Przygodówki, gry przygodowe, solucje, zrzuty ekranu, screenshots, recenzje
spacer Home spacer Home spacerspacerspacer Lista spacer Lista spacerspacerspacer Solucje spacer Solucje spacerspacerspacer Download spacer Download spacerspacerspacer Screeny spacer Screeny spacerspacerspacer Saves spacer Saves spacerspacerspacer Kontakt spacer Kontakt spacerspacerspacer facebook spacer facebook  
Amiga | Atari | Apple | DOS | Commodore | Macintosh | Playstation | Sega | ScummVM | Windows | Xbox
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
  strzałka Ostatnio dodane gry
spacer
Okładka z gry A Trip to Yugoslavia 2018-03-13
A Trip to Yugoslavia
Rok: 2017
spacer
Okładka z gry Indygo 2017-11-28
Indygo
Rok: 2017
spacer
Okładka z gry Inner Voices 2017-08-16
Inner Voices
Rok: 2017
spacer



Okładka z gry Bohemian Killing 2016-08-09
Bohemian Killing
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Demetrios: The Big Cynical Adventure 2016-06-06
Demetrios: The Big Cynical Adventure
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Jack Keane 2: The Fire Within 2016-05-24
Jack Keane 2: The Fire Within
Rok: 2012
spacer
Okładka z gry Samorost 3 2016-05-09
Samorost 3
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Ceville 2016-04-16
Ceville
Rok: 2009
spacer
Okładka z gry Heavens Hope 2016-03-12
Heavens Hope
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Deponia Doomsday 2016-03-08
Deponia Doomsday
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Anna's Quest 2016-03-04
Anna's Quest
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Paradise 2016-02-22
Paradise
Rok: 2006
spacer
Okładka z gry Agatha Christie - ABC Murders 2016-02-19
Agatha Christie - ABC Murders
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Sinking Island 2016-02-02
Sinking Island
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 4: The Shadow of the Dragon 2016-01-20
Dracula 4: The Shadow of the Dragon
Rok: 2013
spacer
Okładka z gry Undercover Missions: Operation Kursk K-141 2016-01-18
Undercover Missions: Operation Kursk K-141
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dreamfall: Chapters 2015-12-16
Dreamfall: Chapters
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry The Perils of Man 2015-12-13
The Perils of Man
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dracula: The Resurrection 2015-11-30
Dracula: The Resurrection
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Gold and Glory: The Road to El Dorado 2015-11-27
Gold and Glory: The Road to El Dorado
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Stupid Invaders 2015-11-25
Stupid Invaders
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Broken Sword 2,5: The Return of the Templars 2015-11-18
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
Rok: 2008
spacer
Okładka z gry J.U.L.I.A.: Among the Stars 2015-11-16
J.U.L.I.A.: Among the Stars
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry Life is Strange 2015-11-13
Life is Strange
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Keepsake 2015-10-30
Keepsake
Rok: 2005
spacer
Okładka z gry Jack Keane 2015-10-21
Jack Keane
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 2: The Last Sanctuary 2015-10-21
Dracula 2: The Last Sanctuary
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Lost Horizon 2 2015-10-08
Lost Horizon 2
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Armikrog 2015-10-02
Armikrog
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Alpha Polaris 2015-09-28
Alpha Polaris
Rok: 2011
spacer
spacer

ZERO SKILL: For everyone who likes easy video gaming!
spacer
spacer
spacer
spacer
  domek Solucja, przewodnik
spacer
Logo gry Sinking Island

Sinking Island

Wersja do druku

Poniższa solucja została sprawdzona przeze mnie (grałem wg własnej solucji) i wszystko działa poprawnie.

Naciśnij Start, nowy profil, wybierz tryb gry przygodowy.

Uwagi wstępne:
Chodząc po lokacjach zapamiętuj jak do nich dotrzeć i jak się nazywają.
Rozmawiając z ludźmi zapamiętuj jak wyglądają i jak się nazywają, aby w czasie gry łatwo ich rozpoznać.
W grze występują losowe elementy - kiedy detektyw idzie coś zjeść lub dzwoni do niego żona - wtedy zostaje przeniesiony do jadalni lub swojego apartamentu - po tym incydencie miejsca pobytu poszczególnych postaci mogą ulec zmianie i nie będą już zgodne z tym opisanym w solucji. Wtedy, przed rozmową z daną osobą, należy wejść w bazę danych osób i zobaczyć gdzie aktualnie ona przebywa. Sytuacja ta zdarza się rzadko, więc gra zgodna z solucją powinna przebiegać bez zakłóceń.
Kiedy jednak ci się zdarzy postępuj dalej zgodnie z solucją, aż sytuacja wróci do normy (do stanu z solucji).
Jeśli nie "przeskakujesz" dialogów tylko słuchasz wszystkich do końca - czas przemieszczania się postaci powinien być prawie identyczny jak podano w solucji.
Klikając dwukrotnie lewą myszką bohater leci.

Czytaj wszystkie zdobyte dokumenty.

Pomieszczenia
L1 - parter
L2 - jadalnia, kuchnia
14-16 - pokoje
17 - pomieszczenie techniczne (pralnia)
18 - heliport, ogród
19 - poczekalnia heliportu
20 - pokój Waltera
21 - biuro Waltera, biblioteka
22 - pracownia Lorenzo

Dzień 1
Zbadaj ciało Waltera.
Zrób zdjęcie twarzy.
Porozmawiaj z Hubertem do wyczerpania dialogów.
Otwórz teczkę w prawym górnym rogu i wysłuchaj instrukcji PPA.
Kliknij w postęp i kliknij w jedyny aktywny puzzel.
Wróć do menu i wejdź do bazy danych poszlak.
Kliknij w ikonkę Huberta (oświadczenia) - pojawią się 3 oświadczenia Huberta.
Przeciągnij oświadczenie "Nolent wyjaśnia, że żadna..." na lewą stronę do boksu z małą ikonką "OŚW".
Następnie przeciągnij zdjęcie twarzy zamordowanego do okienka z ikonką "ZDJ".
Kliknij OK.
Pierwsza zagadka rozwiązana.
Po rozmowie telefonicznej z Reevesem porozmawiaj jeszcze z Hubertem.
Wyjdź drabiną na górę.
Na górze dostaniesz listę ludzi oraz klucz-kartę.
Wykonaj zdjęcie śladów wózka i stóp na piasku.
Zabierz perły obok śladów.
Wejdź do PPA i zbadaj wszystkie nowe rzeczy i dokumenty (rób to zawsze, kiedy znajdziesz lub dostaniesz coś nowego).
Przejrzyj też dane o ludziach (baza danych postaci).
Zejdź na półkę skalną do wózka.
Na nim zbadaj wyrwane kable, na uchwycie zobacz odciski palców, zrób zdjęcie krwi, zabierz łańcuszek z ziemi.
Idź w górę 2x - następnie w dół za śladami wózka.
Teraz idź w lewo (nie tam gdzie prowadzą ślady).
Znajdziesz tam kawałek materiału na skale.
Wróć w prawo i idź w dół śladami wózka.
Idź w lewo do bramy. Przy bramie na ziemi zrób zdjęcie śladów obuwia.
Idź w dół.
Na plaży porozmawiaj z Lorenzo, po wykonaniu zdjęcia jego butów porozmawiaj z nim jeszcze raz o wszystkim.
Porozmawiaj z Sonią, po wykonaniu zdjęć jej rąk i obuwia porozmawiaj z nią ponownie o wszystkim.
Ponownie porozmawiaj z Lorenzo, ponownie porozmawiaj z Sonią.
Wróć na górę, idź w górę, w prawo do wejścia do hotelu.
Idź w prawo w stronę dziewczyny.
Idź na plażę i długo w prawo aż do chatki.
Porozmawiaj z Bainą i po wykonaniu zdjęcia porozmawiaj ponownie - nie chce się zgodzić na zdjęcie.
Porozmawiaj z Kolio, zdjęcie jego butów, rozmowa jeszcze raz.
Wejdź do PPA, baza danych poszlak.
Kliknij guzik porównaj na dole.
Z lewej wybierz zdjęcie twarzy Waltera a z prawej ręce Bainy - kliknij "porównaj" - pasuje.
Wyjdź, zbadaj ziemię przed schodami chatki i zrób zdjęcie stóp Bainy.
Wejdź do porównywania i porównaj ślady stóp Bainy z wózkiem, ze śladami stóp Bainy wykonanymi przed chwilą - pasuje.
Porozmawiaj z Bainą o wszystkim.
Zrób zdjęcie piramidy z tyłu wyspy.
Wejdź do chatki.
Otwórz pudełko po lewej i zabierz list - przeczytaj go.
Otwórz pudełko po prawej i weź diament i korale.
Wejdź do porównywania i porównaj lewe korale z koralami po prawej - pasuje.
Porozmawiaj z Bainą.
Porozmawiaj z Kolio.
Wróć na plażę z Lorenzo i Sonią. Porozmawiaj z Lorenzo, porozmawiaj z Sonią.
Idź do hotelu i wejdź do niego.
Wewnątrz na parterze podejdź do recepcji i zabierz z niej menu i ulotkę - przeczytaj je w inwentarzu.
Idź w górę i przeczytaj plakietkę przy windzie.
Idź w prawo i na schody, na schodach w lewo.
Przeczytaj napis przy windzie i idź w dół do kuchni.
Tam porozmawiaj z mężem Sonii - Martinem Abruzzi, zrób zdjęcie obuwia, porozmawiaj o wszystkim.
Idź do kuchni, zabierz nóż z szuflady.
W kuchni porozmawiaj z Billym i Clarą.
Wróć do windy, idź raz w górę.
Idź w prawo, w górę, w dół 3x, 2x w prawo.
Jesteś w jadalni, porozmawiaj tutaj z Christiną oraz Marco.
Idź w lewo i w górę, wejdź do windy, pojedź na 18 piętro.
W poczekalni idź w lewo i znowu do windy, pojedź na 22 piętro.
Wejdź do gabinetu Lorenzo.
Tam po lewej od drzwi z półki zabierz medal, a z półki po prawej od drzwi zabierz ubranie.
Wejdź do PPA i do porównywania.
Porównaj niebieski strzępek materiału z niebieskim ubraniem Lorenzo - pasuje.
Idź w dół do biurka.
Z biurka zabierz ołówek oraz notesik.
Spójrz na ekrany.
Z górnej i dolnej szuflady zabierz dokumenty - przeczytaj je.
Użyj ołówka na temperówce, pokręć rączką, otwórz szufladkę temperówki i zabierz grafitowy proszek.
Jedź na piętro 21.
Wejdź do biblioteki i tam porozmawiaj z Hubertem.
Jeśli zostaniesz przeniesiony do jadalni kontynuuj tam rozmowę z Hubertem, porozmawiaj też tam z Lorenzo.
Pojedź na piętro 17 i tam, w pralni, porozmawiaj z Lorenzo i Sonią.
Idź 2x w prawo.
Zabierz rękawice z drabinki, śrubokręt ze stołu, okulary z półek, palnik z ziemi, zbadaj śmieciarkę.
Pojedź windą na piętro 21 i wejdź do biblioteki.
W porównywaczu porównaj ślady stóp ze zdjęciem obuwia Huberta - pasuje.
W bibliotece porozmawiaj o tym z Hubertem.
Zjedź windami na sam dół do L1.
Wyjdź z hotelu i idź do wózka inwalidzkiego na klifie.
Na nim na uchwycie użyj proszku grafitowego i sfotografuj odcisk palca.
Idź do chatki Kolio, pobierz odcisk od Bainy, porozmawiaj z nią.
W porównywaczu porównaj odcisk z wózka z odciskiem Bainy - pasuje.
Porozmawiaj z Bainą ponownie.
Porozmawiaj z Kolio.
Wróć do hotelu.
Pojedź windą na 14 piętro i wejdź do pokoju 141.
Tam porozmawiaj z Marco i Sonią (lub zobacz gdzie są).
Przejdź na drugą stronę pokoju i weź zaproszenie z biurka (jeśli pokój jest zamknięty, weźmiesz zaproszenie później).
Porozmawiaj z nimi ponownie o zaproszeniu.
Wyjdź z pokoju i zapukaj naprzeciwko do 142.
Pojedź windą na 15 piętro i wejdź do pokoju 152, porozmawiaj z Clarą.
Pojedź na 18 piętro, wejdź na schody w poczekalni i dalej w prawo na lądowisko helikoptera, tam porozmawiaj z Martinem.
Pojedź na piętro 21 i w bibliotece porozmawiaj z Hubertem.
Pojedź windami do L2 i idź do pianina - porozmawiaj tam z Billym.
Otwórz PPA.
Wejdź w postęp i wybierz puzzla "Kto był na Skorupie żółwia...".
Wejdź w poszlaki.
Przenoś na lewą stronę:
1. Oświadczenie Huberta "Nolent wyraźnie widział..."
2. Oświadczenie Huberta "Nolent widział Bainę..."
3. Oświadczenie Lorenzo "Lorenzo potwierdza, że wszystko widział..."
4. Oświadczenie Lorenzo "Lorenzo też widział Nolenta..."
5. Perły z naszyjnika Bainy
6. Zdjęcie odcisków butów Nolena przy tarasie
7. Zdjęcie odcisków palców Bainy na wózku inwalidzkim
8. Zdjęcie odcisków stóp Bainy przy tarasie
9. Strzęp z marynarki Lorenzo.
Kliknij OK. Zadanie rozwiązane.
Pojedź windami na 21 piętro i wejdź do biblioteki.
Tam porozmawiaj z Hubertem.
Wejdź do PPA i do postępu.
Wybierz puzzla "Co wydarzyło się pomiędzy Walterem i Bainą".
Wejdź do poszlak, przenieś w lewo:
1. Oświadczenie Lorenzo "Lorenzo potwierdza, że wszystko widział i że w. Jones próbował..."
2. Oświadczenie Huberta "Nolent widział jak Baina zepchnęła..."
3. Perły z naszyjnika
4. Zdjęcie twarzy Waltera Jonesa
5. Zdjęcie śladów wózka
6. Zdjęcie chaotycznych odcisków stóp.
Kliknij OK. Zagadka rozwiązana.




Dzień 2
Pojedź na 21 piętro i wejdź do biblioteki, tam dostaniesz 2 dokumenty od Huberta.
Przeczytaj dokumenty w inwentarzu.
Wejdź w PPA i w postęp, wybierz "Jaka była przyczyna śmierci...".
Wejdź w poszlaki i przenieś na lewo raport z autopsji.
Kliknij OK. Zagadka rozwiązana.
Zobacz biurko Huberta, weź 3 dokumenty z 3 szuflad biurka, przeczytaj wszystkie 3 dokumenty.
Zobacz przez okno.
Zobacz parapet, zrób zdjęcie opiłków drewna, weź opiłki drewna.
Porozmawiaj z Hubertem.
Idź w lewo i zbadaj półkę z książkami na lewo od drzwi (ikonka lupy).
Po zbliżeniu zauważysz, że można przesuwać ekran oglądając różne pozycje - nic nie naciskaj.
Wejdź do drzwi - biuro Waltera.
Zrób zdjęcie plakatu Waltera na ścianie, zobacz zdjęcie w inwentarzu.
Idź w dół i zbadaj szafkę z bronią.
Otwórz lewą szufladę i klikaj w naboje aż znajdziesz te właściwe (7.03 mm).
Otwórz prawą szufladę i weź szmatkę.
Użyj kawałka papieru na buteleczce, weź buteleczkę.
Otwórz szafkę z bronią.
Użyj szmatki na górnym Winchesterze 270.
Użyj szmatki na górnym 22.
Użyj szmatki na dolnym Winchesterze 270.
Użyj proszku na górnym Winchesterze 270 w pobliżu spustu.
Zrób zdjęcie odcisku palca, zrobisz też zdjęcie zadrapań na broni.
Weź górnego Winchestera 270.
Wejdź do PPA, do porównywania.
Po lewej wybierz opiłki drewna, a po prawe broń (nie zdjęcie tylko broń) i porównaj - pasuje.
Zbadaj biurko (od góry).
Weź zdjęcie z safari.
Otwórz 3 szuflady po prawej - nic nie ma.
Na dolnej otwartej szufladzie użyj noża i zabierz dokument - przeczytaj go.
Spróbuj otworzyć szuflady po lewej.
Wyjdź z okna biurka i zbadaj bok biurka.
Odkręć 4 śrubki śrubokrętem, spróbuj otworzyć metalową szufladę.
Odkręć pozostałe 4 śrubki.
Otwórz środkową szufladę i zabierz z niej dokument, przeczytaj go.
Wejdź w PPA i w postęp.
Wybierz puzzla "Co było narzędziem zbrodni".
Wejdź w poszlaki i przeciągnij na lewo:
1. Szmatka ubrudzona prochem
2. Karabin
3. Fax z autopsją.
Kliknij OK. Zadanie rozwiązane.
Wejdź w postęp i wybierz pytanie "Skąd oddano strzał".
Wejdź w poszlaki i przeciągnij na lewo:
1. Fax z autopsją
2. Zdjęcie parapetu z opiłkami drewna
3. Zdjęcie zadrapań na karabinie
4. Opiłki drewna
Kliknij OK. Zadanie rozwiązane.
Zbadaj jeszcze raz bok biurka i otwórz dolną szufladę - nic ciekawego.
Wróć do biblioteki i porozmawiaj z Hubertem, po wykonaniu zdjęcia jego odcisków porozmawiaj z nim.
Wejdź w PPA do porównywacza.
Po lewej wybierz zdjęcie karabinu a po prawej odcisk Huberta - pasuje!
Porozmawiaj jeszcze raz z Hubertem.
Jedź na 22 piętro i porozmawiaj z Lorenzo w jego gabinecie.
Jeśli nie zabrałeś zaproszenia w pierwszym dniu, idź teraz po nie do pokoju 141 na piętrze 14.
Pojedź windami na 15 piętro.
Zapukaj do drzwi 152, użyj na nich klucza.
Wewnątrz przejdź do sypialni i zbadaj walizki przy łóżku - zamknięte.
Wyjdź, zapukaj do drzwi 151, użyj na nich klucza.
Wewnątrz w sypialni zbadaj sejf po lewej.
Użyj na nim palnika.
Wewnątrz użyj proszku grafitowego na kluczu i wykonaj zdjęcie odcisku palca.
Zabierz klucz.
Wejdź do PPA, do porównywania.
Po lewej wybierz odcisk na kluczu a po prawej odcisk Huberta - pasuje!
Jedź na piętro 14 i przy pomocy klucza wejdź do pokoju 142.
Przejdź do sypialni a z niej do łazienki.
Z prawej szuflady pod zlewem weź spinkę.
Wróć do sypialni i zbadaj walizki obok łóżka.
Otwórz lewą walizkę spinką i weź z niej rzeczy.
Z szafki nocnej po prawej od łóżka weź zaproszenie.
W PPA zbadaj żółwia, przemowę, zaproszenie i obrączki.
Wejdź kluczem-kartą do pokoju 141.
Przejdź do sypialni i zbadaj kosz obok drzwi, zabierz z niego 4 dokumenty i zobacz je w inwentarzu.
Obok łóżka otwórz walizkę i zabierz z niej prezerwatywy.
Porozmawiaj z Christiną (na łóżku) oraz z Clarą.
Teraz nastąpi seria rozmów, w trakcie której możesz zostać przeniesiony do jadalni oraz do swojego pokoju (telefon od żony), korzystaj więc z PPA a w niej z Bazy Danych Postaci, gdzie przeczytać możesz, gdzie przebywa aktualnie dana postać.
Porozmawiaj o wszystkim z:
Sonią
Bainą
Kolio
Marco
Billy
Martinem
Hubertem
Otwórz PPA, postęp, wybierz puzzla "Czy łańcuszek W.J. został skradziony".
Przejdź do poszlak i przeciągnij na lewo:
1. Łańcuszek Waltera
2. Zdjęcie plakatu Waltera
3. Fax z autopsją
4. Zdjęcie odcisków palców na kluczu
5. Oświadczenie Billiego "Billy potwierdza informacje o łańcuszku..."
6. Oświadczenie Lorenzo "W.J. miał, jak zawsze, swój łańcuszek na szyi..."
7. Oświadczenie Sonii "Sonia potwierdza, że WJ nosił łańcuszek..."
8. Oświadczenie Huberta "Nolent udaje, że wziął klucz..."
Naciśnij OK. Zadanie rozwiązane.
Jedź na piętro 20.
Jeśli jest tam Kolio to wejdź z nim do apartamentu, jeśli nie - otwórz drzwi kluczem.
Wewnątrz otwórz sejf kluczem - jest pusty.
Przejdź w dół i zabierz dokumenty ze stolika - przeczytaj je.
Pojedź na 18 piętro i idź na lądowisko helikoptera - porozmawiaj tam z Marco.
Jedź windą do L2 i przejdź do kuchni - tam porozmawiaj z Clarą.
Otwórz PPA, w postępie wybierz puzzla "Co zawierał sejf W.J..."
Otwórz poszlaki i przenieś w lewo:
1. Oświadczenie Sonii "Sonia wyjaśnia okoliczności, w których ukradła..."
2. Oświadczenie Billego "Billy potwierdza to co Sonia mówiła..."
3. Oświadczenie Huberta "Nolent przyznaje, że otwarł sejf..."
4. Obrączki ślubne
5. Żółwia
6. Zaproszenia ślubne
7. Przemowę W. Jonesa
Kliknij OK. Zadanie rozwiązane.
Wybierz puzzla "Kto jest dobrym strzelcem"
Przejdź do poszlak i przeciągnij na lewo:
1. Oświadczenie Huberta "Nolent potwierdza, że brał udział w safari"
2. Medal w biatlonie
3. Materiał prasowy "Kampania elekcyjna..."
4. Oświadczenie Sonii "Sonia potwierdza, że brała udział w safari"
5. Fotografię rodzinną z safari
6. Oświadczenie Billego "Billy potwierdza, że brał udział w safari"
7. Oświadczenie Marco "Marco potwierdza, że był dobrym strzelcem..."
8. Oświadczenie Marco "Marco potwierdza, że brał udział w safari"
9. Oświadczenie Lorenzo "Lorenzo potwierdza, że był dobrym strzelcem"
Naciśnij OK. Zadanie rozwiązane.




Dzień 3
Idź do windy jadącej w dół - niestety już nie działa.
Obok niej zabierz list z doniczki rośliny i przeczytaj go.
Wróć do poczekalni, wejdź na schody i na górny poziom poczekalni.
Idź całkowicie w prawo do końca.
Kiedy Marco i Martin odejdą otwórz walizkę i zabierz z niej 2 dokumenty - przeczytaj je w inwentarzu.
Porozmawiaj z Christiną.
Idź w lewo i tam porozmawiaj z Sonią i Martinem.
Idź w lewo i przejdź do lewego skrzydła poczekalni - tam porozmawiaj z Bainą i Kolio.
Idź do windy jadącej w dół - tam idź w dół do ogrodu.
W ogrodzie porozmawiaj z Marco.
Wróć do windy i użyj drzwi na prawo od windy.
Idź na piętro 17 i w pralni porozmawiaj z Billym i Clarą.
Wróć na 18 piętro i do poczekalni.
Idź do drugiej windy i pojedź na 21 piętro, wejdź do biblioteki.
Zbadaj ciało Huberta.
Zrób zdjęcie jego głowy.
Zabierz mu list z ręki i przeczytaj go.
Weź część wózka inwalidzkiego z jego kieszeni.
Weź pióro z biurka.
Użyj pióra na broni.
Użyj sproszkowanego grafitu na broni - brak odcisków.
Zrób zdjęcie broni.
Weź broń.
Wejdź do PPA, do porównywacza.
Wybierz skrawek listu po lewej i list z urwanym końcem po prawej, porównaj - pasuje!
Idź w lewo do biura Waltera.
Tam zbadaj jeszcze raz przód biurka i użyj pilota na migającej lampce, otwórz szufladę i naciśnij przycisk - otworzy się skrytka niedaleko plakatu.
Weź z tej skrytki kartkę z kodem.
Pojedź windą na piętro 22 i w pracowni Lorenzo otrzymasz od niego wydruk.
Wejdź do PPA i wybierz puzzel "Kim byli ostatni ludzie..."
Wejdź do poszlak i przeciągnij na lewo wydruk ze sprawdzenia.
Kliknij OK. Zadanie rozwiązane.
Porozmawiaj z Lorenzo.
Kiedy da ci raport z przemieszczania się karty Simbi porozmawiaj z nim ponownie.
Używając windy i schodów idź do pralni na 17 piętrze.
Przejdź w prawo i zbadaj jeszcze raz niszczarkę do papieru.
Wróć na 22 piętro i idź do Lorenzo.
Tam obok koła weź papier a zdobędziesz klucz imbusowy (być może już go masz w inwentarzu).
Pójdź na 14 piętro i wejdź do pokoju 142.
Przejdź do sypialni i obok łóżka zobacz paczkę prezerwatyw.
Użyj na nich proszku i zrób zdjęcie.
W PPA w porównywaczu porównaj odciski z prezerwatyw z odciskiem palca Martina - pasuje!
Wróć na 17 piętro do pralni, tam przejdź do niszczarki.
Na jej 2 śrubach użyj imbusa i otwórz pokrywę.
Z dołu weź strzępy rękawiczek.
Zbadaj kartę u góry.
Użyj na niej proszku i sfotografuj odcisk palca.
W PPA w porównywaczu porównaj zdjęcie odcisku z niszczarki z odciskiem Marco - pasuje!
Następnie porównaj strzępy rękawic z kartką z plamą oleju - pasuje!
Idź na 18 piętro i w dół do ogrodu - porozmawiaj tam z Marco.
Idź do poczekalni heliportu na jego górną część.
Idź na prawe skrzydło i porozmawiaj tam z Martinem i Sonią.
Idź w prawo i porozmawiaj z Christiną.
Pojedź windą na 22 piętro i porozmawiaj z Lorenzo.
Wejdź w PPA w postęp.
Wybierz puzzla "Co Simbi Laktar..."
Wejdź w poszlaki i przenieś w lewo:
1. Oświadczenie Lorenzo "Lorenzo mówi, że Simbi Laktar..."
2. Przemieszczanie karty
3. Zdjęcie odcisków Marco na karcie Laktara
4. Oświadczenie Lorenzo "Lorenzo uważa, że zapodział gdzieś kartę..."
Naciśnij OK. Zadanie rozwiązane.
Wejdź w postęp i wybierz puzzla "Czy śmierć Huberta..."
Wejdź w poszlaki i przenieś w lewo:
1. Oświadczenie Lorenzo "Lorenzo twierdzi, że Nolent nie był typem samobójcy"
2. List od Izabeli Jones do Nolenta
3. Zdjęcie twarzy Nolenta
4. Zdjęcie pistoletu bez odcisków palców.
Kliknij OK. Zadanie rozwiązane.
Jedź na 20 piętro i wejdź do apartamentu Waltera, tam w górę.
Użyj pilota na czytniku pod obrazem Anny.
Kliknij w swoje stopy zjeżdżając do kapliczki.
Podejdź do ołtarza, weź 4 figurki.
Na ołtarzu ustaw figurki pośladkami do środka - tak jak na znalezionym wcześniej szkicu.
Otworzy się skrytka, weź z niej dokument i przeczytaj go.
Wyjdź z kapliczki używając pilota na migającej lampce.
Pojedź na 21 piętro i wejdź do biblioteki, przejdź w lewo i użyj półki z książkami po lewej od drzwi.
Wyciągaj kolejno książki:
"Deep Ocean Tragedy"
"Human destiny and Violence"
"Plan8: a planet in trouble"
"Drop"
"Le quotidien est une douleur"
"Les 40emes rugissants"
Otworzy się barek, w barku naciśnij plastikową butelkę z wodą po prawej.
Otworzy się kolejna skrytka po prawej stronie drzwi, zabierz dokument i przeczytaj go.
Otwórz PPA, wejdź do postępu, wybierz puzzla "Czy są jakieś niepodważalne..."
Przejdź do poszlak i przeciągnij na lewo:
1. Powrotny bilet lotniczy Moskwa-Sale
2. Oświadczenie Christiny "Christina rozpoznała, że są to rękawiczki Marco"
3. Bilet lotniczy w jedną stronę
4. Paragon zakupu rękawiczek
5. Butelka oleju
6. Strzępy rękawiczek
Naciśnij OK. Zagadka rozwiązana.
Pojedź na piętro 22 i porozmawiaj z Lorenzo przed jego pracownią.
Wejdź do pracowni.
KONIEC

Autor solucji: adam

spacer
spacer
  info Informacje o grze
spacer
Okładka z gry Sinking Island

Tytuł:
Sinking Island

Producent:
Micro Application, S.A.

Wydawca:
White Birds Productions

Wydawca PL:
Cenega Poland

Rok:
2007

Platformy:
Windows

Wersja językowa:

Wymagania:
Pentium 4
RAM: 512 MB

spacer

Strona producenta:
kuleczka Przejdź do strony

spacer

Teksty:

kuleczka Recenzja gry

kuleczka Solucja, przewodnik

kuleczka Save (zapisy) gry
Wersja polska.

kuleczka DOWNLOAD (pobierz)

spacer


Zrzuty ekranu:

Screenshot, zrzut ekranu z gry Sinking Island

Screenshot, zrzut ekranu z gry Sinking Island

Screenshot, zrzut ekranu z gry Sinking Island

Zobacz wszystkie zrzuty ekranu z gry

spacer
spacer
  info Artykuły

Jak robić screenshot z gry? Część I - OKNO
Masz problem z wykonaniem zdjęcia ekranu i wrzuceniem go np. na forum? Przeczytaj poradnik. »

Jak robić screenshot z gry? Część II - FULL SCREEN
Zrzuty ekranu z gier uruchamianych na pełnym ekranie. »

Jak robić screenshot z gry? Część III - OBRÓBKA
Ostatnia część artykułu o zrzutach ekranu. Obróbka, zmniejszenie wielkości, zmiana formatu. »

spacer
spacer
spacer
  info Przydatne strony

ZERO SKILL: For everyone who likes easy video gaming! Vote for EASINESS of video games.
[idź do strony]


Relaksująca gra mozaikowo-pixelowa.
[idź do strony]

Steam
System do zakupu elektronicznych wersji gier. Można tanio kupić wersje gier bez pudełek szukając okazji np. na Allegro. [idź do strony]

GOG
Serwis do zakupu elektronicznych wersji starszych gier. Przystępne ceny, duży wybór przygodówek. [idź do strony]

Zaprzyjaźnione strony
spacer
spacer
  info Ostatnie komentarze

user, gość, użytkownik Mariia
Life is Strange
Witam wszystkie miłośniczki makijażu! Chcę podzielić się moim znaleziskiem, a mianowicie sklepem pla... »

user, gość, użytkownik dsad
Ceville
[url=https://robota.ua/]asd[/url] asd [asd](https://robota.ua/) https://robota.ua/... »

user, gość, użytkownik mads943
UFOs
[URL="https://vagar.pl/wagi-hakowe/"]https://vagar.pl/wagi-hakowe/[/URL]... »

user, gość, użytkownik mads943
UFOs
https://vagar.pl/wagi-hakowe/... »

user, gość, użytkownik mads943
UFOs
Cześć wszystkim, sklep internetowy Vagar zapewnił kompleksową ofertę gdzie kupic wage elektroniczna ... »

user, gość, użytkownik rosyjski debil
A Trip to Yugoslavia
ta jest dobra gra :-)... »

user, gość, użytkownik Fajna gierka:)
UFOs
To była pierwsza gra w którą zagrałam z moim bratem na naszym nowiutkim komputerze...:)Przepiękne,ma... »

user, gość, użytkownik wolf666
Syberia
nie ma potrzeby tam iść...... »

user, gość, użytkownik Remy
Gemini Rue
Adam z 2014 roku, zastanów się co Ty w ogóle chłopie piszesz! ... »

user, gość, użytkownik 2020 gra
UFOs
Czy istnieje możliwość pobrania pełnej wersji tej gry z tej strony?... »

spacer
  strzałka SZUKAJ
spacer
Wpisz nazwę gry lub część wyrazu np. Sybe
spacer
spacer
  strzałka Emulatory

Emulator ScummVM
Emulator starszych gier przygodowych dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator DOSBox
Emulator systemu operacyjnego DOS dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator Microsoft Virtual PC
Emulator komputera PC, na którym zainstalować można inny system.... [czytaj]

Emulator Amigi WINUAE
Emulator komputera Amiga, na który również powstało sporo przygodówek.... [czytaj]
spacer
spacer
  strzłka Losowe ekrany
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Darkness Within: In Pursuit of Loath Nolder Darkness Within: In Pursuit of Loath Nolder
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry 1953: KGB Unleashed 1953: KGB Unleashed
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Loom Loom
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Jack Orlando A Cinematic Adventure: Director's Cut Jack Orlando A Cinematic Adventure: Director's Cut
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Syberia Syberia
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Gabriel Knight: Sins of the Fathers - 20th anniversary edition Gabriel Knight: Sins of the Fathers - 20th anniversary edition
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry NiBiRu: Age of Secrets NiBiRu: Age of Secrets
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Armikrog Armikrog
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Dark Eye: Memoria The Dark Eye: Memoria
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Broken Sword 3: The Sleeping Dragon Broken Sword 3: The Sleeping Dragon
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Lost Crown: A Ghost-Hunting Adventure The Lost Crown: A Ghost-Hunting Adventure
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Dreamfall: Chapters Dreamfall: Chapters
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Leisure Suit Larry 1: In the Land of the Lounge Lizards Leisure Suit Larry 1: In the Land of the Lounge Lizards
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Dark Fall: Lost Souls Dark Fall: Lost Souls
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Black Sails: Das Geisterschiff Black Sails: Das Geisterschiff
spacer
spacer spacer
spacer
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer
Notka prawna: Dane o grach oraz zrzuty ekranu pochodzą z opisywanych gier komputerowych, wszystkie teksty jak: solucje, opisy, recenzje są własnością autorów strony i nie mogą być kopiowane ani rozpowszechniane w żadnej formie.
spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer