|
|
|
Ostatnio dodane gry |
|
|
|
|
|
|
|
Solucja, przewodnik |
|
|
Sanitarium Wersja do druku
Poniższa solucja została sprawdzona przeze mnie (grałem wg własnej solucji) i wszystko działa poprawnie.
The Tower Cells Przejdź w lewo i wyłącz alarm, przejdź do pokoju po prawej od twojego i zabierz ręcznik. Na górnym poziomie przejdź maksymalnie w prawo i użyj ręcznika na linie, aby dostać się do wewnętrznego domku. Przyciśnij przycisk przy drzwiach, aby wysunąć kładkę. Wejdź do środkowego budynku, zobacz video (VCR), podłącz kable, włącz power i play. Weź klucz ze skrytki. Użyj klucza na statule u góry.
The Innocent Abandoned Generalnie rozmawiaj z wszystkimi dziećmi. Porozmawiaj z dwoma dzieciakami grającymi w kółko i krzyżyk, potem z dziewczynką na skakance - teraz pamiętasz swoje imię i dzieci będą chciały z tobą rozmawiać. Przy kościele przeczytaj tablicę - zapamiętaj psalm i wers, wejdź do kościoła. Przeczytaj informację z książki, wyjdź. Idź do City Hall (powyżej kościoła) i przeczytaj tam wszystkie informacje (w szufladach i cyrk na ścianie). Idź w prawo i do góry, wejdź do domku na prawo od kładki, tam przeczytaj gazetę i pamiętnik. Wróć przez mostek i skieruj się w prawo na cmentarz. Porozmawiaj z dzieckiem o trzech ramionach - podejmij wyzwanie gry w chowanego (najpierw porozmawiaj z innymi dzieciakami na cmentarzu). Z szopy po prawej weź łom. Przejdź od cmentarza w lewo, jedno z dzieci jest w beczce obok domu. Przejdź w lewo, użyj łomu na drzwiach do szkoły, aby odnaleźć następne dziecko i zwłoki rodziców. W kościele jest kolejne dziecko, kolejne za kościołem na drzewie, kolejne w domku gdzie był pamiętnik. Porozmawiaj z Dennisem - musisz znaleźć sekretną broń. Weź łopatkę obok statuy. Spójrz na grób na środku cmentarza, użyj obok łopaty - znalazłeś Carol. Porozmawiaj z Dennisem, da ci klucz. Użyj klucza na prawych drzwiach domku przy huśtawkach, przeczytaj informacje i weź kanister. Na zewnątrz pohuśtaj się na środkowej huśtawce, kiedy się urwie weź ją. Użyj huśtawki na uszkodzonym moście i porozmawiaj z Marią. Na bramie po prawej użyj kombinacji z przed kościoła 451. Teraz element zręcznościowy. Weź kosę i idź ścieżką, zabijaj po drodze ptaki. Kiedy dojdziesz do końca używaj kosy na dyniach aż wszystkie uszkodzisz, przy tym nie daj się złapać - na końcu zabij straszydło. Wejdź przez bramę. Otwórz klapę traktora i weź kable. Otwórz stodołę i porozmawiaj z Matką. Weź klucz francuski leżący obok stodoły. Na dół od traktora jest deska, przewróć ją aby utworzyć mostek. Obok City Hall jest basenik, użyj klucza na rurce aby zabrać wąż. Idź na sam dół, porozmawiaj z chłopcem łowiącym ryby. Dotknij samochód, użyj wężyka i kanistra na wlocie paliwa aby odlać trochę. Idź do kościoła, zabierz kamień przed kościołem i rzuć w dzwon, rybak przyleci do kościoła, a ty zabierz jego wędkę, którą zostawił. Użyj wędki przy mostku u góry, aby wyłowić metalowy krzyż. Wróć do stodoły, użyj krzyża na błyszczącej zieleni. Połącz kabel do generatora, następnie do metalowego krzyża. Napełnij generator paliwem i załącz go dźwignią. Po wybuchu porozmawiaj z Marią po lewej.
The Courtyard and Chapel Rozmawiaj z wszystkimi: z pielęgniarzami, z ludźmi, porozmawiaj z kobietą przy drzwiach, aby się przesunęła. Wejdź do kaplicy - porozmawiaj z biegającym człowiekiem i z księdzem. Idź do domku po prawej - porozmawiaj z doktorem. Weź płyty. Puść płytę "Belladonna...". Idź na dół i weź krzyż z ławki. Daj krzyż księdzu - dostaniesz miotłę. Miotłą otwórz panel obok domku. Ustaw rury jak na rysunku poniżej i pociągnij dźwignię.
Spójrz na wodę w fontannie.
The Circus of Fools Porozmawiaj z leżącym mężczyzną - da ci bilety. Popatrz przez lornetkę. Idź do czerwonego domku, porozmawiaj z mężczyzna od tatuaży, zobacz igły i alkohol. Idź w prawo i zagraj w ostatnią grę (ośmiornica), kiedy wygrasz bilety zagraj w pierwszą grę tak długo aż wygrasz 13 biletów. Zagraj w trzecią grę (kręgle), po rozrzuceniu zabierz kręgiel z ziemi. Idź w prawo tym poziomem, porozmawiaj z leżącym chłopcem, weź konewkę z olejem, porozmawiaj z ludźmi przy beczce. Idź do cyrku, porozmawiaj z żonglującym klaunem - dostaniesz piłeczkę. Porozmawiaj z siłaczem (aby poszedł zrobić tatuaż), porozmawiaj z kobietą (Inferno). Idź do tatuaży - porozmawiaj, a dostaniesz alkohol. Kiedy nie patrzy weź igłę ze stołu. Wróć do Inferno, a nauczy cię sztuczki z ogniem. Zejdź na dół na plażę (musisz mieć 5 biletów ze sobą). Użyj dźwigni, aby załączyć karuzelę, użyj na niej oleju i spróbuj ponownie. Użyj karuzeli aby przejść w lewo. Spójrz na klauna, użyj na nim piłeczki, porozmawiaj z mężczyzną i daj mu bilety, wejdź do krzywych luster. Po wyjściu idź w górę i porozmawiaj z wróżką. Idź na dół na plażę i wejdź do Freak Beatch (5 biletów). Porozmawiaj z wilkiem w wagonie (Timber). Użyj igły na jego drzwiach. Idź do miejsca gdzie rozmawiałeś z chłopcem, wskocz do dziury.
The Cave Użyj lusterka na ognisku aby je rozpalić, użyj pałki na ogniu. Idź w lewo górną ścieżką. Uważaj na spadające skały, na mackach używaj ognia. Kiedy dojdziesz do potwora atakuj jego oko na brzuchu.
The Mansion Wyjdź po chodach na górę, zobacz zegar w holu. Wejdź schodami w górę i do pokoju z TV, zaczekaj aż duchy znikną, wejdź w górne drzwi i zabierz klucz. Użyj klucza na zegarze, ustaw 6.00, kiedy ojciec wyjdzie z pokoju wejdź tam i zabierz kasetę oraz klucz. Zobacz kasetę w pokoju z TV, idź na strych, użyj klucza, aby tam wejść. Przeszukaj misia, aby znaleźć klucz. Przesuń trampolinę i użyj lej. Otwórz kluczem skrzynie po lewej, aby zabrać lalkę. Podążaj za duchem i daj dziewczynce lalkę.
The Laboratory Wyjdź po schodach i w prawo do domku, zobacz obraz i weź zawór. Idź maksymalnie w lewo i na końcu użyj zaworu. Użyj maszyny (zegara) - chodzi o to, aby poprzez zwalnianie haczyków uwolnić kulę, jak to zrobić: Ustaw wskazówkę-igłę bez kulki na godzinę 1 i pociągnij dźwignię po prawej, ustaw na następną godzinę i dźwignia, itd. aż przelecisz wszystkie pozycje. Wejdź do laboratorium. Odsłuchaj wiadomości z sekretarki ma biurku. Spójrz na każdą z tablic, klikaj na pierwsze litery zdań, aby uzyskać literki, poprzestawiaj je, musisz mieć wyrazy: SALVATION THE YOUTH KEY HIDES TO W domofonie przy drzwiach powiedz: "youth hides the key to salvation".
The Hive Zbadaj to coś na podeście, idź w dół i do bąbla po lewej, otwórz go naciskając żółty przycisk. Porozmawiaj z maszyną operującą dziecko, potem z cyklopem po prawej. Ze ściany u góry weź pincer. Wyjdź i idź do ostatniego bąbla po prawej. Wejdź używając hasła. Weź młotek, narzędzia i zobacz audycję w TV po prawej. Idź powyżej do bąbla ze zbiornikiem lawy i robakami pompującymi. Użyj młota na rurze. Użyj rączek pompy, weź ramię z podłogi. Zobacz ważkę na stole. Po lewej stronie są symbole - chodzi o to, aby przy pomocy kolorów uzyskać taką samą kombinację symboli przy skrzydłach i naciskając odpowiedni guzik kolejno zapalać rząd symboli po lewej na zielono. Zagadka wydaje się z początku skomplikowana, ale w rzeczywistości jest bardzo łatwa. Po wykonaniu zadania zamknie się pokrywa z lawą. Idź w lewo i w górę i spróbuj wejść do bąbla po prawej - nie masz odpowiednich uprawnień. Idź porozmawiać z cyklopem, w jego domu. Idź do maszyny z dzieckiem, porozmawiaj z nią - powiedz, że chcesz upgrade, kiedy zapyta o wiek użyj ramienia w skanerze powyżej. Kiedy uzyskasz upgrade możesz wejść do bąbla powyżej - są tam dzieci w zielonych słojach. Użyj ostrego narzędzia, aby zabrać jeden ze słoi - pokaż go cyklopowi w jego domu. Wyjdź do niego, zapytaj go o hasło, wejdź do kolejnego bąbla, zobacz TV i notatki po prawej, zobacz poduszkę - znajdziesz klucz. Użyj klucza na sejfie i weź generator. Użyj generatora tam gdzie dzieci w słojach na urządzeniu po prawej, aby przejść wyżej. Porozmawiaj z cyklopem po prawej, porozmawiaj z dziećmi, aby usłyszeć ich piosenkę. Użyj panelu przy drzwiach, naciskaj: lewy, prawy, prawy, dolny lewy, górny, dolny prawy. Wjedź do góry, porozmawiaj z kobietą cyklopem, użyj narzędzi na maszynie, zabierz część maszyny. Idź na sam dół (pierwsza winda przycisk, druga winda generator dźwięku) - tam gdzie maszyna z dzieckiem, trochę poniżej jest twój przyjaciel cyklop - rzuć mu część maszyny. Wróć na samą górę. Po lewej jest lina, wespnij się i weź część maszyny. Oddaj ja cyklopowi i porozmawiaj z nim.
The Morgue and Cemetery Porozmawiaj ze zmarłą kobietą na stole, zobacz drzwi, kolejna zagadka: Przekręć kółko w prawym górnym rogu kilka razy, aby zębatka wzeszła na samą górę. W tym momencie przesuń dźwignię pod kółkiem w lewo lub prawo przysuwając trybka w prawo - powtarzaj tą czynność (kółko + dźwignia), aż oba trybka z dwóch dźwigni po lewej stronie są już maksymalnie w prawo. Pokręć kółkiem na środku. Idź w dół do biura, przeczytaj rozrzucone papiery, z biurka weź zapałki i popiersie, po lewej weź urnę. Zobacz ścianę nad łóżkiem, rzuć w nią popiersiem 2 razy, weź rurę i zakręć gaz. Wyjdź do przedpokoju, zobacz 2 rury, idź do pomieszczenia z piecem, zabierz narzędzia. Użyj klucza na dwóch rurach, użyj tam rury U. Wróć do pomieszczenia z piecem, użyj panelu obok narzędzi. Otwórz drzwi pieca, spal ciało nr 7. Otwórz piec, zabierz szklane oko i użyj urny na prochach. Wejdź do kostnicy, otwórz górną prawą szufladę i porozmawiaj z trupem. Otwieraj wszystkie szuflady i zaglądaj aż zobaczysz zadrapania. Użyj na niej zapałek, a następnie szklanego oka, przeczytaj napisy linijka po linijce. Wyjdź do ogrodu. Po lewej znajdź nieopisany stary nagrobek, użyj na nim prochów, aby odczytać napisy. Idź w prawo do góry i porozmawiaj z drzewem. Weź pryzmat, użyj go na słupie światła. Wejdź do domku, kiedy doktor zniknie zobacz papiery, znaki, globus oraz maszynę. Ustaw obrazki: słońce nad piramidami, słońce z grubymi promieniami, słońce u góry, oko, trójkąt.
The Lost Village Porozmawiaj z kobietą, wyjdź. Rozmawiaj z wszystkimi duchami (jeden jest tuż przy wodospadzie). Idź na wulkan i porozmawiaj z Quetzalcoatl, przewróć statuę po prawej, aby lawa utworzyła przejście, sprawdź przyciski przy świątyni. Idź w lewo i porozmawiaj z klęczącym szamanem przy chatce. Idź w dół, porozmawiaj z duchem przy totemie. Idź w prawo do wioski, porozmawiaj ze starą kobietą, obok basenu, weź naczynie obok basenu. Wejdź do domku i porozmawiaj ze wszystkimi. Idź do ducha przy totemie i powiedz mu o naszyjniku, przewróć totem. Usuń skały sprzed świątyni. Kiedy oddasz dziecko porozmawiaj też z jego matką. Wróć do świątyni przez totem, zobacz kryształ i gongi. Naciskaj gongi od największego do najmniejszego. Kiedy pęknie kryształ weź totem. Idź do świątyni wody u samej góry na wodzie, naciskaj symbole w kolejności: 5, 3, 1, 2, 6, 4, wejdź i weź totem. Idź do szamana i porozmawiaj, idź do chatek i porozmawiaj z człowiekiem z młotem. Podaj mu imiona wojowników: Xilonen, Ometoch, Tepictoc, Centeotl, Huitzilop, Mixcoatl. Wejdź do lawy, aby zabrać naczynie. Idź do szamana i porozmawiaj, dasz mu naczynie - kiedy zginie porozmawiaj z nim na ołtarzu o masce. Weź jego krew używając naczynia, idź do jego chatki i weź serce. Idź do świątyni jaguara (na dole). Zobacz symbole przy schodach (od dołu do góry). Wlej krew do lewej misy i połóż serce w prawej misie - wejdź. Ustaw symbole, weź totem. Idź tam gdzie stał duży totem na środku, ustaw 3 totemy.
The Maze Kolejny element zręcznościowy. Uważaj, aby nie wchodzić na różową elektryczność. Zejdź na dół, na panelu naciśnij pierwszy i ostatni przycisk, przełącz dźwignię. Przejdź przez powstały mostek do statuy trzymającej ręce w górze - pociągnij za rękę. Idź w lewo i dołem przejdź do wieży, po drodze przełącz dwie dźwignie - jedna na dole kraty i szybko druga przed kratą. Przejdź przez bramę i wejdź do paszczy, zabierz maskę.
The Gauntlet Przeczytaj nagrobki aż pojawi się duch. Przełącz się na Azteka, zbliż się do dyni i zapamiętaj kolejność melodii, odtwórz ją. Weź czaszkę i daj ja duchowi. Cyklop: Otwórz wieku trumny, weź głowę statuy. Aztek: przejdź w kierunku klauna. Cyklop: uderz w słup po prawej od głowy klauna. Aztek: Naciśnij zęby klauna w kolejności: czerwony, żółty, zielony, niebieski (granat). Sara: wejdź do klauna i zabierz skrzydło, wyjdź. Idź w prawo, po schodach i przejdź przez pajęczynę. Aztek: naciśnij przyciski: 2, 5, 3, 1, 4. Cyklop: przesuń kamienną głowę. Aztek: dotknij każdego z ciał, zabierz drugie skrzydło. Sara: wróć po pajęczynie i idź w prawo do ula. Cyklop: uderzaj w plastry miodu aż znajdziesz insect mendible. Użyj panelu po prawej, weź generator i otwórz kraty w podłodze. Sara: Wejdź w dziurę. Aztek: przejdź po kaktusie i użyj insect mendible na lince. Wróć do dziury. Sara: wejdź do dziury, weź korpus statuy. Idź do wieży i złóż statuę. Wejdź do portalu.
Morgan's Last Game Po lewej stronie statuy trzymają świecące kulki - musisz do nich dotrzeć 3 razy unikając czarnej lawy, która przerzuca cię do początku. KONIEC
Autor solucji: adam
|
|
|
|
|
|
|
|
Informacje o grze |
|
|
|
|
|
Artykuły |
|
|
|
|
|
Przydatne strony |
|
|
|
|
|
Ostatnie komentarze |
|
Mariia Life is Strange Witam wszystkie miłośniczki makijażu! Chcę podzielić się moim znaleziskiem, a mianowicie sklepem pla... »
dsad Ceville [url=https://robota.ua/]asd[/url]
asd
[asd](https://robota.ua/)
https://robota.ua/... »
mads943 UFOs [URL="https://vagar.pl/wagi-hakowe/"]https://vagar.pl/wagi-hakowe/[/URL]... »
mads943 UFOs https://vagar.pl/wagi-hakowe/... »
mads943 UFOs Cześć wszystkim, sklep internetowy Vagar zapewnił kompleksową ofertę gdzie kupic wage elektroniczna ... »
rosyjski debil A Trip to Yugoslavia ta jest dobra gra :-)... »
Fajna gierka:) UFOs To była pierwsza gra w którą zagrałam z moim bratem na naszym nowiutkim komputerze...:)Przepiękne,ma... »
wolf666 Syberia nie ma potrzeby tam iść...... »
Remy Gemini Rue Adam z 2014 roku, zastanów się co Ty w ogóle chłopie piszesz! ... »
2020 gra UFOs Czy istnieje możliwość pobrania pełnej wersji tej gry z tej strony?... »
|
|
|
|
|
|
|
SZUKAJ |
|
|
Wpisz nazwę gry lub część wyrazu np. Sybe
|
|
|
|
|
Emulatory |
|
Emulator starszych gier przygodowych dostępny pod różne platformy... [czytaj]
Emulator systemu operacyjnego DOS dostępny pod różne platformy... [czytaj]
Emulator komputera PC, na którym zainstalować można inny system.... [czytaj]
Emulator komputera Amiga, na który również powstało sporo przygodówek.... [czytaj] |
|
|
|
|
Losowe ekrany |
|
|
UFOs
|
The Next Big Thing
|
The Inner World
|
Riven: The Sequel to Myst
|
Agatha Christie: Evil Under the Sun
|
Gemini Rue
|
Samorost 2
|
Sinking Island
|
Deponia 2: Chaos on Deponia
|
Zak McKracken and the Alien Mindbenders
|
1953: KGB Unleashed
|
Life is Strange
|
Syberia
|
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
|
The Raven: Legacy of a Master Thief
|
|
|
|
|
|