|
|
|
Ostatnio dodane gry |
|
|
|
|
|
|
|
Solucja, przewodnik |
|
|
Bud Tucker in Double TroubleTytuł polski:Podwójne kłopoty Buda Tuckera Wersja do druku
Poniższa solucja została sprawdzona przeze mnie (grałem wg własnej solucji) i wszystko działa poprawnie.
Kiedy chcesz użyć pojedynczej rzeczy a nie rzeczy A na rzeczy B - naciśnij użyj a następnie 2x przedmiot.
PART ONE Zobacz zapałki w inwentarzu. Otwórz szufladę i weź z niej książkę. Ze zlewu weź agrafkę, mydło i plaster. Użyj mydła na oknie, otwórz okno, wyjdź przez nie. Porozmawiaj z piekarzem. Weź niebieską rzecz oraz płyty. Idź w dół na ulicę. Przejdź w lewo i porozmawiaj z Dave DIY Man. Porozmawiaj z ochroniarzem tak długo, aż powie ci, że chce krawat. Idź w prawo i porozmawiaj z Shifty Spiv, ma krawaty na sprzedaż, zaproponuj mu coś na wymianę, chce ciastko. Wejdź do piekarni i użyj zapałek na czujniku dymu na suficie. Idź do miejsca gdzie rozmawiałeś z piekarzem i wejdź do jego kuchni. Tam zabierz ciastko ze stołu. Daj ciastko Shifty Spiv a dostaniesz krawat. Daj krawat ochroniarzowi a wejdziesz do środka. Wewnątrz porozmawiaj z barmanem, a następnie z Lolą. Zostaniesz aresztowany i wylądujesz w celi. Weź wiadro i użyj go na kapiącej rurze. Pełne wiadro wylej na więźnia, porozmawiaj z nim a pomoże ci uciec. Jesteś w supermarkecie, wejdź do informacji. Tam porozmawiaj z Mary Putty i z mózgiem - spytaj gdzie jest park. Wyjdź. Porozmawiaj z Del E. Gate. Wejdź do Plugs store i porozmawiaj ze sprzedawcą. Idź do sklepu muzycznego (70's), użyj adaptera, aby go ściszyć i porozmawiaj ze sprzedawcą. Rozmawiając o płytach sprzedasz mu swoją otrzymując 1 monetę. Idź do Plugs i użyj monety na budce fotograficznej a zrobisz sobie zdjęcia, zabierz zdjęcia. Idź do dentysty, otwórz drzwi, wejdź. Porozmawiaj z nim i zabierz ze stołu szczypce. Idź do Fish Shop i porozmawiaj ze sprzedawcą: - I don't know. What yer got? - So you don't have a catalog? - Hey... I just want to know what you sell. - Cool! That's just what I need. - So how do I join? a otrzymasz od niego sieć. Idź do Burgers, porozmawiaj ze sprzedawcą. Użyj siatki na wylocie hamburgerów, aby złapać jednego. Idź do mapy i do parku. Tam weź gazetę i przeczytaj ją. Porozmawiaj z Roystonem i daj mu hamburgera, a zaprosi cię do domu. Wewnątrz zabierz klatkę na homary (lobster pot), wyjdź. W parku użyj plastra na dziurze na wężu ogrodniczym. Użyj kleszczy na hydrancie. Porozmawiaj z robakiem. Weź torebkę herbaty u dołu pomnika. Idź do mapy i do muzeum. Porozmawiaj z mężczyzną czytającym gazetę. Weź zwisający sznurek. W inwentarzu połącz sznurek z agrafką. Wejdź do muzeum. Weź wrotki i użyj je na kustoszu. Weź czerwoną pelerynę, wyjdź. Wróć do informacji w supermarkecie i zapytaj mózg gdzie leżą doki. Idź tam i zabierz rybę piłę. Wróć do parku i użyj piły na gałęzi. Weź gałąź i połącz w inwentarzu ze sznurkiem tworząc wędkę. Idź do doków i porozmawiaj z ochroniarzem, zwłaszcza o magazynie (warehouse). Użyj drabinki u dołu i porozmawiaj z rybakiem o security card i poproś, aby dał ci pracę. Idź do parku i porozmawiaj z robakiem, poproś go o przysługę. Idź na Seedy Street do Dave the DIY i poproś go o przysługę, aby pomalował twoją pelerynę na żółto. Wróć na łódź i porozmawiaj z rybakiem, zatrudni cię i otrzymasz przepustkę. Porozmawiaj ze strażnikiem przy magazynie a wpuści cię do środka.
PART TWO Rozmawiaj z profesorem odrzucając jego głupie propozycje aż użyje zegarka i was uwolni. Idź do wentylacji a w niej w lewo. Po wyjściu idź w prawo i wyjdź na zewnątrz. Idź w głąb ekranu do skrzynek. Tam użyj zegarka na obiekcie w wodzie, weź klucz. Użyj klucza na szafie, otwórz ją, weź kaczkę i różowy obiekt. Wróć na pomost i idź w prawo. Wejdź do dziwnych drzwi ze śpiącymi marynarzami. Weź tam butlę z gorącą wodą i wyjdź. Wróć do wentylacji i czołgaj się nią w prawo. W pomieszczeniu z komputerem przeczytaj kartkę na ścianie i idź drzwiami w lewo. Na kobiecie strażniku użyj kaczki. Zabierz klucz, który upuściła, otwórz nim drzwi i wejdź. Wróć do strażniczki, idź w dół i w lewo do kuchni. Na obrazku obok lodówki użyj różowej kulki. Kiedy goryl odejdzie użyj butli z gorącą wodą na jego dzbanku. Wróć do kuchni. Weź radio i otwórz je, aby uzyskać baterie. Idź do doków i całkiem w prawo do control room. Zabierz kasetę obok dźwigni. Idź w lewo. W pokoju otwórz obraz, a zobaczysz sejf. Użyj na nim klucza i ze środka zabierz fałszywy nos. Wróć do doków i do butli tlenowej stojącej na molo. Użyj na niej pustej butli. Użyj butli-balonu na łodzi podwodnej, aby się na nią przedostać. Wejdź do włazu. Idź w lewo, naciśnij guzik na maszynie i weź klucz do nakręcania. Wyjdź i wejdź do drzwi office door. Tam na tablicy przeczytaj kartkę i hasło. Weź dyktafon z biurka. W inwentarzu połącz baterie z dyktafonem i kasetę z dyktafonem. Wyjdź z biura i idź w prawo. Użyj komputera i wpisz hasło "BIG YELLOW PANTS" i [Enter] - uaktywni się mostek między dokami a łodzią. Wróć mostkiem do doków. Idź do dziwnych drzwi ze śpiącymi ludźmi i użyj dyktafonu na śpiącym marynarzu. Wróć do kuchni i użyj klucza do nakręcania na pralce. Wróć do metra i użyj zmniejszonego klucza na robocie-maszyniście. Pociąg odjedzie i odsłoni kartę - weź ją. Wróć do pokoju z profesorem.
PART THREE Weź pudełko po pizzy i żółtą sflaczałą piłkę. Użyj zegarka na drzwiach piwnicy, otwórz drzwi i wejdź do piwnicy. Tam zabierz różową gumę, korbę oraz pelerynę. Wyjdź z piwnicy i użyj korby na windzie po prawej. Na dachu użyj gumy na sflaczałej piłce. Użyj piłki na oknie, aby dostać się do budynku. Weź gazetę, przeczytaj ją, wyjdź w lewo. Wejdź do środkowego tunelu do helikoptera. Weź olejarkę i klucz. Użyj klucza na tylnym śmigle. Weź śmigło i nakrętkę. Wróć do 3 tuneli. Użyj olejarki na toporze i zabierz go. Wejdź do tunelu po lewej. Zabierz komórkę ze stołu. Wejdź do fioletowych drzwi, porozmawiaj z Presleyem i wróć. Idź w lewo. Użyj telewizora, włącz go w prawym górnym rogu i załącz kanał 3. Po audycji użyj komórki na telemarketerze a otrzymasz zegar - bez kukułki, zabierz go. Idź 2x w prawo i wyjdź z piwnicy, porozmawiaj z profesorem zapraszając go do budynku. Wewnątrz porozmawiaj z nim 2x aż da ci listę rzeczy, które potrzebuje. Wyjdź na ulicę i idź do piekarza. Rozmawiaj z nim wybierając dialogi: 2 3 2 2. Następnie porozmawiaj ponownie i obrażaj go tak długo aż rzuci w ciebie patelnią. Weź patelnię. Wyjdź, idź do striptizu. Wewnątrz weź zapałki i kredę. Porozmawiaj ze strażakami, w końcu się pobiją a ty weź kij bilardowy. Używając mapy idź do doków. Tam weź kartę z pudła "chickens". Użyj kija bilardowego na wiszącej koszuli, weź koszulę i klamerkę. Idź do parku. Porozmawiaj z dziewczynką, zaproponuj jej cukierki w zamian za balon, zgodzi się. Użyj kredy na ciężarku sztangistki, weź ciężarek. Weź ptaka i użyj w inwentarzu na zegarze. Porozmawiaj z Roystonem i zamień się z nim płaszcz w zamian za rybę. Wróć na Seedy Street. Spróbuj otworzyć pokrywę kanału. Użyj na niej ryby. Użyj klamerki, aby wejść do kanału (wybierz użyj i 2x kliknij w klamerkę). Na dole zabierz słupek i wyjdź. Idź do parku i daj słupek Roystonowi a w zamian da ci rurkę. Idź do supermarketu i do Plugs. Użyj podkładki na maszynie z cukierkami, aby zdobyć cukierek. Porozmawiaj ze sprzedawcą, kiedy się odwróci zabierz zatyczki do uszu. Idź do sklepu muzycznego. Spróbuj przejść do sprzedawcy, użyj zatyczek do uszu (użyj i 2x klick na nich). Porozmawiaj ze sprzedawcą, da ci żółte kulki i podstawę wentylatora. W inwentarzu użyj podstawy wentylatora na śmigle. Idź do informacji i porozmawiaj z Okiem, poproś o pomoc. Zada ci zagadkę, na którą nie będziesz znał odpowiedzi. Idź do profesora i poproś go o odpowiedź. Kliknij następnie kilka razy w profesora oddając mu potrzebne rzeczy. Po scence z lustrem zapytaj profesora o prawidłową odpowiedź. Wróć do Oka i odpowiedz na zagadkę a dostaniesz klej. Idź do dentysty. Przed drzwiami porozmawiaj z Vera i pokaż mu swoją kartę, a wpuści cię do dentysty. U dentysty porozmawiaj z kurczakiem i zaproponuj, aby się do ciebie przyłączyła - weźmiesz ją z sobą. Idź do muzeum. Użyj topora na drzwiach, aby je "otworzyć". Następnie weź gwóźdź u dołu drzwi (na progu - trudno znaleźć). W muzeum stan mniej więcej na wysokości obrazu i użyj kleju. Po przewróceniu się kustosza zabierz mu wrotkę z nogi. Weź sukienki, wyjdź. Idź do parku i porozmawiaj z Roystonem - wymienisz żółte kulki na płaszcz. Porozmawiaj z dziewczynką a dostaniesz balon w zamian za cukierki. Idź do supermarketu, wejdź do That's Handy. Porozmawiaj z szpiegiem. Użyj płaszcza, weź rękawice z lady. W inwentarzu użyj kija bilardowego na wrotce, a następnie tej kombinacji na białej koszuli. Idź do profesora i daj mu potrzebne rzeczy. KONIEC
Autor solucji: adam
|
|
|
|
|
|
|
|
Informacje o grze |
|
|
|
|
|
Artykuły |
|
|
|
|
|
Przydatne strony |
|
|
|
|
|
Ostatnie komentarze |
|
Mariia Life is Strange Witam wszystkie miłośniczki makijażu! Chcę podzielić się moim znaleziskiem, a mianowicie sklepem pla... »
dsad Ceville [url=https://robota.ua/]asd[/url]
asd
[asd](https://robota.ua/)
https://robota.ua/... »
mads943 UFOs [URL="https://vagar.pl/wagi-hakowe/"]https://vagar.pl/wagi-hakowe/[/URL]... »
mads943 UFOs https://vagar.pl/wagi-hakowe/... »
mads943 UFOs Cześć wszystkim, sklep internetowy Vagar zapewnił kompleksową ofertę gdzie kupic wage elektroniczna ... »
rosyjski debil A Trip to Yugoslavia ta jest dobra gra :-)... »
Fajna gierka:) UFOs To była pierwsza gra w którą zagrałam z moim bratem na naszym nowiutkim komputerze...:)Przepiękne,ma... »
wolf666 Syberia nie ma potrzeby tam iść...... »
Remy Gemini Rue Adam z 2014 roku, zastanów się co Ty w ogóle chłopie piszesz! ... »
2020 gra UFOs Czy istnieje możliwość pobrania pełnej wersji tej gry z tej strony?... »
|
|
|
|
|
|
|
SZUKAJ |
|
|
Wpisz nazwę gry lub część wyrazu np. Sybe
|
|
|
|
|
Emulatory |
|
Emulator starszych gier przygodowych dostępny pod różne platformy... [czytaj]
Emulator systemu operacyjnego DOS dostępny pod różne platformy... [czytaj]
Emulator komputera PC, na którym zainstalować można inny system.... [czytaj]
Emulator komputera Amiga, na który również powstało sporo przygodówek.... [czytaj] |
|
|
|
|
Losowe ekrany |
|
|
The Dark Eye: Chains of Satinav
|
Dark Fall: Lights Out
|
Full Throttle
|
Undercover Missions: Operation Kursk K-141
|
UFOs
|
Black Mirror II
|
Darkness Within 2: The Dark Lineage
|
Curse of Enchantia
|
The Book of Unwritten Tales: The Critter Chronicles
|
Indiana Jones and the Fate of Atlantis
|
Blade Runner
|
Keepsake
|
Myst IV: Revelation
|
Zak McKracken and the Alien Mindbenders
|
Teenagent
|
|
|
|
|
|