczekaj aż żółw przejdzie w lewo. Otrzymasz kartę i znajdziesz kolejną błękitną kulkę. Wróć w prawo i idź w dół ekranu przejściem najbardziej z prawej. Wysłuchaj kolejnej opowieści dziadka i wróć do rozgałęzienia. Idź w prawo środkowym przejściem. Weź trąbkę i automatycznie wrócisz w lewo. Na rozgałęzieniu idź centralnie w górę. Następnie w prawo do ronda. Stąd idź w prawo do pomieszczenia z trąbką, ale jesteś u góry. Idź w górę (symbol chmury). Kliknij w kilka grzybków uwalniając małe białe muszki. Musisz odpowiednio wyczekać i kliknąć w żabę, aby zjadła muszkę. Jeśli się uda otrzymasz kolejną błękitną kulkę. Idź w dół (symbol chmury). Tutaj musisz przedostać się na prawą krawędź ekranu. Skacz po chmurach odpowiednio przesuwając robaczki-trampoliny, aż dostaniesz się w prawo. Zabierz kolejną błękitną kulkę. Tutaj musisz poustawiać trampoliny, aby przedostać się do dysku po prawej. Pomocny będzie ten link. Po zabraniu dysku wróć do ekranu z żabą. Idź w górę. Klikaj w robaczki aż otrzymasz kartę. Idź w lewo (jesteś w cyrku). Klikaj na wszystkie stworki, aż zdobędziesz kartę. Użyj piłki plażowej na szarej piłce a zdobędziesz ją. Idź w prawo-dół i porozmawiaj z czerwonym stworkiem - potrzebuje on kasku. Wróć do poprzedniej lokacji i wróć jeszcze raz do robaków. Idź w prawo do góry a znajdziesz się w lokacji startowej ze światłem. Podążaj za symbolem balonów - w prawo, w prawo, w dół symbolem jajka świątecznego, jeszcze 2 razy w dół (jajkami). Daj stworkowi trąbkę. Kliknij w czarnego potwora aby otrzymać kartę. Idź do jedynego możliwego wyjścia po lewej u góry. Teraz po prawej masz 2 możliwości - idź do dolnej. Teraz po prawej masz 3 możliwości - idź do najwyższej i zabierz szybko błękitną kulkę. Teraz po prawej są 3 możliwości - wybierz środkową drogę. Idź w najniższe z możliwych przejść po prawej. Teraz wejdź w najwyższy możliwy tunel po prawej. Spadniecie. Ponów próbę. Idź w najniższe z możliwych przejść po prawej. Teraz wejdź w najwyższy możliwy tunel po prawej. Zabierz dysk i powrócisz automatycznie. Idź w lewy-dół symbolem wody - dwukrotnie. Po dojściu do żółtej łodzi podwodnej użyj na niej szarej kuli i zjedź pod wodę. Najedź kursorem na czarnego potworka - karta. Popłyń 2 ekrany w lewo. Chwyć oko na lince i zaczep je o swoją łódź. Płyń w prawy dolny róg. Teraz w dół. W prawo. W dół. Jesteś na dnie (lina musi być cały czas zaczepiona o Twoją łódź). Odczep linę od swojego statku i przyczep ją do kraba. Zabierz kolejny dysk. Kliknij wszystkie kraby, aby zdobyć kartę. Wróć do góry. Teraz płyń w prawo. Tutaj najedź kursorem na meduzę, aby zdobyć kartę. Płyń w dół. Jeśli jeszcze nie znalazłeś wszystkich błękitnych kulek - tu będzie kolejna. Popłyń w górę, następnie w prawo. Tutaj znowu najedź kursorem na meduzę, aby zdobyć kartę. Płyń w górę, następnie wpłyń do światła po prawej. Kliknij w dynię na ziemi - rozpoczniesz mini grę. Musisz biedronką dobiec pierwszy na metę - wtedy otrzymasz kartę. Po wygranej lub przegranej - kiedy niebieski stworek podskakuje, kliknij w różowy obiekt nad jego głową, a otrzymasz kask - zabierz go. Wróć w dół do wody i popłyń w lewą-górę. Najedź kursorem na czarne pływające liście po kolejną kartę. Płyń w lewo i w górę wychodząc z wody. Wyjdź z tej lokacji po prawej. Idź w górę. Idź 2x w lewo do lokacji z cyrkiem. Kliknij w gong aby ustawić go 2 pozycje od góry. Idź w prawy-dół do lokacji z armatą. Daj czerwonemu chłopkowi kask. Wejdź pod armatę i odpal lont. Jeśli dobrze ustawiłeś gong to uderzy on w niego i zobaczysz przedstawienie cyrkowe i otrzymasz 2 karty. Wyjdź z cyrku prawą-górą. Idź w prawy-dół do lokacji z oczami. Użyj pozostałych 7 błękitnych kulek, a zdobędziesz ostatni dysk. Idź w dół symbolem wody. Idź w prawy-dół do mnicha. Kliknij w mnicha oddając mu dyski.
Pięć energetycznych kul Jesteś w kompletnej ciemności, ale możesz się przenieść w inne lokacje. Idź w górę i kliknij w jamę, aby się do niej dostać. Są tutaj listki z uwięzionymi w nich bohaterami. Kliknij w ten po lewej od Ciebie a następnie szybko białą strzałkę - dostaniesz się do tego listka. Zrób to samo z listkiem powyżej - będziesz teraz w lewym górnym listku. Teraz kliknij w listek po prawej, w którym jest grzybek, ale zamiast dostać się do niego kliknij szybko w górny listek z kulą energii, a uwolnisz ją. Cofniesz się do ciemnej komnaty. Zapisz stan gry. Idź do prawej-górnej jamy. Jest tutaj 7 kwiatów - ponumerujmy od lewej 1-7. Ustawienia nie da się zresetować więc jeśli zostało już zmienione możesz wczytać stan gry. Naciśnij kolejno 1, 3, 4, 5, 1, 7. Wszystkie kwiaty są u dołu - zabierz kulę po prawej. Kolejna jama to ta po prawej. Tutaj naciskaj na swoją kuleczkę aby się naładować i strzelaj do nadlatujących celów - niektóre muszą być uderzone kilka razy. Na ostatnim ekranie kliknij w białą kulę u dołu, zabij ogromnego bossa i weź kolejną kulę energii. Idź do jamy po lewej. Są tutaj 4 odnóża, klikaj w nie kolejno - dosyć szybko po sobie, aby się związały na środku: - lewy górny - prawy dolny - prawy górny - lewy dolny Teraz kliknij 2x w kulę u dołu, aby ją zabrać. Idź do jamy lewej-górnej. Kliknij w kulę aby rozjaśnić lokację. Kliknij w prawe dolne odnóże potwora - zamieni się w trójkąt. Kliknij w kulę światła, następnie w samego potwora - musi rozdzielić się na 5 małych części. Najeżdżaj kursorem na kulę światła aż będzie na drugiej pozycji, wtedy naciśnij drugie czerwone jajko. Twoja kuleczka zostanie otoczona czerwonym okręgiem. Klikaj myszą pod Twoją kulką wystrzeliwując w nią meduzy. Meduzy podbijają Twoją kuleczkę aby nie spadła na dół ekranu. Tak skieruj swoją kuleczkę aby znalazła się w pobliżu drugiej kulki. Wyjdź dolnym wyjściem i kliknij w kulę na prawo od pająka. KONIEC
Autor solucji: adam
|
|
|
|
|
|
|
|
Informacje o grze |
|
|
|
|
|
Artykuły |
|
|
|
|
|
Przydatne strony |
|
|
|
|
|
Ostatnie komentarze |
|
Mariia Life is Strange Witam wszystkie miłośniczki makijażu! Chcę podzielić się moim znaleziskiem, a mianowicie sklepem pla... »
dsad Ceville [url=https://robota.ua/]asd[/url]
asd
[asd](https://robota.ua/)
https://robota.ua/... »
mads943 UFOs [URL="https://vagar.pl/wagi-hakowe/"]https://vagar.pl/wagi-hakowe/[/URL]... »
mads943 UFOs https://vagar.pl/wagi-hakowe/... »
mads943 UFOs Cześć wszystkim, sklep internetowy Vagar zapewnił kompleksową ofertę gdzie kupic wage elektroniczna ... »
rosyjski debil A Trip to Yugoslavia ta jest dobra gra :-)... »
Fajna gierka:) UFOs To była pierwsza gra w którą zagrałam z moim bratem na naszym nowiutkim komputerze...:)Przepiękne,ma... »
wolf666 Syberia nie ma potrzeby tam iść...... »
Remy Gemini Rue Adam z 2014 roku, zastanów się co Ty w ogóle chłopie piszesz! ... »
2020 gra UFOs Czy istnieje możliwość pobrania pełnej wersji tej gry z tej strony?... »
|
|
|
|
|
|
|
SZUKAJ |
|
|
Wpisz nazwę gry lub część wyrazu np. Sybe
|
|
|
|
|
Emulatory |
|
Emulator starszych gier przygodowych dostępny pod różne platformy... [czytaj]
Emulator systemu operacyjnego DOS dostępny pod różne platformy... [czytaj]
Emulator komputera PC, na którym zainstalować można inny system.... [czytaj]
Emulator komputera Amiga, na który również powstało sporo przygodówek.... [czytaj] |
|
|
|
|
Losowe ekrany |
|
|
Goblins 3
|
The Dark Eye: Memoria
|
Darkness Within 2: The Dark Lineage
|
The Lost Crown: A Ghost-Hunting Adventure
|
A New Beginning
|
Blade Runner
|
Machinarium
|
Universe
|
Jack Keane 2: The Fire Within
|
The Lost Chronicles of Zerzura
|
Darkness Within 2: The Dark Lineage
|
Stupid Invaders
|
Dracula 4: The Shadow of the Dragon
|
Gold and Glory: The Road to El Dorado
|
Ween: The Prophecy
|
|
|
|
|
|