|
|
|
Ostatnio dodane gry |
|
|
|
|
|
|
|
Solucja, przewodnik |
|
|
Runaway: A Road Adventure Wersja do druku
Poniższa solucja została sprawdzona przeze mnie (grałem wg własnej solucji) i wszystko działa poprawnie.
OBUDŹ MNIE, ZANIM UMRĘ Weź pigułki i kubek ze stołu. Weź zielone prześcieradło z łóżka. Weź torebkę Giny a z niej zapałki. Wejdź do łazienki. Weź spirytus sprzed lustra i flamaster z kosza na śmieci. Wróć, spójrz na plan na drzwiach, wyjdź przez okno. W magazynie na szafce leży książka - weź ją, weź też kartę pacjenta z szuflady. Weź głowę kościotrupa, po lewej z półek weź strzykawkę oraz aerozol. Weź 2 poduszki. Wróć przez okno. Z torebki Giny wyciągnij perukę i użyj jej na głowie kościotrupa. Połóż poduszki, głowę i prześcieradło na pustym łóżku. W inwentarzu spróbuj flamastra na karcie pacjenta. Napełnij strzykawkę spirytusem i użyj jej na flamastrze, użyj flamastra na pustej karcie. Zamień karty pacjentów przy łóżkach. Wyjdź do łazienki i zobacz scenkę. Teraz zajrzyj do książki i przeczytaj o środku nasennym. Użyj sprayu na tryskaczu na suficie.
TAJEMNICZY KRUCYFIKS Porozmawiaj o wszystkim z restauratorką. Spójrz na półkę z eksponatami po lewej, zamień krucyfiks z jednym z eksponatów. Zobacz laser po prawej, weź gruszkę obok dystrybutora wody i obejrzyj ją w inwentarzu. Weź lakier z walizki po prawej, wyjdź. Zejdź na dół, porozmawiaj z gościem w słuchawkach - da ci wizytówkę. Wróć do pokoju restauratorki, zejdź ponownie na dół i porozmawiaj o wszystkim z Willym. Idź do panelu obok drzwi i użyj na nim lakieru, użyj telefonu po prawej. Kiedy Willy wejdzie do laboratorium wejdź do restauratorki i wyjdź. Użyj pędzelka na kodzie. Naciśnięto 1378 - musisz zgadnąć, w jakiej kolejności - naciśnij 8137. Wejdź do laboratorium. Zabierz klucz przy drzwiach i przeczytaj list. Zobacz komorę próżniową, naciśnij przycisk do jej otwierania - nie udało się. Idź do biura Clivea obok gaśnicy. Zabierz książki z biurka. Użyj klucza na dziurce, ze skrytki zabierz dyktafon, zamknij skrytkę. Idź do restauratorki i użyj na niej dyktafonu, użyj nagranego głosu na zamku komory próżniowej. Idź w prawo, spróbuj włożyć baterię do butli z azotem. Weź chochlę obok butli, użyj chochli na baterii i chochli na azocie. Wsadź baterię do dyktafonu i użyj na komorze, zabierz maskę. Na masce użyj dziwnej rączki, aby uzyskać diament. Użyj diamentu na maszynie w pokoju restauratorki. Wyjdź, idź w lewo do maszyny z kawą, użyj jej, kawa się skończyła. Idź w dół i w prawo do wystawy, ze środkowej statuy weź miskę kawy. Daj kawę Willyemu, powie ci, że jest nie zmielona. Użyj szlifierki na biurku restauratorki do zmielenia kawy. Zanieś ją Wilyemu - powie ci, że nie wierzy, że to kawa. U góry obok gaśnicy w koszu znajdziesz pudełko po kawie - wsyp do niego kawę i daj Wilyemu. Weź kawę z automatu i zanieś restauratorce. Weź krucyfiks, idź z nim do laboratorium i użyj na skanerze.
WIELKA UCIECZKA Sprawdź okno, spróbuj przesunąć zamrażarkę. Weź spray na prawo od telefonu, szmatkę, kawałek drewna i łom na lewo od zamrażarki. Po lewej stronie pokoju weź miech. Użyj sprayu na szmatce i szmatki na oknie nad zamrażarka. Otwórz wieczko zamrażarki, spójrz na zamrażarkę, wyłącz ją z gniazdka. Po chwili odkręć korek zamrażarki i przesuń ją. Użyj łomu na zapadce i wyjdź. Po rozmowie z artystkami przeszukaj kufer a znajdziesz piłkę do koszykówki. W autobusie pod łóżkiem znajdziesz ręczny odkurzacz. Po prawej weź szminkę i okulary słoneczne. Idź na tył i porozmawiaj z Carlą. Użyj odkurzacza na kratce, aby zdobyć tabletkę. Weź nici i igłę obok butów. Wyjdź z autobusu i idź w prawo. Na mapie idź do stodoły i zajrzyj przez szparę w drzwiach - w środku jest helikopter. Wejdź do stodoły, kiedy będziesz spoglądał przez okno spróbuj wrzucić tabletkę do puszki kiedy osiłek ją stawia. Nie da rady. Wróć do autobusu i porozmawiaj z Lula. Użyj nitki na piłce i miecha na piłce - rzuć piłka do Luli. Kiedy Lula będzie rzucać puszkami z osiłkiem wrzuć tabletkę do jego piwa. Następnie weź masło orzechowe z lewej strony osiłka, użyj łomu na motorze i weź nóżkę, która odpadła. Idź w dół na mapie do samolotu. Spróbuj zabrać karabin. Weź hełm. Weź pas z nabojami. Idź do autobusu i spróbuj zabrać olejek Marioli. Idź na mapie w lewy górny róg do pompy i zamocz okulary w kałuży ropy. Podmień te okulary z okularami Marioli i zabierz olejek. Posmaruj karabin olejkiem przy samolocie. Idź do domku z Giną, pod fotelem bujanym weź wiadro. Idź w prawy górny róg na mapie do wagonu. W wagonie obejrzyj beczkę z prochem. Weź śrubkę ze stojącego tam wiadra, spróbuj użyć jej na beczce. W inwentarzu połącz śrubkę z drewnianą rączką. Spróbuj użyć śrubokręta na beczce, podstaw wiadro, a uzyskasz wiadro z prochem. Użyj szminki na wiadrze z prochem i na pasie amunicyjnym. Weź szminki z autobusu, użyj ich na wiadrze i powkładaj do pasa. Użyj gotowego pasa na karabinie w samolocie. Idź do autobusu, wejdź do środka, z przodu jest pokrętło, użyj na nim stopki motocykla i pokręć, aby drzwi się zamknęły. W schowku jest klucz. Otwórz nim lodówkę i weź masło. Idź do wagonu. Przed wagonem obejrzyj drewnianą budkę. Wejdź do wagonu, otwórz łomem beczkę i weź orzeszki. Użyj masła na hełmie i orzeszków na hełmie. Idź do domku z Giną i wejdź do środka od dołu. Użyj hełmu na zamrażarce, aby je roztopić. Użyj roztopionego masła na domku koło wagonu i weź dynamit. Idź do pompy i użyj na niej dynamitu.
BLISKIE SPOTKANIA CZWARTEGO STOPNIA Porozmawiaj z Sushi. Idź do biura szeryfa i zobacz zwłoki, weź drewno po prawej od celi. Idź do banku, weź zszywacz obok kasy i pieczątkę z biurka. Spójrz do piwnicy w banku (u dołu ekranu). Wróć do Sushi i porozmawiaj o wszystkim. Wróć do banku i spróbuj wejść do dziury. Idź do salonu (u dołu ekranu). Zabierz doniczkę pod schodami i sekator z komórki. Wejdź na górę i porozmawiaj z Kevinem. Na środku użyj rączki, aby katapultować farbę. Idź do banku i zobacz farbę. Po lewej od biura szeryfa stoi wózek, zbadaj go i użyj na nim sekatora, aby uzyskać pasek. Wyjdź z miasta (lewy dolny róg) i na mapie kliknij w prawej części - dom Mamy Dority. Porozmawiaj z facetem przed domkiem. Obok drabiny weź naczynie, a obok studni weź kamień. Idź do mapy i do krateru w prawym górnym rogu. Porozmawiaj z naukowcem. Użyj pasa na kole motocykla, użyj zszywacza na pasie, użyj ponownie pasa na kole motocykla. Przejdź do innej lokacji, po czym wróć do naukowca - zapytaj go, czemu nie umocował jeszcze pasa - potrzebuje klucza. Idź do Saturno i poproś o klucz. Spróbuj zabrać go z tablicy po lewej, kiedy Saturno rzuci ci klucz zejdź przed salon, a stwierdzisz, że klucz wpadł do koryta. Wyjdź na balkon salonu i weź osełka. Zrzuć doniczkę na ulicę z balkonu. Zejdź na dół i weź klucz. Zanieś klucz do naukowca w kraterze. Wyjdź z krateru i wróć ponownie - kolejny problem - nie ma benzyny. Idź do Saturno zapytać o benzynę, zaoferuj mu rzeźbę z kamienia. Użyj osełki na kamieniu i zaoferuj ponownie. Użyj bursztynu na kamieniu i zaoferuj ponownie, a otrzymasz kanister, 2 menzurki i butelkę. Obok środkowych drzwi na balkon jest woda - napełnij butelkę wodą, a teraz: 1. Napełnij 50tkę benzyną. 2. Przelej z 50tki benzynę do 30stki. 3. Wlej z 30stki benzynę do kanistra, aby była pusta. 4. Przelej z 50tki do 30stki. 5. Napełnij 50thę ponownie benzyną. 6. Przelej z 50tki do 30stki, aby w 50tce zostało tylko 40. Wlej 40cm3 do butelki z wodą i masz benzynę. Idź do motocykla, wlej do niego benzynę. Naciskaj nuty: Do, Sol, Mi, Si, La. Zejdź do krateru i weź hełm naukowca. Z namiotu naukowca weź latarkę i linę. Na mapie idź do opuszczonej kopalni. Spróbuj odsunąć głaz przy wejściu. Zobacz do dziury gdzie wpadła Gina - spróbuj tam wejść. Weź oliwiarkę. Wróć do Saturno, zapytaj go jak przesunąć głaz, daj mu hełm. Kiedy odejdzie weź spawarkę i napełnij oliwiarkę wodą z butli. Zejdź na dół i w komórce znajdziesz tytoń. Idź do miasta i do lokomotywy. Użyj oliwiarki z wodą na zbiorniku wody. Wróć ponownie po wodę do Kevina i ponownie wlej do lokomotywy - tak 5 razy aż zbiornik będzie pełny (aż bohater nam to powie). Wejdź do kabiny lokomotywy. Włóż drewno do pieca i zapal go za pomocą palnika. Użyj zaworu (koło z rączką) i przekręć go 1 raz. Użyj dźwigni po prawej stronie bezpośrednio nad zegarami. Para wyleci z komina, weź klucz, który wypadł. Użyj klucza w biurze szeryfa na kracie. Z torby umarlaka weź maść miętową. Idź do osiłka przed domem Mamy Dority - zapytaj go czy przesunąłby kamień. W inwentarzu użyj maści miętowej na tytoniu, użyj pieczątki na naczyniu, użyj tytoniu na moździerzu. Tytoń daj osiłkowi i poproś o przesunięcie kamienia a zrobi to. Idź do pracowni Saturno i na środkowym filarze użyj panelu, aby postawić rzeźbę na katapulcie, wystrzel rzeźbę. Idź do banku i zejdź przez dziurę do piwnicy. Spróbuj otworzyć sejf. Idź do więzienia i z torby wyciągnij słuchawki, użyj słuchawek na sejfie, kręć najpierw w prawo, potem w lewo i znowu w prawo aż otworzysz sejf i weźmiesz mapę. Idź do kopalni.
ŚWIĘTY GROBOWIEC Weź deskę, pod deską jest końcówka młotka. Weź kość ze szkieletu i użyj jej na końcówce młotka. Użyj młotka na gwoździu w futrynie. Użyj gwoździa na brzegu przepaści i liny na tym gwoździu. Po przywitaniu Giny idź w lewo i do kanionu. Użyj klucza-krzyża na ustach posągu - otwór jest zapchany piaskiem. Weź gałązkę z krzaka, użyj jej na ustach, użyj klucza ponownie. Wewnątrz otrzymasz palec. Wróć do Giny, idź w prawo i do jaskini. Przy posągu weź tomahawk. Wróć na lewo i tam gdzie skręcałeś do kanionu w dół pójdź w górę do ruin. Przechodź przez przejścia aż do liny. Utnij linę tomahawkiem. Użyj w inwentarzu tomahawka na desce. Użyj deski na nodze Giny.
INDIANIN, ZAKONNICA I PALEC Porozmawiaj z Mamą Doritą, porozmawiaj z Giną. Idź do hotelu i porozmawiaj z Sushi na górze. Idź do salonu i porozmawiaj z Rutgerem. Daj mu fajkę a da ci się zaciągnąć, ale Mama powie ci, że to jeszcze za mało. Idź jeszcze raz do Rutgera i powiedz, że chcesz coś mocniejszego - musisz teraz znaleźć coś, aby rozłupać nasiona. Idź do celi i w torbie znajdziesz skalpel. Rozgrzej skalpel w palenisku w hotelu i użyj na nasionach. Obok paleniska weź pogrzebacz. Daj Rutgerowi nasiona i zobacz długi filmik. Porozmawiaj z Sushi. Zapytaj Rutgera o przyczepę, zapytaj Saturno o przyczepę a powie ci gdzie jest. Idź na mapie do przyczepy. Jest zamknięta, użyj pogrzebacza na drzwiach. W środku zwróć uwagę na habit zakonnicy, wyjdź. W otwartych drzwiach znajdziesz ulotkę z banku. Pokaż ulotkę Sushi. Wyjdź do mapy i zaraz wróć do Sushi, a będzie miała dla ciebie sporo informacji. Weź habit z przyczepy. Po wyjściu zobaczysz mafiozów. Wróć do miasteczka. Porozmawiaj z Sushi. Idź do lokomotywy, wejdź do kabiny i naciśnij dźwignię tuż nad zegarami, a z komina wypadnie odznaka, weź ją. Daj odznakę osiłkowi przed domkiem Mamy Dority. Po rozmowie z Sushi porozmawiaj z nowym szeryfem przed więzieniem. Wejdź do więzienia, zabierz ze stołu rzeczy mafiozów. Zanieś te rzeczy do Sushi. Wyjdź do mapy i wróć do Sushi. Powiedz jej, że też lubisz filmy, wybierz Woody Allen i "Tajemnica morderstwa na Manhatanie". Nagraj w więzieniu głosy mafiozów. Nagraj głos Giny w domku Mamy Dority. Idź do Sushi i daj jej nagrania. KONIEC
Autor solucji: adam
|
|
|
|
|
|
|
|
Informacje o grze |
|
|
|
|
|
Artykuły |
|
|
|
|
|
Przydatne strony |
|
|
|
|
|
Ostatnie komentarze |
|
Mariia Life is Strange Witam wszystkie miłośniczki makijażu! Chcę podzielić się moim znaleziskiem, a mianowicie sklepem pla... »
dsad Ceville [url=https://robota.ua/]asd[/url]
asd
[asd](https://robota.ua/)
https://robota.ua/... »
mads943 UFOs [URL="https://vagar.pl/wagi-hakowe/"]https://vagar.pl/wagi-hakowe/[/URL]... »
mads943 UFOs https://vagar.pl/wagi-hakowe/... »
mads943 UFOs Cześć wszystkim, sklep internetowy Vagar zapewnił kompleksową ofertę gdzie kupic wage elektroniczna ... »
rosyjski debil A Trip to Yugoslavia ta jest dobra gra :-)... »
Fajna gierka:) UFOs To była pierwsza gra w którą zagrałam z moim bratem na naszym nowiutkim komputerze...:)Przepiękne,ma... »
wolf666 Syberia nie ma potrzeby tam iść...... »
Remy Gemini Rue Adam z 2014 roku, zastanów się co Ty w ogóle chłopie piszesz! ... »
2020 gra UFOs Czy istnieje możliwość pobrania pełnej wersji tej gry z tej strony?... »
|
|
|
|
|
|
|
SZUKAJ |
|
|
Wpisz nazwę gry lub część wyrazu np. Sybe
|
|
|
|
|
Emulatory |
|
Emulator starszych gier przygodowych dostępny pod różne platformy... [czytaj]
Emulator systemu operacyjnego DOS dostępny pod różne platformy... [czytaj]
Emulator komputera PC, na którym zainstalować można inny system.... [czytaj]
Emulator komputera Amiga, na który również powstało sporo przygodówek.... [czytaj] |
|
|
|
|
Losowe ekrany |
|
|
Dreamfall: The Longest Journey
|
Dracula 2: The Last Sanctuary
|
Hopkins FBI
|
Myst IV: Revelation
|
STASIS
|
The Wolf Among Us
|
Day Of The Tentacle
|
Nostradamus: The Last Prophecy
|
The Inner World
|
The Curse of Monkey Island
|
Samorost 2
|
Keepsake
|
Sanitarium
|
Stupid Invaders
|
Myst IV: Revelation
|
|
|
|
|
|